ابلاغ مقررات جدید برای سفر به انگلیس

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
ابلاغ مقررات جدید برای سفر به انگلیس

شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) در اطلاعیه‌ای تازه‌ترین مقررات سفر به کشور انگلیس را به شعب خود و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ کرد.

طبق آخرین اطلاعیه رئیس دفتر شرکت هواپیمایی هما در انگلیس، تازه‌ترین مقررات و پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در اطلاعیه‌ای به شعب هما و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ شد. بر همین اساس، افراد دارای مدارک زیر قادر خواهند بود تا به کشور انگلیس سفر کنند:

۱. پاسپورت انگلستان و اتحادیه اروپا

۲. انواع مجوزهای اقامت و کارت اقامت انگلستان. مسافران دارای اقامت دائم که بیش از دو سال خارج از انگلستان اقامت داشته‌اند، مجوز آنان ابطال شده و اجازه انجام پرواز به انگلستان را نخواهند داشت.

۳. ویزای معتبر انگلستان. مسافران دارای ویزای توریستی باید بلیط رفت و برگشت در اختیار داشته باشند.

کلیه مسافران بالای ۱۱ سال در پروازهای ورودی به انگلیس موظفند که به نسبت به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام کنند. مسافران پس از ورود به این کشور به‌مدت ۱۰ روز در محل سکونت شخصی خود در قرنطینه خانگی به‌سر خواهند برد. همچنین کلیه مسافران انگلیس باید پیش از سفر نسبت به تکمیل فرم‌های خود اظهاری پزشکی اقدام کنند و پس از دریافت QRCode، پرینت آن را در هنگام ورود به پلیس گذرنامه انگلستان تحویل دهند.

بنا بر این اطلاعیه ورود هرگونه بار دستی ترولی و چمدان به داخل کابین هواپیما مجاز نخواهد بود و مسافران مجاز هستند فقط یک ساک دستی یا کوله‌پشتی در داخل هواپیما به‌همراه داشته باشند. استفاده از ماسک نیز در تمام طول پرواز الزامی است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

اطلاعیه هما در خصوص مقررات سفر به انگلیس

مطالب مرتبط:

منبع iran air

دیدگاه