همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
همه چیز درباره اجاره سوئیت مبله

اجاره سوئیت مبله یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در تهران است که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مردم ایران، مردم خوش سفری هستند؛ به این معنا که به مقوله سفر در طی زندگیشان اهمیت می‌دهند و برای گردشگری احترام ویژه‌ای قائل‌اند. ازاین‌رو، هر فرصتی که برای سفر کردن و بازدید از جاذبه های گردشگری ایران پیش بیاید را مغتنم می‌شمارند. عمده سفر های ایرانی ها در تعطیلات نوروز صورت می‌گیرد که با اوضاع پیش آمده و گسترش ویروس کرونا از تعداد این سفر ها کاسته شده است؛ اما همچنان برخی با رعایت دستور ‌العمل‌های بهداشتی برنامه سفر در نوروز ۱۴۰۰ را چیده‌اند. مقصد بسیاری از این افراد کلان‌شهرهای بزرگی مثل تهران است؛ چراکه تهران با قدمت و وسعتی که دارد، توانسته بسیاری از جاذبه‌های گردشگری ایران را در خود جای دهد. تهران از بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی کشورهای مدرن برخوردار است و همین امر باعث می‌شود تا ساکنان دیگر شهرها مشتاق سفر و گشت‌وگذار در شهر تهران باشند.

از مهم‌ترین دغدغه‌های هر مسافری برای سفر، مسئله تهیه محلی برای اقامت است. این دغدغه در شهر تهران پررنگ‌تر است؛ چراکه نه تعداد بسیاری هتل دارد و نه قیمت‌ها در این شهر مانند شهر های دیگر ایران است. از همین رو، اجاره سوئیت مبله در تهران یکی از بهترین گزینه‌هایی است که تیم تهران مبله به شما پیشنهاد می‌کند.

سوئیت مبله چیست؟

اگر به قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران به تهران سفر می‌کنید، باید بدانید سوئیت‌های مبله خانه‌هایی با تمام امکانات یک زندگی هستند که به‌صورت روزانه یا ماهانه اجاره داده می‌شوند. با اجاره این خانه‌ها، انگار که خانه خودتان را به شهر دیگری برده‌اید؛ چراکه مطمئنا تمام امکاناتی که در خانه خودتان دارید را در این خانه‌ها نیز می‌توانید پیدا کنید. این خانه ها دارای آشپزخانه‌های مجهزی هستند که امکاناتی مثل یخچال، فریز، اجاق گاز، مایکروفر و تعداد مناسبی ظروف برای پخت و پز و پذیرای دارند.

اگر تاکنون در هتل‌ها اقامت کرده باشید، حتما متوجه امکانات محدود هتل‌ها شده‌اید. با رزرو هتل تنها یک اتاق که تختی در آن قرار داده شده و یک تلویزیون و یک یخچال کوچک در اختیار شما قرار میگرد. این در حالی است که با اجاره سوئیت مبله در شهر تهران از طریق سایت تهران مبله، شما برای مدتی صاحب خانه کاملی با یک پذیرایی بزرگ و مبلمان و میز ناهار خوری و یک تا سه اتاق خواب می‌شوید. برخی از این خانه های مبله امکانات بیشتری نظیر تردمیل، استخر و اینترنت پر سرعت نیز دارند که شما جزئیات امکانات خانه‌های مبله را می‌توانید از طریق سایت تهران مبله بررسی کنید.

شرایط اجاره سوئیت های مبله

خانه های مبله را از طریق هر سایتی که اجاره کنید قوانین و قواعد خاص خودشان را دارند. برای اجاره خانه مبله از طریق سایت تهران مبله باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت تهران مبله مراجعه کنید و واحد مبله ای که می‌خواهید را پیدا کنید؛ لازم به ذکر است که واحد‌های مبله‌ بسیاری در این سایت ارائه می‌شود که می‌توانند تمام خواسته‌های شما را در هر محدوده قیمتی که می‌خواهید پوشش دهند. اگر در انتخاب خانه مبله به مشکل برخوردید، می‌توانید از تیم پشتیبانی بخواهید تا به شما در این راستا کمک کنند.
  • پس از انتخاب واحد مورد نظرتان با پشتیبانی تماس بگیرید و تاریخ ورود و خروجتان را به آن‌ها اعلام کنید تا واحد مبله را درآن تاریخ برای شما رزرو کنند.
  • پس از آن مشخصات پرداخت هزینه توسط پشتیبانی برای شما ارسال می‌شود و پس از پرداخت مبلغ بیعانه توسط شما، رزروتان قطعی می‌شود.
  • یادتان باشد که حداقل ۲۴ ساعت مانده به تاریخ سفرتان اقدام به اجاره خانه مبله کنید تا همه واحدها پر نشوند و برای اقامتتان به مشکل بر نخورید.
  • اگر می‌خواهید اقامتتان را تمدید کنید، باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از تاریخ پایان سفرتان به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و برای لغو رزرو واحد مبله باید ۴۸ ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اعلام کنید تا مشمول پرداخت خسارت نشوید و تمام هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما عودت داده شود. اگر ۲۴ ساعت مانده به تاریخ ورودتان رزرو سوئیت مبله را لغو کنید، تنها ۵۰ درصد از هزینه‌ای که پرداخته‌اید به شما برگردانده می‌شود.

قوانین اجاره سوئیت های مبله

۱. در اجاره آپارتمان مبله مدت اجاره باید مشخص شود در غیر این صورت اجاره باطل می‌شود.

۲. در قرارداد اجاره آپارتمان مبله باید مورد اجاره که آپارتمان و کلیه امکانات است، کاملا در اختیار مستاجر قرار بگیرد.

۳. ارائه مدارک شناسایی معتبر در لحظه ورود الزامی است.

۴. نظافت واحد مبله‌ای که در اختیار مستاجر قرار میگیرد باید توسط او رعایت شود و در صورت آسیب رساندن به وسایل موظف است خسارت آن را پرداخت کند.

۵. شست‌وشو و ضدعفونی کامل واحدهای مبله‌ای که اجاره داده می‌شوند، به عهده مالک است.

۶. ورود حیوانات به اغلب آپارتمان‌های مبله غیرمجاز است مگر چند واحد مبله‌ای که از قبل مشخص شده‌اند و در این زمینه محدودیتی ندارند.

۷. مسافران تنها با اطلاع قبلی و کسب اجازه از مدیر ساختمان مجاز به برگزاری مهمانی در واحدهای مبله هستند که این مهمانی ها باید بی‌سروصدا باشند تا مزاحم دیگر مهمانان نشوند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه