نکاتی در مورد اجاره به صرفه اقامتگاه که نمی‌دانستید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
نکاتی در مورد اجاره به صرفه اقامتگاه که نمی‌دانستید!

طبق آمارها، بیشترین میزان هزینه‌ها در سفر مربوط به خورد و خوراک و هزینه اقامتگاه است. استفاده از وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه‌هاست.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

طبق آمارها، بیشترین میزان هزینه‌ها در سفر مربوط به خورد و خوراک و هزینه اقامتگاه است. در عین حال نیاز به سفر در تمامی زمان‌ها حس می‌شود و مقوله سفر از زندگی انسان‌ها حذف شدنی نیست. ازاین‌رو، فعالان صنعت گردشگری با ارائه راهکارهایی سعی در کاهش هزینه‌های اساسی سفری دارند تا افراد در قشرهای مختلف و با هر میزان بودجه‌ای بتوانند سفر کنند. استفاده از وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه‌هاست.

در این  پلتفرم‌ها واحدهای متنوعی جهت اجاره ویلا، سوئیت، خانه روزانه و... وجود دارد و مسافران می‌توانند تمامی این اقامتگاه‌ها را به‌همراه تصاویر، مشخصات و قیمت مشاهده و به‌صورت آنلاین رزرو کنند.

یکی از این وب‌سایت‌ها که اعتبار بالایی دارد و اهالی سفر با آن آشنا هستند لیدوماتریپ است. اگر به‌دنبال اجاره ویلا در شمال یا هر نقطه‌ای از ایران باشید، می‌توانید وارد این وب‌سایت شوید، اقامتگاه‌های شهرهای مختلف را در قیمت‌ها و امکانات مختلف مشاهده و در زمانی کوتاه آن را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

اما لیدوماتریپ چگونه باعث کاهش هزینه‌ها در سفر می‌شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با طرز کار این وب‌سایت بیشتر آشنا شوید.

انواع اقامتگاه‌ها در سفرهای داخلی برای اجاره روزانه را بشناسید

هتل‌ها

هتل‌ها به نسبت امکاناتی که به مسافران ارائه می‌دهند و تعداد ستاره هایشان، قیمت‌های متفاوتی دارند. یکی از معایب هتل‌ها این است که از تعداد نفرات بالا پشتیبانی نمی کنند، آشپزخانه ندارند و فضای خصوصی کمتری دارند. با این حال هتل‌ها، نسبت به اجاره روزانه خانه، برای کسانی که کوتاه مدت و انفرادی سفر می‌کنند و محدودیت مالی ندارند مناسب‌تر هستند.  

مسافرخانه‌ها

مسافرخانه‌ها دارای امکانات رفاهی کمتری هستند و معمولا ارزان قیمت هستند. اتاق مسافرخانه بیشتر محلی برای خواب و گذراندن شب است. تمامی امکانات بهداشتی و خدماتی مسافرخانه خارج از اتاق‌هاست و به‌صورت مشترک با سایر مسافران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اقامتگاه‌های مردمی مانند ویلا، سوئیت و خانه مبله

اقامتگاه‌های مردمی در واقع واحدهایی متعلق به هموطنان ما در سراسر ایران هستند که آن‌ها را در اختیار مسافران قرار دهند. این اقامتگاه‌ها فضایی بزرگ‌تر دارند و از تعداد نفرات بیشتری پشتیبانی می‌کنند.

در اقامتگاه‌های مردمی  شما دور از خانه، اما در واقع در خانه خود هستید! تصور کنید با اجاره سوئیت در کیش به این شهر  زیبا سفر کرده‌اید. شما به یک آشپزخانه با امکانات کامل دسترسی دارید و هزینه رستوران‌گردی را متحمل نخواهید شد، دارای فضایی بزرگ‌تر و تعداد اتاق های بیشتری هستید و در نتیجه فضای شخصی بیشتری دارید، با تعداد نفرات بالاتری می‌توانید اقامت کنید و هزینه سفر میان شما تقسیم می‌شود. حتی برای صرفه‌جویی بیشتر می‌توانید به‌جای ویلا، سوئیت رزرو کنید.

اقامتگاه بوم گردی

بوم‌گردی‌های معمولا اقامتگاه‌هایی دنج و زیبا هستند که در مناطق روستایی، تاریخی و در میان طبیعت ساخته می‌شوند. معمولا توسط مردمان محلی همان منطقه اداره می‌شوند. آن‌ها با روش‌های مختلف و نشان دادن سبک زندگی خود، سعی در انتقال تجربه‌های سنتی، فرهنگی و آداب و رسوم خود به مسافران دارند.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی هماهنگ با جغرافیا، سنت و فرهنگ هر منطقه ساخته می‌شود، در آن‌ها غذای محلی سرو می‌شود و صبحانه رایگان است.

در وب‌سایت لیدوماتریپ، با توجه به اولویت‌ها، شرایط موجود و میزان بودجه‌ای که دارید، می‌توانید انواع اقامتگاه مانند منزل روزانه، ویلا، سوئیت، بوم گردی، کلبه جنگلی، خانه روستایی و هتل را رزرو کنید. 

اجاره سوئیت در تهران بهتر از اجاره ویلاست!

رپورتاژ

اجاره روزانه خانه در تهران بهتر از اجاره ویلاست، البته در صورتیکه می‌خواهید ارزان سفر کنید! سوئیت‌ها و خانه‌ها معمولا فضای کوچکتری نسبت به ویلاها دارند، اما در عین حال امکانات خوبی دارند و ارزان‌تر هم هستند. اما اگر با تعداد نفرات بیشتری سفر کنید می‌توانید ویلا هم رزرو کنید، چراکه به‌طور مثال برای یک ویلا با ظرفیت ۱۰ نفر، شما چه پنج نفر باشید و چه ۱۰ نفر، مبلغ ثابتی را می‌پردازید، هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. بنابراین هرچه با تعداد نفرات بیشتری سفر کنید به‌صرفه‌تر است و مبلغ اجاره میان شما و همسفرانتان تقسیم خواهد شد. 

یکی دیگر از مزایای رزرو ویلا و سوئیت در لیدوماتریپ این است که شما خودتان  تعیین می‌کنید که کجا اقامت کنید. برخی از ما ممکن است بخواهیم نزدیک به مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری یا نزدیک به مراکز درمانی باشیم تا بابت حمل و نقل هزینه بسیاری را متحمل نشویم. حتی ممکن است بخواهیم قدری از شلوغی تهران فاصله بگیرید می‌توانید اجاره ویلا در کردان را انتخاب کنید تا در محیطی دنج و آرام روزهایتان را بگذارنید. بنابراین اگر به شهر شلوغی مانند تهران سفر می‌کنید و نمی‌خواهید در ترافیک دیوانه کننده تهران گرفتار شوید، منطقه جغرافیایی اقامتگاه خود را طبق اهداف و برنامه‌هایتان تعیین کنید.

کدام فصل‌ها برای سفر ارزان‌تر هستند؟

هر شهری در فصل‌هایی خاص دیدنی‌تر هستند. به‌طور مثال شیراز در فصل بهار دیدنی است و کیش در فصل پاییز و زمستان خوش و آب و هواست و مسافران بیشتری دارد. به همین علت در فصول پر مسافر، بالطبع اقامتگاه‌ها نیز قیمت بالاتری دارند.

اما با رکود میزان مسافر در فصل‌های خاص، قیمت‌ها نیز افت می‌کنند. اگر هدفتان از سفر ماجراجویی و آشنایی با شهر مقصد است فصل‌های کم گردشگر بهترین زمان برای سفر است. بنابراین به‌طور مثال رفتن به شمال در فصل پاییز و زمستان، علاوه بر اینکه منظره‌ای حیرت‌انگیز و ناب را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد، هزینه‌های سفر و به‌خصوص هزینه اقامت را به‌شدت کاهش می‌دهد.  

بنابراین اگر محدودیتی از نظر زمانی ندارید، به‌دنبال هیجانید و از شلوغی فراری هستید می‌توانید سفر خود را به ایام خلوت موکول کنید. وب‌سایت لیدوما به شما این امکان را می‌دهد که در روزهای مختلف سال، قیمت‌ها را مشاهده کنید و روزهای ارزان‌تر را برای سفر رزرو ویلا و سوئیت خود انتخاب کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در لیدوماتریپ، کاری که مسافران باتجربه می‌کنند!

رپورتاژ

مجموعه لیدوماتریپ با اجاره اقامتگاه، سقفی امن را برای مسافران در شهرهای مختلف فراهم می‌کند و در عین حال در شرایط سخت اقتصادی کنونی، منبع درآمدی برای مالکان اقامتگاه هاست. این پلتفرم مسافران و میزبانان را به هم وصل می‌کند تا هردو گروه در بستری امن و مطمئن، نیازهای خود را رفع کنند.

برای رزرو اقامتگاه در لیدوماتریپ، پس از انتخاب شهر مورد نظر، لیستی از واحدهای آن شهر برایتان نمایش داده می‌شود. شما با بررسی مشخصات، قیمت و تصاویر مربوط به هر واحد می‌توانید مناسب‌ترین واحد را انتخاب کنید. لیدوما در حال حاضر در بیش از ۴۰۰ شهر ایران فعال است و بیش از هفت هزار اقامتگاه را پوشش می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ و رزرو اقامتگاه می‌توانید همین حالا به وب‌سایت www.lidomatrip.com مراجعه کنید و به پیج اینستاگرامی این وب‌سایت به آدرس lidoma_trip سر بزنید.  

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه