سفر با تور بهترین راه برای سفر به کیش از رسپینا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰
سفر با تور بهترین راه برای سفر به کیش از رسپینا

بهترین راه برای سفر به جزیره کیش چیست؟ مسافرت از طریق خرید بلیط هواپیما؟ سفر دریایی با کشتی و قایق به کیش؟ یا سفر با تور کیش رسپینا؟

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جزیره کیش به‌عنوان یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس شناخته می‌شود. آبی دریا و ساحل یک دست و زیبای کیش، دل هر مسافری را می‌رباید. چند ساعت قدم زدن در ساحل این جزیره به‌همراه ماهیگیری در آن می‌تواند خاطرات خوشی را برای هر گردشگری ثبت کند. هزاران نفر سالانه به کیش سفر می‌کنند و از زیبایی‌ها و تفریحات جزیره لذت می‌برند. اما بهترین راه برای سفر به جزیره کیش چیست؟ مسافرت از طریق خرید بلیط هواپیما؟ سفر دریایی با کشتی و قایق به کیش؟ یا سفر با تور  کیش رسپینا؟ اگر به‌دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید و تمایل به شناخت بیشتر این تور دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تور کیش را چطور خریداری کنیم؟

اگر به‌دنبال سفر با تور کیش هستید، می‌توانید این تور را از آژانس‌های مسافرتی خرید کنید. اما با توجه به اینکه کیفیت تورها، پشتیبانی و خدماتشان با هم متفاوت است، بهتر است کمی دقت کنید و از سایت‌های معتبر این تور را خریداری کنید. خرید اینترنتی تور کیش از تهران می‌تواند هزینه‌ها و مشکلات مربوط به مراجعه حضوری برای خرید تور را به حداقل ممکن برساند و در کنار آن خدمات مختلفی را نیز به شما ارائه دهد. امکان استرداد آنلاین وجه از جمله خدماتی است که سایت‌های معتبر در زمینه گردشگری ارائه می‌دهند. با این ویژگی می‌توانید در صورتی که با مشکلی در راه سفر خود مواجه شدید با اندکی جریمه، مبلغ پرداخت شده برای تور را مسترد کنید. اما تخفیف‌های ویژه نیز معمولا برای تشویق بیشتر گردشگران به خرید اینترنتی، روی سایت‌های فروش عرضه می‌شود.

رپورتاژ

قیمت بلیط هواپیما کیش چقدر است؟

با توجه به قرارگیری جزیره زیبای کیش بین آب‌های آزاد خلیج فارس، تنها راه سفر سریع و بدون دغدغه به این شهر، سفر از طریق هواپیما است. اما ایرلاین‌های مختلف، هواپیماهای متنوع، کلاس پروازی و انواع مختلف بلیط همگی از گزینه‌های تاثیرگذار در میزان قیمت بلیط و هزینه نهایی تور کیش شما محسوب می‌شوند. می‌توانید از بین انواع ایرلاین‌ها و هواپیماهای موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید. در مورد کلاس پروازی باید بدانید که در داخل کشور بلیط، فقط در دو نوع صندلی اکونومی و بیزینس به فروش می‌رسد که در بین این دو گزینه، بلیط از نوع اکونومی یا اقتصادی ارزان‌تر از بلیط بیزینس است.

هزینه تور کیش برای کودکان

هزینه تور مشهد کیش درمجموع شامل دو قسمت می‌شود: وسیله سفر و محل اقامت. هواپیما به‌عنوان وسیله سفر در این تور شناخته می‌شود. بنابراین در وهله اول باید قیمت بلیط برای کودکان را بررسی کنیم. قیمت بلیط کودکان در پروازهای چارتری برابر با بلیط بزرگسالان است. در پروازهای سیستمی بر اساس سه رده سنی نوزادان (زیر دو سال)، کودکان (۲ تا ۱۲ سال) و بزرگسالان (بیشتر از ۱۲ سال) نرخ‌گذاری انجام شده و برای نوزادان و کودکان تخفیف ارائه می‌شود. برای بلیط کودکان ۲ تا ۱۲ سال حدود ۷۵ درصد و کودکان کمتر از ۲ سال ۱۰ درصد از قیممت بلیط بزرگسالان در نظر گرفته می‌شود.

رپورتاژ

اما هزینه تور برای کودکان به هتل رزرو شده نیز بستگی دارد. از آنجایی که هر هتل، قوانین خاص خود را برای تخفیف اقامت کودکان دارد؛ بهتر است قبل از سفر در مورد هتل مورد نظر خود تحقیقی انجام دهید تا با آگاهی کامل به سفر خود بپردازید.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

جزیره کیش در تمام طول سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران است. ویژگی‌های این جزیره آن‌قدر زیاد و جذاب است که حتی در سال‌های اخیر گردشگران خارجی نیز سفر به آن را انتخاب می‌کنند. اما بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟ از لحاظ شرایط آب و هوایی، اواخر پاییز و فصل زمستان بهترین زمان سفر به جزیره است. هر چند در تعطیلات نوروز نیز استقبال خوبی از مسافرت به این جزیره می‌شود، اما هوا در این روزها اندکی به‌سمت گرم شدن حرکت می‌کند. اما اگر به‌دنبال یک سفر ارزان به جزیره هستید، بهتر است پاییز و زمستان را فراموش کنید. در تابستان تخفیف‌های ویژه‌ای از سوی آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها برای سفر به کیش در نظر گرفته می‌شود که دلیل آن نیز کم شدن میزان تقاضا برای سفر به کیش است. بنابراین زمستان کیش بهترین زمان برای سفر از لحاظ شرایط آب و هوایی و تابستان نیز بهترین زمان برای تجربه یک سفر ارزان محسوب می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه