عدم امکان پرواز به آنتالیا و لندن در نوروز ۱۴۰۰

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند پنجشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱
عدم امکان پرواز به آنتالیا و لندن در نوروز ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نبود پروازهای آنتالیا و لندن در نوروز ۱۴۰۰، نسبت به کلاهبرداری‌ها در زمینه فروش تور آنتالیا هشدار داد.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه هیچ پروازی در نوروز ۱۴۰۰ به آنتالیا و لندن نداریم، نسبت به کلاهبرداری‌ها در زمینه فروش تور آنتالیا هشدار داد. وی با اشاره به فروش بلیط استانبول و آنکارا در حال حاضر، تصریح کرد:

در حقیقت، آژانس‌های مسافرتی با تبلیغ فروش تور آنتالیا مسافران را به استانبول یا شهرهای دیگر ترکیه می‌برند و از آنجا با دریافت هزینه دوباره به آنتالیا می‌رسانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره عدم فروش بلیط لندن در ایام نوروز مطابق سه ماه گذشته، از امکان جابه‌جایی مسافران از مبدا ایران به انگلیس توسط شرکت‌های هواپیمایی خارجی و پرواز کانکشن خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

مسافران در نظر داشته باشند که پرواز کانکشن از ایران به مبدا انگلیس است و هیچ مسافری با این پرواز از انگلیس به ایران نمی‌آید.

گفتنی است که با تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و به سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی، از ابتدای دی ماه پروازهای ایران به لندن ممنوع شده است و این ممنوعیت تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد شد.  اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه