سال نو مبارک!

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷
سال نو مبارک!

کجارو تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به‌مناسبت فرا رسیدن سال نو تقدیم کرده و در سال ۱۴۰۰ سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای شما آرزومند است.

سال ۹۹ با همه سختی‌هایش به پایان عمر خود رسیده و سالی نو آماده ورود به عرصه طبیعت است. درختان در فکر رخت سبز خویش هستند و گل‌ها در فکر آفتاب.

نوروز اولین روز بهار است و در آن طبیعت از خوابی طولانی بیدار می‌شود و مجددا زندگی خودش را از سر می‌گیرد. اما امسال، دومین سالی است که بهار و نوروز برای ایرانیان معنای دیگری دارد.

در سالی که گذشت بیماری کرونا سایه شوم خود را بر زندگی ما انداخته بود و جان بسیاری از عزیزان‌مان را در این سال گرفت. سفر و گردشگری در این سال به اغما رفت و هر روز خبری از ممنوعیت‌های ورود و تردد شنیده می‌شد تا شاید بتوان جانی را از گزند این ویروس منحوس در امان داشت.

خبرها از ممنوعیت سفر به شهرهای بزرگ در نوروز ۱۴۰۰ حکایت دارد و به نظر می‌رسد این نوروز را نیز باید بدون سفر زندگی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم به سفر نروید تا شاید که این آخرین نوروزی باشد که با این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. 

در سال گذشته در کجارو سعی کردیم تا خود را با شرایط بیماری کرونا وفق دهیم. با تهیه و انتشار تورهای مجازی از گوشه و کنار ایران و جهان تلاش کردیم تا حس و حال سفر را در دل‌های شما زنده نگه داریم. همچنین سعی کردیم تا با اضافه کردن بخش دستور پخت غذاهای مختلف طعم‌های مناطق مختلف ایران را به خانه‌های شما بیاوریم. آمارها در سال ۹۹ هم از حسن توجه شما مخاطبان عزیز به کجارو حکایت دارد و از این بابت از تک تک شما عزیزان که همراه ما بودید، مطالب کجارو را خواندید و به دیگران پیشنهاد کردید، سپاسگزاریم.

امیدواریم که سال آتی شاهد همدلی و هم‌بستگی مردم برای حفاظت از یکدیگر از گزندها و آسیب‌های در کمین باشیم. برای تک تک شما سلامتی وجودتان و شادی دل‌هایتان را آرزومندیم.

ای دریغ از «تو» اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از «من» اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از «ما» اگر کامی نگیریم از بهار...

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می‌شود هفتاد رنگ...

«فریدون مشیری»

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه