ممنوعیت دورهمی و تجمع روز طبیعت در استان تهران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
ممنوعیت دورهمی و تجمع روز طبیعت در استان تهران

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز تهران در روز طبیعت ممنوع خواهد بود.

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران و و رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز تهران در روز طبیعت خبر داد. وی از شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و صداوسیما درخواست کرد تا همچون سال گذشته، در کنترل و اطلاع‌رسانی این موضوع مشارکت داشته باشند.

بدین ترتیب و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از تعطیلی مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) در روز طبیعت خبر داد.

در همین راستا رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز  از تعطیلی اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه خبر داد.

همچنین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات اذعان داشت که پارک جنگلی لتیان از فردا (پنجشنبه) تا پایان روز طبیعت در راستای جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، تعطیل است. علاوه بر این، نیروهای یگان حفاظت از ورود و اتراق مردم در عرصه‌های منابع طبیعی نیز جلوگیری خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه