ابلاغ مقررات جدید برای سفر به ایتالیا

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
ابلاغ مقررات جدید برای سفر به ایتالیا

شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) در اطلاعیه‌ای تازه‌ترین مقررات سفر به کشور ایتالیا را به شعب خود و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ کرد.

طبق آخرین اطلاع نمایندگی فروش شرکت هواپیمایی هما در ایتالیا، تازه‌ترین مقررات و پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در اطلاعیه‌ای به شعب هما و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ شد. بر همین اساس، افراد دارای مدارک زیر قادر خواهند بود تا به کشور ایتالیا سفر کنند:

۱. پاسپورت اتحادیه اروپا، نروژ، ایسلند و سوئیس

۲‌. اقامت اتحادیه اروپا، نروژ، ایسلند و سوئیس. به‌همراه داشتن بلیط تایید‌شده قطار یا هواپیما در ادامه مسیر به کشور صادر کننده اقامت به‌صورت ترانزیت الزامی است.

۳. ویزای تایپ D ایتالیا که دارای اعتبار باشد.

۴‌. ویزای تایپ C ایتالیا که دارای اعتبار باشد؛ به‌غیر از ویزای صرفا توریستی.

۵. مسافران به‌صورت ترانزیت بین‌المللی.

در این اطلاعیه آمده است افرادی که اعتبار کارت اقامتشان در باره زمانی یکم ژانویه ۲۰۲۰ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ به پایان رسیده است، تا ۳۱ آوریل ۲۰۲۱ اعتبار خواهد داشت. به‌همراه داشتن کارت اقامت منقضی‌شده جهت انجام سفر الزامی خواهد بود.

گفتنی است که مسافران موظفند تا پیش از پرواز نسبت به تکمیل فرم‌ تعهد پیوست اقدام کنند و آن را به‌همراه داشته باشند.

پس از پرواز، مسافران به‌مدت ۱۴ روز در محل اقامت خود به قرنطینه خانگی خواهند رفت. از همین رو، صدور بلیط با اقامت کمتر از ۱۴ روز مجاز نخواهد بود.

ورود هرگونه بار دستی ترولی و چمدان به داخل کابین هواپیما مجاز نخواهد بود و مسافران تنها قادرند که یک ساک دستی یا کوله‌پشتی در داخل هواپیما به‌همراه داشته باشند. استفاده از ماسک نیز در تمام طول پرواز الزامی است. 

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

اطلاعیه هما در خصوص مقررات سفر به ایتالیا

مطالب مرتبط:

منبع iran air

دیدگاه