انواع کادو ولنتاین و روز مادر برای خانم ها

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
انواع کادو ولنتاین و روز مادر برای خانم ها

با نزدیک شدن روز ولنتاین و روز مادار بازار خرید کادو های رنگارنگ داغ می‌شود و همه به فکر خرید هدیه ای هستند که در عین خاص بودن، مفید نیز باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انتخاب کادو ولنتاین و روز مادر یکی از مشکل‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان است و همیشه با این مشکل دست وپنجه نرم می‌کنند. با وجود اینکه هدیه خریدن برای خانم‌ها از تنوع بالایی برخوردار است، اما باز هم در ایام و مناسبت های متفاوت با مشکل انتخاب و خرید مواجه می‌شوند. با نزدیک شدن روز ولنتاین و روز مادار بازار خرید کادوهای رنگارنگ داغ می‌شود و همه به فکر خرید هدیه‌ای هستند که در عین خاص بودن، مفید نیز باشد. اگر هنوز نتوانسته‌اید هدیه‌ای مناسب برای مادر یا همسر خود انتخاب کنید با ما همراه باشید تا با ایده‌های ناب و جذاب لیست بلند بالایی را در اختیار شما قرار دهیم.

چه هدایایی برای خانم‌ها خاص هستند؟

خانم‌ها عاشق هدیه هستند، البته به حال و هوایشان بستگی دارد. گاهی با دیدن یک شاخه گل چنان ذوق زده می‌شوند که باور کردنی نیست، اما گاهی حتی گردنبند های جواهر نشان نیز نمی‌تواند سر سوزنی تغییر در حالشان ایجاد کند. در واقع اکثر خانم‌ها به ارزش مادی کادو توجه چندانی ندارند و بیشتر به این موضوع توجه می‌کنند که برای هر مناسبت کوچک و بزرگ مورد توجه همسر یا فرزندان قرار بگیرند.

در سال‌های اخیر ایده های جذاب و نابی به بازار ورود کرده‌اند و می‌توانید با توجه به سلیقه مادر یا همسر یکی از این ایده ها را انتخاب کنید. اهمیت هدیه دادن تا جایی است که در حال حاضر مراکزی با هدف طراحی و تولید وسایل و لوازم کادویی فعالیت می‌کنند. وجود این مراکز سبب شده که آقایان برای غافلگیری بیشتر برگی از خاطرات زندگی مشترک را در قالب تصویر، مجسمه یا هر شی دیگری در آورند و به همسر خود هدیه کنند.

اکسسوری های جذابی که می‌توانند هم باعث خوشحالی خانم‌ها شوند و به دکوراسیون اتاق و منزل آن‌ها نمای جذابی بدهند. ساعت های رو میزی، انواع گل های فانتزی، مجسمه ها، تراریوم، رزهای جاودان، قاب عکس های فانتزی و شیک و... همگی گزینه عالی برای هدیه دادن هستند. در این مقاله به ۲۶ مورد از هدایای جذاب برای خانم‌ها اشاره شده است. اگر تمایل به آشنایی با موارد بیشتری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به ۳۴ هدیه خاص برای خانم‌ها در ولنتاین و روز مادر مراجعه کنید. در این محتوای ارزشمند به نکاتی که قبل از خرید کادو برای خانم‌ها باید رعایت کنید اشاره شده است. لیست ممنوعه از مجموعه کالاهایی که نباید برای خانم تهیه کنید در اختیار شما قرار داده شده است. در انتها فوق‌العاده‌ترین انتخاب ها با نحوه بسته‌بندی و کادو پیچ کردن آن‌ها به شما تقدیم شده است.

انواع کادو ولنتاین و روز مادر برای خانم‌ها

با توجه به مطالب فوق، انتخاب هدیه برای خانم‌ها کار چندان سختی نیست و آقایان می‌توانند با دقت در خواسته های همسر یا مادر بر اساس سلیقه آن‌ها کادو مناسبی را خریداری کنند. اگر همچنان به‌دنبال کادو منحصربه‌فرد و جالبی هستید، ایده‌های زیر گزینه‌های جالبی هستند.

۱. جدیدترین گجت‌ها

در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اکسوری‌های دیجیتالی و گجت‌ها به‌عنوان یکی از هدایای شیک و جداب معرفی شده‌اند. انواع ساعت، دستبند و مچ‌بندهای هوشمند که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار افراد می‌گذارد از بهترین ایده ها برای کادو ولنتاین و روز مادر به حساب می‌آیند. این مدل از گجت‌ها با طراحی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانید بر اساس شناختی که از سلیقه خانم‌ها دارید، مدل‌های مختلف آن را خریداری کنید.

۲. گل و گلدان

از دیرباز تاکنون گل‌ها با هدف هدیه دادن رشد و تکثیر می‌شوند، مخصوصاً اینکه خانم‌‌ها علاقه بسیار زیادی به گل دارند و شما می‌توانید و با توجه به اینکه هر گل دارای معنی خاصی است، می‌توانید  احساسات خود را نیز ابراز کنید.  پیشنهاد ویژه ما خرید گل‌های طبیعی است که می‌توانند نشان از سر زندگی و شادابی باشند. حتی می‌توانید با خرید گل های خانگی هدیه ی خود را ماندگارتر کنید و تا همیشه با دیدن آن به یاد شما بیفتند.

رپورتاژ

۳. طلا و جواهرات

هیچ چیز به‌اندازه طلا نمی‌تواند خانم‌ها را خوشحال کند، پس در انتخاب اول حتماً زیورآلات را برای کادو ولنتاین یا روز مادر در نظر بگیرید. با سفارش دادن پلاک ماه تولد یا انواع اشکال فانتزی و کوچک در خرید خود نیز صرفه‌جویی کنید. اگر نمی‌توانید طلا بخرید می‌توانید زیورآلات را از جنس فلزات دیگر انتخاب کنید، مثلاً دستبند یا گوشواره های نقره انتخاب خیلی خاص و منحصر به فردی هستند، پا بندو گردنبندهای استیل نیز گزینه‌های مناسبی به نظر می آیند، چراکه با داشتن رنگ ثابت برای همیشه ماندگار می مانند.

رپورتاژ

۴. عطر و ادکلن

ادکلن یک شیک و لوکی برای کادو ولنتاین و روز مادر است. عطرها ماندگارترین خاطرات را برای افراد رقم می زند و همین دلیل می‌تواند هدیه ای ارزش مند و دوست داشتنی به خاص‌ترین فرد زندگی شما باشد. البته دقت کنید که برای انتخاب عطر یا ادکلن از قبل سلیقه خانم‌ها را جویا شوید یا بر اساس تجاربی که از دارید در ابتدا به این سوال پاسخ دهید که آن‌ها عطر های سرد را بیشتر می‌ پسندند یا گرم؟ به بوی شیرین یا تلخ علاقه دارند؟ پاسخ به هر یک از این سوال ها می‌تواند تاثیر مستقیمی در انتخاب عطر و ادکلن داشته باشد.

۵. رز جاودان

یک ایده منحصربه‌فرد و جذاب که به‌سادگی توجه خانم‌ها را جلب می‌کند، رز جاودان یک باکس کریستالی فوق‌العاده شیک و لوکس است که یک رز تک رنگ یا رنگارنگ را در خود جای داده و می‌تواند احساسات شما را به‌خوبی بیان کند، هدیه‌ای رویایی که حس پرنسس بودن را به خانم‌ها القا می‌کند.

شاید در نگاه اول تصور کنید که رز جاویدان یک گل مصنوعی است که در یک محفظه شیشه‌ای قرار گرفته، اما این باور اشتباه را کنار بگذارید رزهای جاودان گل‌های کاملاً طبیعی هستند که بدون نیاز به آب می‌توانند تا چندین سال ماندگاری و طراوت و تازگی خود را حفظ کنند.

رز جاودان با داشتن طراحی فوق‌العاده، هدیه ای ایدئال برای روز ولنتاین به حساب آید و شما می‌توانید مدل های متفاوت آن را سفارش و هدیه دهید، بهتر است بدانید که اندازه و رنگ با توجه به سلیقه طرف مقابل قابل تغییر است.

رپورتاژ

۶. لباس‌های مجلسی و راحتی

خرید لباس یک انتخاب ساده برای کادو ولنتاین و روز مادر است البته انتخاب لباس امری کاملا شخص و سلیقه‌ای است و هدیه شما نیز باید بر اساس سلیقه طرف مقابل انتخاب شود. علاوه بر سلیقه باید در زمان خرید سایز درست را انتخاب کنید تا مجبور به تعویض نشوید. توجه به رنگ، مدل و جنس پارچه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

۷. لوازم‌خانگی و آشپزخانه

آشپز خانه مقر اصلی خانم‌ها در منزل است و حساسیت زیادی نسبت به آن دارند و با خرید جدیدترین وسایل شیک و مد روز سعی می‌کنند جذابیت ویزه ای به آن بدهند. همین علاقه خانم‌ها به اسباب و وسایل سبب می‌شود لوازم آشپزخانه در لیست کادوی ولنتاین و روز مادر قرار بگیرد، توجه داشته باشید که در این انتخاب نیز باید هماهنگی و هارمونی رنگی را با دیگر لوازم در نظر بگیرید.

۸. تراریوم

جنگل کوچکی که در یک تنگ شیشه خلاصه شده و گزینه‌ای عالی و خاص برای کادو ولنتاین روز مادر به حساب آید. با توجه به اینکه اکثر خانم‌ها علاقه زیادی به گل و گیاه دارند، می‌توانید خلاقیت به کار ببرید و به‌جای هدیه دادن گل در گلدان های ساده از جنگل‌های فانتزی تراریوم استفاده کنید که ماندگاری زیادی دارند و می‌توانند دکوراسیون و فضای اتاق، سالن های بذیرایی و حتی محل کار را زیباتر کند، همین امر سبب شده که بتوان از آن به‌عنوان یکی از منحصر به فردترین کادوهای روز مادر نام برد بدون شک مادران عاشق این جنگل کوچک خواهند شد. تراریوم ها را با ابعاد و اشکال مختلف به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانید بر اساس علایق طرف مقابل یکی از این مینی جنگل‌های زیبا و دوست داشتنی را بخرید.

رپورتاژ

۹. کتاب

 اگر از روحیه لطیف و کتابخوان همسر یا مادر اطلاع دارید می‌توانید به‌عنوان بهترین هدیه کتاب‌های مختلف را خریداری کنید، تنها کافی است که موضوع موردعلاقه مادر یا همسر خود را بدانید تا بر اساس آن بتوانید هدیه خود را خریداری کنید. اکثر خانم‌ها به رمان های عاشقانه علاقه زیادی نشان می‌دهند و به داشتن دیوان‌های شعر نیز تمایل دارند، از این اطلاعات استفاده و بهترین گزینه را خریداری کنید.

۱۰. کتاب خوان الکترونیکی

در سال ‌های اخیر به‌دلیل مشغله‌های کاری افراد نمی ‌توانند تایم خاصی را به کتاب خواندن  اختصاص دهند؛ به همین دلیل معمولا به‌دنبال راهی برای خواهندن کتاب هستند. اگر مادر و همسر شما زمان خاصی را نمی‌توانند به کتاب خواندن اختصاص دهند، می‌توانید با خرید یکی از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی شرایطی را فراهم کنید که آن‌ها در زمان انجام کارهای روزانه خود بتوانند کتاب‌های دلخواه را به‌صورت صوتی گوش کنند.

۱۱. لوازم آرایشی بهداشتی

دنیای مد و فشن هیچگاه تکراری نمی‌شود و معمولا خانم‌ها تمایل زیادی به داشتن انواع لوازم آرایشی دارند، حتی اگر یک کمد پر از لاک، ریمل، رژلب و دیگر لوازم آرایشی داشته باشند باز هم علاقه‌مند به داشتن برندهای جدید و متنوع هستند پس می‌توانید از این مزیت استفاده کرده و بهترین کادو ولنتاین و روز مادر را خریداری کنید.

۱۲. ماگ‌های حرارتی

یکی از فانتزی‌های بسیار زیبا و جذاب که می‌تواند به‌عنوان کادو ولنتاین یا روز مادر انتخاب شود، ماگ‌های حرارتی هستند که امکان چاپ تصاویر دل خواه شما را فراهم می‌کند. می‌توان تصویری از صورت مادر را روی لیوان یا انواع ظرف‌های دیگر چاپ کنید و به‌عنوان روی کادو روز مادر به وی تقدیم کند این کادو برای ولنتاین نیز مناسب است، می‌توانید یکی از تصاویر دلخواه همسر را نیز برای چاپ بفرستید یا احساسات خود را در قالب یک شعر روی ماگ چاپ  و به وی هدیه کنید.

۱۳. بلیط سفر

هیچ فردی در دنیا وجود ندارد که از مسافرت از دریافت بلیط سفر خوشحال نشود خانم‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند، اگر قصد دارید مادر یا همسر خود را در روز ولنتاین یا روز مادر سورپرایز کنید می‌توانید بلیط مسافرت به مکانی که علاقه دارند را به آن‌ها هدیه بدهید.

۱۴. اکسسوری‌های لباس

گل سر، سنجاق‌های فانتزی لباس،گیره‌های روسری و... که به‌عنوان اکسسوری لباس معرفی می‌ شوند نیز می ‌توانند به‌عنوان کادو ولنتاین و روز مادر انتخاب شوند، پیشنهاد می‌کنیم برای مناسبت‌های خاص به مغازه بدلیجات فروشی رفته و نمونه‌های منحصربه‌فرد و خاص از زیورآلات بدلی را خریداری کنید. چراکه می‌تواند تکمیل کننده تیپ و استایل خانم‌ها باشد و بدون شک منجر به خوشحالی آن‌ها می‌شود.

۱۵. کیف‌های مجلسی

یکی دیگر از تکمیل کننده استایل خانم‌ها که در طرح و رنگ متفاوت طراحی و تولید می‌شوند، انواع کیف‌های مجلسی هستند. پرس و جو کنید اگر برای یکی از ست‌های لباس خود به کیف مجلسی نیاز دارند حتماً آن را در لیست کادوهای ولنتاین و روز مادر قرار دهید.

از مهم‌ترین نکات در زمان خرید انواع کیف می‌توان به سلیقه خانم‌ها اشاره کرد. برخی خانم‌ها علاقه زیادی به داشتن کیف ‌های بزرگ دارند و این در حالی است که برخی تمایل دارند بیشتر از کیف‌های کوچک دوشی استفاده کنند. البته برخی خانم‌های جوان با داشتن تیپ اسپرت علاقه زیادی به داشتن مدل‌های مختلف کوله‌پشتی دارد، پس توجه کنید که بر اساس سلیقه آن‌ها مدل مورد نظر را خریداری کنید.

رپورتاژ

۱۶. کفش‌های راحتی و مجلسی

با توجه به اینکه تنوع هدایا برای خانم‌ها بسیار زیاد است، در این میان کفش‌ها می‌تواند انتخاب ایدئال باشند. دقت کنید که برخی خانم‌ها علاقه زیادی به داشتن کفش‌های پاشنه بلند دارد و معمولاً در کمد کفش آن‌ها مدل اسپرت دیده نمی‌شود. این در حالی است که خانم‌های دیگر فقط از کفش‌های اسپرت و راحت استفاده می‌کنند و به‌طور استثنا کفش‌های عروسکی و پاشنه باند می پوشند. برای روز مادر خرید کفش‌های اسپرت و پانه طبی گزینه مناسبی است، اما برای خرید کادو ولنتاین حتما به سلیقه همسر دقت کنید.

۱۷. دوربین عکاسی  و فیلمبرداری

برخی خانم‌ها دوست دارند که در تمامی شرایط از خود و افراد خانواده عکس‌های یادگاری داشته باشند، اما کیفیت دوربین گوشی برای آن‌ها راضی کننده نیست، به همین دلیل به‌دنبال دوربین‌های با کیفیت هستند.

می‌توانید با خرید دوربین عکاسی به مناسبت کادو ولنتاین یا روز مادر این نیاز را برطرف کنید. علاوه بر این خرید دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری برای خانم‌های جوان می‌تواند در زمینه‌های شغلی مفید باشد. این هدیه خاص و جذاب را با قیمت‌های مختلف خریداری کنید. لازم نیست حتماً هزینه زیادی را برای این هدایا بپردازید، می‌توانید با خرید مدل‌های مینیمال در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

۱۸. لوازم برقی آرایشی مو

سشوار، بابلیس، اتو مو و دیگر لوازم شخصی برقی می‌تواند انتخاب ایدئال برای کادو ولنتاین یا روز مادر باشد. از آنجایی که معمولا خانم‌ها توجه زیادی به حالت موهای خود دارند و معمولا هر روز حالت آن را تغییر می‌دهند، خرید یکی از لوازم برقی مو گزینه بسیار ایدئالی است چراکه هزینه‌های آرایشی آن‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. علاوه بر لوازم برقی مو، انواع سرم و اسپری‌های حالت دهنده مو نیز می‌توانند به‌عنوان یکی از گزینه‌های کادو ولنتاین و روز مادر انتخاب شود.

۱۹. بدلیجات تزئینی

علاوه بر اکسسوری‌های لباس، بدلیجات که به‌عنوان زیور آلات نیز استفاده می‌شوند می‌تواند انتخاب ایدئال برای کادو ولنتاین به حساب آیند، البته توجه داشته باشید که برخی افراد به بدلیجات حساسیت‌های پوستی دارند و برای خرید هدیه برای آن‌ها باید حتماً فلزاتی مانند نقره و استیل که حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند را انتخاب کنید. علاوه بر این سنگ‌های زینتی، پابندهای مرواریدی و نیم ست نیز گزینه بسیار شیک و ایدئال برای خانم های جوان است و می‌توانند آن را با هر استایل خود ست کنند.

۲۰. کیف پول

کیف پول یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند در عین زیبایی بسیار کاربردی و مفید هم باشد. توجه داشته باشید که در زمان خرید کیف پول حتماً به جنس آن دقت کنید، به‌دلیل اینکه معمولاً در مدت در طی روز از آن استفاده های مکرر می‌شود، پس باید حتما از جنس با کیفیت انتخاب شود.

با وجود اینکه خانم ‌ها معمولاً کیف پول خود را در کیف های دوشی می اندازند، اما باز هم به طرح و رنگ آن توجه خاصی دارند. پس اگر می‌خواهید به‌عنوان کادو ولنتاین یا روز مادر کیف پول هدیه بدهید به طرح و رنگ آن نیز دقت کنید.

۲۱. شال و روسری

این کادو بسیار کاربردی و مفید است و خرید آن می‌تواند یک ریسک بزرگ باشد؛ چراکه روسری تاثیر زیادی در شکل و قیافه خانم‌ها خواهد داشت. در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت هایی که در دنیای مد و فشن شده روسری و شال ها از حالت و فرم ساده خود درآمده و در مدل‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند، پس در زمان خرید انواع شال و روسری علاوه بر رنگ و جنس به مدل آن نیز توجه کنید، چراکه انتخاب شما می ‌تواند استایل فوق‌العاده جذابی را برای آن‌ها رقم بزند.

رپورتاژ

۲۲. ساعت مچی

علاوه بر گجت‌های دیجیتالی مانند ساعت، مچ بند و دست بند‌های هوشمند می ساعت‌های مچی کلاسیک را به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های کادو ولنتاین و روز مادر در نظر بگیرید. این ساعت‌ها با داشتن فرم و ظاهر بسیار شیک و جذاب انتخاب ایدئال برای تمامی استایل ها هستند. توجه داشته باشید که ساعت‌ها در برند های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانید بر اساس بودجه خود مدل‌های متفاوت آن را خریداری کنید.

رپورتاژ

۲۳. وسایل ورزشی

در سال‌های اخیر توجه خانم‌ها به تناسب اندام افزایش پیدا کرده و علاوه بر رژیم های غذایی به‌دنبال زندگ با سبک و سالم هستند که بتوانند بدن آماده و سرحالی داشته باشد، اما به‌دلیل وجود مشغله‌های کاری نمی توانند تایم خاصی را برای باشگاه و ورزش اختصاص بدهند. همین امر سبب شده که انواع وسایل ورزشی به‌عنوان یکی از کادوهای منحصربه‌فرد ولنتاین یا روز مادر انتخاب شوند، می‌توانید با خرید انواع لوازم ورزشی شرایطی را برای خانم‌ها فراهم کنید تا در منزل به ورزش بپردازند.

۲۴. لباس ورزشی

برخی کادوها به افراد انگیزه می‌دهد، لباس‌های ورزشی جز آن دسته از کادوها هستند که می ‌توانند انگیزه خانم‌ها را برای ورزش کردن چندین برابر کند. لباس‌های ورزشی در عین جذاب بودن می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد و شما در واقع با خرید انواع لباس‌های ورزشی در مدل‌های مختلف با یک تیر ۲ نشان خواهید زد.

۲۵. لوازم جانبی موبایل

هندزفری، شارژر، آویز گوشی، پاوربانک و از این دست لوازم یکی از انتخاب‌های ایدئال برای کادو ولنتاین به حساب می‌آید. از گاردهای گوشی غافل نشوید چراکه خانم‌ها علاقه زیادی به گاردهای رنگارنگ و فانتزی دارند و آن را با دیگر استایل خود به ست می‌کنند.

۲۶. پک‌های مراقبت از پوست و مو

خانم‌ها توجه خیلی خاصی به پوست و موی خود دارند به همین دلیل انتخاب و خرید پک‌های مراقبت از پوست و مو می‌تواند یک گزینه عالی برای هدیه به خانم‌ها باشد. می‌توانید پک‌های متفاوت را بر اساس نوع پوست و موی آن‌ها خریداری کنید، این پک ها شامل تونرهای برای پاکسازی پوست و آلودگی زدایی هستند و می‌تواند از خشکی پوست جلوگیری کند،  همچنین با برطرف کردن سلول‌های مرده پوست به جوانسازی صورت نیز کمک خواهد کرد. این پک‌های کادویی در بسته‌بندی‌های زیبا به فروش می‌رسند، این پک علاوه بر صورت برای دست و پا نیز استفاده می‌شود. علاوه بر پک مراقبت از پوست، آبرسان‌های ، تونر سرم‌های دوفاز و واکس مو برای مراقبت نیز جز این پک هستند که با خرید آن می‌توانید همسر و مادر خود را بسیار خوشحال کنید.

نتیجه گیری

خب لیست بلند بالای ما را مطالعه کردید، امیدواریم به نتیجه گیری درستی درباره خرید کادو ولنتاین و روز مادر رسیده باشید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید حتما به سلیقه و علاقه آن‌ها دقت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه