ابلاغ مقررات جدید برای سفر به امارات

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱
ابلاغ مقررات جدید برای سفر به امارات

شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما) در اطلاعیه‌ای خطاب به شعب این شرکت و دفاتر خدمات مسافرت هوایی از تازه‌ترین مقررات برای سفر به امارات خبر داد.

بنا بر اطلاع رئیس شرکت هواپیمایی هما در امارات متحده عربی، تازه‌ترین مقررات و پروتکل‌های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در اطلاعیه‌ای به شعب هما و دفاتر خدمات مسافرت هوایی ابلاغ شد.

بر همین اساس، مسافران با ملیت اماراتی و اقامت این کشور و همچنین مسافران دارای ویزای توریستی قادر خواهند بود که با در نظر گرفتن شرایط زیر به امارات سفر کنند.

  • کلیه مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به امارات موظفند که به نسبت به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز اقدام کنند. این آزمایش باید در یکی از مراکز تایید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود و گواهی جواب منفی تست کرونا به زبان انگلیسی همراه مسافر باشد.
  • نصب برنامه Covid-19 DXB Smart App در تلفن همراه هوشمند مسافران قبل از سفر به دبی الزامی است.
  • به‌همراه داشتن بیمه مسافرتی و بلیط رفت و برگشت برای مسافران با ویزای توریستی الزامی است.

مسافران دارای اقامت امارات موظفند پیش از ورود به امارات با مراجعه به لینک‌های زیر، فرم‌های مربوط را تکمیل کنند و پرینت آن را به‌همراه داشته باشند.

مسافران مقیم دبی

مسافران مقیم شارجه و ابوظبی

بنا بر این اطلاعیه، همراه داشتن هرگونه بار دستی در داخل کابین هواپیما در مسیر دبی ممنوع است و مسافران باید بار و وسایل خود را هنگام پذیرش به خدمه فرودگاهی تحویل دهند. همچنین استفاده از ماسک در داخل فرودگاه و هواپیما الزامی خواهد بود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

اطلاعیه شرکت هما برای سفر به امارات

مطالب مرتبط:

منبع هما

دیدگاه