راه‌های سفر ارزان به شیراز را بدانید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
راه‌های سفر ارزان به شیراز را بدانید

شیراز، شهر شعر و ادب پارس، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران‌زمین، و یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور در بین جهانیان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای شما که طرفدار سفر و سیاحت هستید، مسافرت با هزینه کم حتما یک دغدغه همیشگی است. راه‌های ارزان سفر به شیراز به شما کمک می‌کند تا با حداقل مخارج، عازم زیباترین شهر ایران شوید.

بلیط ارزان هواپیما شیراز شکار کنید

حرفه‌ای‌ترین گردشگران دنیا فقط جاده‌ای سفر نمی‌کنند. آن‌ها دو عامل مهم را برای سفر ارزان در نظر می‌گیرند. اول تاریخ سفر، دوم ارزرانترین بلیط هواپیما. شاید برای شما باورش سخت باشد که چطور می‌توان با هواپیما سفر اقتصادی کرد. موقعیت شیراز در جنوب ایران باعث شده تا مسافتی طولانی با بیشتر مناطق ایران داشته باشد. به‌مدت زمان اتلاف شده در مسیر، هزینه خورد و خوراک بین‌راهی و خستگی راه فکر کنید. کافی است به موقع بتوانید بلیط هواپیما خرید کنید.

عموم سفرهای سیاحتی به شیراز در بهار و تابستان و ایام تعطیلات تقومی رخ می‌دهد. در فصل پاییز یا زمستان، با کاهش تعداد مسافران و گردشگران، قیمت بلیط هواپیما نیز کمتر می‌شود. شما در این زمان می‌توانید بلیط تهران شیراز را با مناسبترین قیمت خریداری کنید. پرواز تهران به شیراز همه‌روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب انجام می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز با کارشناسان تریپ تماس بگیرید و از آخرین اطلاعات پرواز و قیمت بلیط مطلع شوید. شیراز از معروف‌ترین شهرهای گردشگری ایران است، به خاطر تعدد مسافران تمام ایرلاین‌ها بلیط هواپیما تهران به شیراز را عرضه می‌کنند و امکان چارتر وجود دارد. پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی شیراز به‌صورت مستقیم بیش از یک ساعت طول می‌کشد. فرودگاه شیراز بعد از فرودگاه امام خمینی مجهزترین فرودگاه کشور به حساب می‌آید.

هاستل های شیراز را دریابید

در سفر سبکبال و اقتصادی، اقامت با قیمت مناسب واجب است. شما مجبورید بیشترین هزینه سفر را برای اقامت در هتل اختصاص دهید. به‌جای این کار دو راه‌حل دارید. اول بهترین هاستل های شیراز را پیدا کنید. خوشبختانه وب‌سایت‌های زیادی لیست کامل این اقامتگاه ها را در اختیار شما می‌گذارند. هاستل خود را متناسب با مدت زمان حضورتان در شیراز و میزان بودجه خود انتخاب کنید. نظرات گردشگران را در مورد هاستل مورد نظر بخوانید و با خیال راحت اقامت کنید. امکانات و دسترسی هاستل را هم در نظر بگیرید.

راه دوم اقامت در بوم گردی های شیراز است. شما شاید یک یا دو روز شیراز بمانید و عازم گوشه و کنار این استان بزرگ شوید. فرقی نمی کند پاسارگاد می‌روید یا کوههای دنا،  حتما در همان نزدیکی اقامتگاه بومگردی پیدا خواهید کرد. مزیت این نوع اقامتگاه ها علاوه بر هزینه مناسب، تجربه زندگی با مردم محلی است. شما فرصت اقامت در زیباترین خانه های سنتی و بومی را پیدا خواهید کرد. برای اینکه هزینه سفر شما کمتر شود، در طول هفته بلیط شیراز به تهران را خریداری کنید نه آخر هفته.

انواع قیمت بلیط هواپیما شیراز به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به‌راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما شیراز به تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما شیراز به تهران را به‌دست مشتریان عزیز برسانیم.

رپورتاژ

نمونه یک هاستل سنتی درشیراز

بهترین جاهای دیدنی شیراز را ببینید

وقتی شما بودجه محدودی دارید، به بازدید کدام جاذبه‌ها می‌روید؟ اول اینکه بین بهترین جاذبه های شیراز بر اساس ویژگی منحصربفردی که دارند، انتخاب کنید. این نوع گلچین کردن به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی مسیر سفرتان در شیراز مشخص شود و اطلاعات کاملی از خود اثر و دسترسی به آن داشته باشید. دوم اینکه همه جاذبه‌ها نیازی به صرف هزینه ندارند. برخی از جاهای دیدنی شیراز را شما به قدم زدن و بدون پرداخت ورودی می‌توانید بازدید کنید.

سوم اینکه همیشه اپلیکیشن های کاربردی شیراز مانند شیرازگردی را هنگام ورود به مقصد روی موبایل ذخیره کنید. برنامه‌های محلی به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با اطلاعات دقیق سفر کنید. در نظر گرفتن مسافت بین جاهای دیدنی، وسایل حمل و نقل عمومی در این مسیر و جاذبه های نزدیک، گردش شما را دلچسب خواهد کرد.

چهارم اینکه از آیین ها و مراسم بومی شیراز مطلع باشید. این موضوع به شما امکان می‌دهد تا همراه با دیدن جاذبه های گردشگری، در جشنهای تاریخی و محلی شرکت کنید. از سنت های نوروز تا جشن سده در شیراز، بهترین لحظات سفرتان را رقم خواهد زد. بلیط لحظه آخری هم یک شانس دیگر برای سفر کم هزینه است که نباید از دست بدهید.

رپورتاژ

از بهترین جاهای دیدنی شیرازمسجد نصیرالملک است

سخن آخر

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند به‌راحتی خرید بلیط هواپیما خارجی را انجام دهید. شما در کمترین زمان نسبت به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید شد و  مناسب‌ترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه