در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
در تور کیش به بازار پادنا کیش هم سر بزنید

مرکز خرید پادنا یکی از مراکز خرید مبلمان و لوازم‌خانگی در کیش است. این مرکز خرید با کیفیت‌ترین و نازل‌ترین قیمت‌های مبلمان را به بازدیدکنندگان خود عرضه می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از دلایل سفر می‌تواند خرید اقتصادی باشد. شهرهای بسیاری در کشور از پاساژها و مراکز خرید خوب بهره می‌برند؛ شهرهایی که مردم به‌دلایل مختلف به آن‌ها سفر می‌کنند. یکی از این شهرهای جذاب و خاص جزیره کیش است. کیش با داشتن مراکز خرید، پاساژهای متعدد، جاذبه‌های گردشگری کم نظیر، ساحلی بکر و آرام، تفریحات آبی خاص و... بهترین مقصد سفر برای خرید و تفریح در جنوب کشور محسوب می‌شود. به همین منظور تورهای بسیاری در سال به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به تور نوروزی کیش اشاره کرد. این تورها به‌طورمعمول قیمت مناسبی نسبت به سایر تورها در طول سال دارند.

معرفی بازار پادنا کیش

مرکز خرید پادنا یکی از مراکز خرید مبلمان و لوازم‌خانگی در کیش است. این مرکز خرید با کیفیت‌ترین و نازل‌ترین قیمت‌های مبلمان را به بازدیدکنندگان خود عرضه می‌کند. مرکز خرید پادنا در سال ۱۳۹۰ احداث شد و با ۵۵ واحد تجاری و ۴۸ واحد اداری در خدمت‌رسانی به مشتریان خود آماده است. در واحد‌های تجاری این مرکز خرید می‌توانید انواع محصولات همچون مبلمان کلاسیک و راحتی، سرویس خواب، تشک، میز تلویزیون، بوفه، تخت و میز را ببنید و بخرید. همه مبل‌های این مرکز خرید دست‌ساز بوده و از نجاران بنام و خوش‌ذوق جزیره تهیه می‌شود که کیفیت قابل‌قبولی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که چند غرقه در این مرکز خرید وجود دارد که اجناس خود را از ترکیه تهیه می‌کنند و قیمت و گارانتی محصول بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارد.

فضای داخلی مرکز خرید پادنا کیش بسیار شیک و لوکس طراحی شده و در تهویه آن از بهترین سیستم‌های روز دنیا استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید بعد از یک خرید مفصل به رستوران این مجموعه رفته و از غذاهای آن نوش جان کنید تا کمی خستگی از تن شما بیرون رود. این بازار سه دستگاه ATM، پارکنیگ رایگان با ظرفیت بالا، واحدهای اداری و... دارد و مساحت این فروشگاه ۱۳۲۰۰ متر مربع است. این بازار در خیابان ایران قبل از میدان هرمز واقع شده و همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریانی است. اگر با تور نوروزی کیش می‌خواهید به جزیره زیبای کیش سفر کنید، حتما از این بازار دیدن فرمایید.

رپورتاژ

تور نوروزی کیش

جزیره کیش در مناطق خشک و گرمسیری ایران واقع شده و به‌طورکلی اقلیم آب‌وهوایی گرم و مرطوب دارد. میانگین دمای هوای این جزیره در طول سال حدود ۲۶.۶ درجه سانتی‌گراد بوده و فقط در برخی از روزهای سال این دما به حداکثر ۳۲ درجه می‌رسد. لازم به ذکر است که در این منطقه به‌دلیل تابش عمودی خورشید میزان تبخیر آب بسیار بالا بوده و به همین علت است که هوای کیش خصوصا در فصل تابستان تا حد بسیاری شرجی می‌شود.

فصل بهار یکی از بهترین فصل‌های سفر به کیش است؛ در این فصل دمای هوا ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌شود. هوای عالی و معتدل بر جزیره حکم‌فرما است؛ بومی‌ها و سرمایه‌گذاران در این فصل جشنواره‌های بسیاری در جزیره برگزار می‌کنند. کیش در فروردین یکی از پرطرفدارترین مقاصد نوروزی است و این تعطیلات شلوغ‌ترین روزها در جزیره به شمار می‌روند. اما با فاصله گرفتن از نوروز گرمای هوا بیشتر و بیشتر و از تعداد مسافران کم می‌شود.

هتل‌ها و مراکز خرید تخفیف‌های ویژه‌ای را برای جلب مسافر در نظر می‌گیرند. انتخاب به‌صرفه‌ترین محل اقامت تور کیش نوروز به تعداد نفرات مسافران بستگی دارد. درصورتی‌که دسته‌جمعی و بیش از چهار نفر سفر می‌کنید، اقامت شما در سوئیت اقتصادی‌تر خواهد بود. اگر تنها سفر می‌کنید، بهترین انتخاب شما می‌تواند هتل‌های سه ستاره جزیره کیش باشد. بهترین راه سفر به کیش با هواپیما است؛ زیرا زمان کمی از شما می‌گیرد و می‌توانید ادامه روز خود را در جزیره سپری کنید.

مرکز خرید رویال مال

یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره کیش مرکز خرید رویال مال است. این بازار پنج طبقه بوده و ۷۶ واحد تجاری و ۵۴ واحد اداری دارد. همچنین در این مرکز خرید لوکس و مجلل، یک رستوران و یک کافی‌شاپ ساخته شده که غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را سرو می‌کند. در رویال مال می‌توانید انواع برندهای مشهور و معتبر نظیر پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و تامی هایلفیگر را بخرید.

در این مرکز خرید می‌توانید جواهرات، انواع پوشاک، اسبا‌ب‌بازی، لوازم دکوری و... را پیدا کنید. از امکانات رویال مال می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ و خودپرداز اشاره کرد. این بازار در خیابان رودکی، کنار هتل پارمیش واقع شده است. ساعات کاری این مرکز خرید از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۲۲ به‌صورت یک‌سره باز بوده و شما می‌توانید هر موقع از این مرکز خرید دیدن کنید. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهایی مثل تور کیش از اصفهان و تور کیش از شیراز را ببینید.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه