مجلل ترین لابی های هتل های ایران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
مجلل ترین لابی های هتل های ایران

لابی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در معماری هر هتل است و به همین دلیل در طراحی آن از المان‌های لوکس و مجلل استفاده می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

لابی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در معماری هر هتل است و به همین دلیل در طراحی آن از المان‌های لوکس و مجلل استفاده می‌شود. در معماری هتل‌های ایرانی نیز اهمیت این موضوع کاملا به چشم می‌خورد و با ورود به برخی از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره، لابی‌های مجلل خودنمایی می‌کنند. در ادامه به چند مورد از زیباترین لابی‌ها در هتل‌های ایران اشاره خواهیم داشت.

هتل داریوش کیش

یکی از منحصربه‌فردترین هتل‌های ایران از نظر نوع معماری آن هتل داریوش کیش است که المان‌های هخامنشی آن در بخش‌های مختلف هتل جلوه‌گری می‌کنند. علاوه بر نوع نمای بیرونی هتل که از تخت جمشید الهام گرفته شده است، در لابی آن نیز از مبلمان و صندلی و وسایل تزیینی متناسب با این سبک استفاده شده است. صندلی‌های طلایی رنگ با منبت‌کاری‌های بسیار هنرمندانه به سبک هخامنشیان باعث شده است تا به یکی از زیباترین لابی‌های هتل در ایران تبدیل شود. علاوه بر صندلی و مبلمان با روکش‌های بسیار شاهانه، می‌توان به لوسترهای مجلل آن اشاره کرد که زیبایی محیط را صد چندان کرده‌اند. عکس‌های بیشتر از لابی این هتل می‌توانید در فرایند رزرو هتل داریوش کیش از رسپینا مشاهده کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

به‌دلیل رقابت بسیار زیاد در میان هتل‌های مشهد و تقاضای بالا برای رزرو آن‌ها در تمام طول سال توسط مسافران داخلی و خارجی، توجه بسیار بسیاری به نوع معماری به کار رفته در آن‌ها می‌شود. به‌عنوان مثال، هتل قصر طلایی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد است که در معماری اتاق‌های آن از سبک‌های مختلفی استفاده شده و حق انتخاب بالایی برای مسافران ارائه می‌دهد. لابی این هتل به‌دلیل استفاده از سنگ‌فرش زیبا، گچکاری‌های استادانه در دیوارهای اطراف و سقف و همچنین نوع مبلمان قرار گرفته در آن، در لیست زیباترین لابی‌ها قرار گرفته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لابی می‌توان به استفاده از لوستر بسیار بزرگ و سقف بلند آن اشاره کرد. علاوه بر این، گل‌آرایی‌های بسیار زیبا در میز قرار گرفته روی فرش ایرانی بسیار ارزشمند و گل‌هایی که در گوشه و کنار این فضا به چشم میخورد از دیگر ویژگی‌های مثبت در لابی هتل قصر طلایی مشهد هستند.

رپورتاژ

هتل درویشی مشهد

از دیگر هتل های بسیار لوکس و مجلل در ایران می‌توان به هتل درویشی اشاره کرد که نه‌تنها در اتاق‌ها، بلکه در نمای بیرونی و لابی آن نیز طراحی‌های کاملا هنرمندانه مشاهده می‌شود. علاوه بر وسایل تزیینی و تابلو و المان‌های به کار رفته روی دیوارها، اولین چیزی که در لابی این هتل جلب توجه می‌کند، لوستر بزرگ بنفش رنگ است. استفاده از آب‌نما و به گوش رسیدن صدای آب در فضای لابی و همچنین استفاده از مبلمان‌های شیک، شرایطی را فراهم کرده است تا لابی هتل درویشی انتخابی مناسب برای برگزاری جلسات و نشست‌های کوچک کاری به شمار رود.

هتل اسپیناس پالاس تهران

از دیگر نمونه‌های بسیار زیبا در میان هتل‌های ایران که لابی هنرمندانه‌ای برای آن طراحی شده است می‌توان به هتل اسپیناس پالاس تهران اشاره کرد. در لابی این هتل از مجمسه‌های سنگی بزرگ متناسب با دوره هخامنشیان استفاده شده است که شکوه خاصی را در محیط القا می‌کنند. علاوه بر این، در سقف لابی گچکاری‌ها و طراحی‌های بسیار زیبا و متناسب با معماری ایرانی با رنگ‌های طلایی به کار رفته است که در کنار لوستر بزرگ آن جلوه‌ای فوق‌العاده زیبا را به وجود آورده‌اند.

رپورتاژ

هتل مارینا پارک کیش

از نمونه لابی‌های مدرن در میان هتل‌های ایران می‌توان به هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد. در این هتل بیشتر از سبک‌های مدرن استفاده شده و مبلمان‌های استیل و شاهانه در آن به کار نرفته است. به‌جای این وسایل، از مبلمان‌های راحتی با ترکیب رنگ قهوه‌ای و عنابی استفاده شده که در کنار تزیینات طلایی روی دیوارها جلوه ای عالی را به وجود آورده ند. حوضچه و آبنمای بسیار زیبا و استفاده از نورپردازی‌های هنرمندانه، لوستر بزرگ و سقف بلند از دیگر مواردی هستند که در لابی این هتل جلب توجه می‌کند. لازم به ذکر است که شرایط موجود در لابی این هتل باعث شده است تا هتل مارینا پارک از گزینه‌های پرطرفدار برای سفرهای کاری به کیش باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه