ورود وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۴
ورود وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران

وزیر گردشکری ونزوئلا صبح روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه با استقبال معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعدادی از مدیران ارشد این وزارتخانه وارد تهران شد.

علی پادرون، وزیر گردشگری ونزوئلا، صبح روز سه‌شنبه، پنجم اسفند ماه به‌منظور شرکت در در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی‌ و تاریخی چند استان کشور، وارد فرودگاه امام خمینی شد. محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مدیران ارشد این وزارت‌خانه در برنامه استقبال از پادرون شرکت کردند.

وزیر گردشگری ونزوئلا ضمن اشاره به روابط مثبت و دوستانه بین دو کشور، اذعان داشت:

در سفر به ایران ضمن دیدار با مسئولان عالی‌رتبه گردشگری، از جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی بازدید می‌کنم و نشست‌هایی را نیز با بخش خصوصی خواهم داشت.

علی پادرون در برنامه سفر چهار روزه خود به ایران علاوه بر شرکت در نمایشگاه گردشگری و دیدار با مسئولان، به بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمان، اصفهان و تهران خواهد پرداخت. برگزاری نشست با نشست با دکتر علی‌اصغر مونسان، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، امضای تفاهم‌نامه طرح گردشگری ۲۰۲۴-۲۰۲۰ و برگزاری نشست با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری نیز از برنامه‌های سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه