مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا با لتس گو یونی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا با لتس گو یونی

اگر قصد مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را دارید، می‌توانید از طریق دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند این مهم را در دانشگاه و کشور مورد نظر خود تجربه کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

زمانی که حرف از مهاجرت تحصیل  رایگان به اروپا می‌شود، معمولا قبل از پرداختن به موضوع مهم شهریه دانشگاه و هزینه زندگی دانشجویی، این سوال برای فرد به وجود می‌آید که کدام‌یک از مقاصد تحصیلی اروپا مناسب مهاجرت تحصیلی بوده و می‌تواند از تمامی جنبه‌ها مناسب حال یک دانشجوی ایرانی باشد.

در حال حاضر تعداد دانشگاه‌های با کیفیت اروپایی موجب شده تا پروسه انتخاب مقصد و دانشگاه از جانب دانشجو بسیار سخت باشد و نتواند به‌خوبی وجه تمایز مقاصد تحصیلی و دانشگاه ها را از یکدیگر تشخیص دهد.

زمانی که به فکر تحصیل در قاره اروپا هستید، اول از همه باید کشور و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. به‌طور خلاصه، برخی از کشورهای این قاره تنها عضو اتحادیه اروپا هستند و برخی دیگر علاوه بر اتحادیه اروپا در حوزه شینگن نیز عضویت دارند.

برای مثال، کشورهای اروپایی آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوئد، سوئیس و یونان، عضو حوزه شنگن هستند و کشورهایی نظیر کرواسی، گرجستان، ترکیه و قبرس خارج از این حوزه بوده و در عضویت اتحادیه اروپا قرار دارند.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که این موضوع چه تاثیری در روند مهاجرت تحصیلی به اروپا دارد. از آنجایی که دریافت ویزای تحصیلی شینگن به دانشجوی بین‌المللی اجازه سفر و حضور در تمامی ۲۶ کشور این حوزه را در بازه تحصیلی و اعتبار ویزا می‌دهد، سخت‌گیری برای صدور این نوع از ویزای تحصیلی زیاد بوده و پروسه‌ای زمان‌بر است.

اما در مقابل، اخذ ویزای تحصیلی کشورهای خارج از این حوزه به مراتب آسان تر و سریع‌تر است و برخی از آن‌ها نظیر قبرس و ترکیه، اصلاً نیازی به ویزای تحصیلی ندارند!

در قدم بعدی، باید به گزینه بسیار مهم هزینه‌های تحصیل و زندگی در قاره اروپا توجه کرده و بر اساس شرایط دانشگاه های اروپا، انتخاب نهایی خود را انجام دهید. اگر یک دانشجوی ممتاز ایرانی باشید و قصد مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را داشته باشید، می‌توانید از طریق دریافت بورسیه تحصیلی فول فاند، این مهم را در دانشگاه و کشور مورد نظر خود تجربه کنید.

اما معمولا خیلی از افراد دارای رزومه تحصیلی نرمالی هستند و نمی‌توانند از گزینه کمک هزینه تحصیلی دانشگاه استفاده کنند، برای همین باید قید مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را زده و به فکر انتخاب مقصد تحصیلی کم هزینه در اروپا باشند.

بنابر آمار، در صورت داشتن مدرک زبان ترکی استانبولی و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه، کشور ترکیه یکی از کم هزینه‌ترین و ایدئال‌ترین گزینه‌های حال حاضر دانشجویان ایرانی مشتاق به تحصیل در اروپا است.

اما اگر تمایلی به تحصیل به زبان ترکی استانبولی در دانشگاه‌های دولتی و کم هزینه ترکیه و انجام امتحان ورودی دانشگاه ندارید، گزینه تحصیل در قبرس شمالی در پیش روی شما است. کشوری اروپایی که دارای دانشگاه‌های با کیفیت، کم هزینه و انگلیسی زبان بوده و تحصیل در آن همانند ترکیه نیازمند دریافت ویزای تحصیلی نیست.

البته تحصیل در قبرس نیز هزینه بردار بوده و حداقل بین ۵ تا ۱۰ هزار یورو برای دانشجویان بین‌المللی هزینه در بر خواهد داشت. در حال حاضر تحصیل در قبرس، با توجه به کیفیت سیستم آموزشی، مدارک معتبر دانشگاهی، زبان تدریس انگلیسی و امکان دریافت بورسیه تحصیلی، جزو بهترین انتخاب ها برای تحصیل در اروپا محسوب می‌شود.

اگر به‌دنبال مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا هستید، می‌توانید به سراغ گزینه تحصیل در فرانسه یا آلمان بروید. در صورتی که قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی و کم هزینه فرانسه یا آلمان را داشته باشید، باید زمان زیادی را صرف دریافت نامه پذیرش تحصیلی، وقت سفارت و اخذ ویزای تحصیلی شنگن کنید و علاوه بر پرداخت هزینه ارزی ویزا، هزینه ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورویی ادمیشن فی را به دپارتمان پذیرش دانشگاه پرداخت کنید.

رپورتاژ

این هزینه به‌منظور ارزیابی مدارک و پرونده تحصیلی شما توسط دانشگاه خارجی دریافت می‌شود و در صورت تائید نشدن درخواست پذیرش شما، به متقاضی برگشت داده نمی‌شود.

در اغلب موارد، مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا (دانشگاه های آلمان یا فرانسه) مستلزم تحصیل به زبان بومی در کشورهای مورد نظر است. یعنی اگر قصد تحصیل کم هزینه و رایگان در دانشگاه های آلمان را داشته باشید، باید به‌جای مدرک زبان انگلیسی دارای مهارت بالای زبان آلمانی باشید تا بتوانید در دوره‌های آموزشی دانشگاه به زبان آلمانی ثبت‌نام کرده و به تحصیل مشغول شوید.

باید این موضوع را به‌خاطر داشته باشید که ثبت‌نام در هر ترم تحصیلی دانشگاه‌های آلمان و فرانسه مستلزم پرداخت هزینه‌های اجرایی و اولیه ثبت‌نام است که بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ یورو هزینه خواهد داشت.

تحصیل رایگان و کم هزینه در دانشگاه‌های فرانسه نیز معمولا به همین منوال بوده و علاوه بر ویزای تحصیلی، نیازمند مدرک زبان فرانسوی است.

در حال حاضر این امکان برای دانشجویان ایرانی فراهم شده تا با استفاده از خدمات فری اپلای یا همان پذیرش تحصیلی رایگان لتس گو یونی، مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را تجربه کنند.

شما می‌توانید از بین مقاصد تحصیلی در اروپا، گزینه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کرده و پروسه پیچیده مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش دانشگاه را به لتس گو یونی بسپارید. لتس گو یونی تمامی امور آماده‌سازی مدارک تحصیلی از جمله انگیزه نامه و توصیه نامه، مکاتبه با دانشگاه، ارسال مدارک، انتخاب رشته و واحد دانشگاهی، رزرو خوابگاه و انواع خدمات مرتبط دیگر را به‌صورت رایگان به متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اروپا ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با کمک لتس گو یونی، از میان بهترین دانشگاه های اروپایی انتخاب خود را انجام داده و مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را با let’s go uni تجربه کنید. البته هزینه ادمیشن فی دانشگاه، هزینه ویزای تحصیلی سفارت و هزینه‌های اجرایی ثبت‌نام و شهریه دانشگاه، جزو مواردی است که در مقصد تحصیلی از دانشجو دریافت می‌شود و ارتباطی با روند مهاجرت تحصیلی دانشجو به اروپا ندارد.

شما می‌توانید با استفاده از یک ارزیابی مشاوره مهاجرت تحصیلی، کم هزینه‌ترین و با کیفیت‌ترین دانشگاه اروپایی را برای خود انتخاب کرده و با کمک لتس گو یونی، مهاجرت تحصیلی رایگان به اروپا را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

یادتان باشد که انتخاب دانشگاه‌های کم هزینه و دولتی اروپا، نبود نیاز به دریافت ویزای تحصیلی در برخی از مقاصد، استفاده از پذیرش تحصیلی رایگان، انجام کار دانشجویی در خلال تحصیل و امکان دریافت بورسیه و کمک هزینه تحصیلی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه‌های تحصیل و زندگی دانشجویی شما در اروپا داشته باشد.

مطالب مرتبط:

منبع letsgouni

دیدگاه