تردد به قشم تا ۲۲ بهمن ممنوع شد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
تردد به قشم تا ۲۲ بهمن ممنوع شد

فرماندار قشم با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان قشم و تعطیلی پیش رو، از اعمال محدودیت تردد در مبادی ورودی قشم برای کاهش ورود مسافران و کنترل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا نصری، فرماندار قشم، ضمن اشاره به قرارگیری این شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا، از اعمال محدودیت تردد در مبادی ورودی قشم خبر داد. این تصمیم در جهت کاهش ورود مسافران و کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است. نصری در این رابطه تصریح کرد:

از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، خودروهای شخصی غیربومی حتی با داشتن نتیجه آزمایش منفی کرونا حق ورود به جزیره قشم را ندارند. تردد در اسکله ذاکری و فرودگاه نیز فقط با داشتن نتیجه آزمایش منفی امکان‌پذیر است و از ورود مسافران جلوگیری می‌شود.

فرماندار قشم با تاکید بر لزوم همدلی مردم و مسئولان برای کنترل شیوع ویروس کرونا، از تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرستان قشم و سایر مناطق نارنجی خبر داد. وی با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در سواحل، کمپ‌ها و پارک‌ها و استفاده از قلیان، بر برخورد جدی با خاطیان تاکید کرد. علیرضا نصری همچنین تصریح کرد:

فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک حتی در سواحل نیز باید رعایت شود.

گفتنی است که شهرستان قشم واقع در میان آب‌های خلیج فارس، سه جزیره قشم، هنگام و لارک را شامل می‌شود و جمعیتی در حدود ۱۵۰ هزار نفر دارد.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه