ثبت تقاضای سوخت برای تاسیسات گردشگری از سامانه جانا

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
ثبت تقاضای سوخت برای تاسیسات گردشگری از سامانه جانا

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از الزام فعالان و تاسیسات گردشگری متقاضی سوخت در سامانه‌های سما و جانا برای احراز هویت و بررسی درخواست خبر داد.

علیرضا طالبی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اتصال این وزارت‌‌خانه به مراکز ملی تبادل اطلاعات (NIX) از سال ۹۵، خاطرنشان کرد که ‌اکنون برای تمام واحدهای ستادی و ادارات استانی وزارت‌خانه این امکان وجود دارد که با اتصال به این فضا، خدمات تمام‌وقت و بیشتری، به‌صورت الکترونیک ارائه دهند.

طالبی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پخش فرآوردهای نفتی ایران، از سیستمی شدن روند اخذ استعلام‌های موردنیاز سامانه درخواست فراورده‌های نفتی (سدف) از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد. وی با اشاره به تسهیل فرآیند درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان و فعالان گردشگری و صنایع‌دستی به‌واسطه این روند، ابراز داشت:

فعالان گردشگری و صنایع‌دستی که متقاضی سوخت هستند ابتدا باید کد فعالیت یا مجوز فعالیت در بخش‌های صنایع‌دستی و گردشگری را از پنجره واحد خدمات الکترونیک (متقاضیان صنایع‌دستی) سما و سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری جانا را دریافت کرده باشند تا در سامانه سوخت احراز هویت آن‌ها صحیح مشاهده شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه