راهنمای سفر به بندرانزلی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
راهنمای سفر به بندرانزلی

برای بسیاری از مسافران و گردشگران مهم است که بتوانند بهترین هتل بندر انزلی را شناسایی کرده و در آن ساکن شوند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بندر انزلی به‌عنوان یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان گیلان است که دارای نوار ساحلی بوده و به‌دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد. زمانی که بخواهید به این استان و شهر سفر کنید، باید نسبت به وضعیت کلی شهر بندر انزلی اطلاعات خود را افزایش دهید. برای بسیاری از مسافران و گردشگران مهم است که بتوانند بهترین هتل بندر انزلی را شناسایی کرده و در آن ساکن شوند.

بسیاری از مسافران به این شهر زیبا و خوش آب و هوا سفر کرده و از طبیعت و ساحل آن لذت می‌برند. اگر می‌خواهید در مورد آب و هوا، محیط‌های تفریحی و بهترین هتل این شهر اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی با شهر بندر انزلی

بندر انزلی به‌عنوان یک شهر ساحلی است که در استان گیلان واقع شده است، این شهر دارای رستوران و هتل‌های مختلف است که باعث می‌شود تا هر فرد متناسب با نیاز خود بتواند ار سفر خود لذت ببرد. ارتفاع انزلی از سطح دریا (آب‌های آزاد) منفی ۲۶ متر است. به‌صورت معمول می‌توان گفت که آب و هوای این شهر مرطوب است و برای کسانی که می‌خواهند از تفریحات دریایی و جذاب شهر گیلان بهره‌مند شوند، به‌عنوان یک شهر مناسب شناخته می‌شود.

بندر انزلی در روزهای تابستان گرم و مرطوب است و زمستان‌های معتدلی دارد. رطوبت این شهر بسیار بالاست و چیزی حدود ۷۱ تا ۹۱ درصد است. یکی از نکات مهم شهر بندر انزلی وجود آب و هوای مناسب و بارندگی زیاد آن است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد.

بیشترین بارندگی این شهر در ماه‌های شهریور و مهر رخ می‌دهد. میانگین دمای این شهر در سال‌های اخیر چیزی حدود ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده است.

رپورتاژ

راهنمای سفر به شهر زیبای بندر انزلی

بسیاری از افراد که به آب و هوای معتدل علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در روزهای گرم سال از طبیعت زیبای شمال بهره‌مند شوند، می‌توانند این شهر را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند. وجود مکان‌های دیدنی در این شهر به‌همراه سوغاتی‌های جذابی که دارد، باعث شده است که افراد از دور و نزدیک به این شهر سفر کنند. فاصله این شهر از تهران چیزی حدود ۳۶۸ کیلومتر است که در سفر زمینی حدود ۵ ساعت و در سفر هوایی حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است تا به این شهر ساحلی برسید. در مسیر سفر زمینی به این شهر اگر از تهران به‌سمت بندر انزلی حرکت کنید، باید از اتوبان تهران کرج عبور کرده و به قزوین برسید. در صورت تمایل به سفر هوایی، می‌توانید از فرودگاه سردار جنگل رشت به‌سمت تهران پرواز کنید.

آشنایی با مکان‌های دیدنی بندر انزلی

بندر انزلی به‌عنوان یک شهر ساحلی در شمال کشور است که از مکان‌های دیدنی برخوردار است. وجود آب و هوای مناسب و امکانات خدماتی مختلف باعث شده است تا همه ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی بندر انزلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تالاب انزلی

یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر تالاب انزلی است که بسیار زیبا بوده و باعث جذب مسافران می‌شود. در تالاب انزلی می‌توانید از تماشای نیلوفرهای این تالاب غافلگیر شوید. تالاب انزلی یک مکان عالی برای پیاده روی است که امکان شنا، قایقرانی و ماهیگیری در این تالاب وجود دارد. در هنگام بازدید از تالاب انزلی به خاطر داشته باشید نیلوفر‌ آبی از گونه‌های در خطر انقراض به شمار می‌رود و چیدن آن مجاز نیست.

 

 پناهگاه حیات وحش سرخانکل

تالاب سرخانکل یکی از بخش‌های زیبا تالاب انزلی است که در بخش میانی تالاب انزلی واقع شده است. افراد با ورود به این بخش از تالاب می‌توانند پرندگان مهاجر نظیر قو، غاز و انواع مرغابی‌ها را تماشا کنند و از مناظر جذاب این تالاب لذت ببرند.

برج ساعت انزلی

برج ساعت انزلی یکی  دیگر از مکان‌های جذاب این شهر است که در زمان ناصرالدین شاه ساخته شده است. این برج چیزی حدود ۲۸ متر ارتفاع دارد و به‌عنوان یک مکان تاریخی شناخته می‌شود. برج ساعت انزلی در سال ۱۳۰۷ هجری شمسی مرمت شده است تا به‌شکل امروزی بر فراز آسمان‌ها استوار باشد.

مجتمع تفریحی کاسپین انزلی

اگر بخواهید با هزینه محدود به یکی از بهترین مکان‌های بندر انزلی بروید و از زیبایی آن لذت ببرید، مجتمع تفریحی کاسپین بهترین انتخاب است. این ساحل دست کمی از سواحل خارج کشور ندارد، چراکه دارای رستوران و کافه‌های متعدد است. از دیگر مکان‌های دیدنی این مجتمع می‌توان به کمدهای لباس دیجیتالی و دوش آب گرم اشاره کرد.

سایر مکان‌های دیدنی بندر انزلی

علاوه بر مکان‌های معرفی شده، بندر انزلی دارای مکان‌های جذاب دیگری است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی میرزاکوچک خان جنگلی
  • کاخ موزه میان پشته
  • موج شکن بندر انزلی
  • گورستان لهستانی‌ها
  • شنبه بازار بندر انزلی

غذاهای سنتی بندر انزلی

زمانی که بخواهید این شهر جذاب و زیبا را برای سفر انتخاب کنید، شاید میل داشته باشیدغذاهای سنتی این شهر را میل کنید. غذاهای سنتی و جذاب بندر انزلی بسیار متعدد است که هرکدام می‌تواند مورد پسند افراد قرار بگیرد. از مهم‌ترین غذاهای سنتی این شهر می‌توان به ماهی فی ویج، ماهی سفید، کباب ازون برون، پلو با مغز گردو و پیاز، پلو با ماهی شور و اشپل، فسنجان، ترش تره، میرزا قاسمی و سیر قلیه اشاره کرد. از رستوران‌های معروف انزلی می‌توان به رستوران تی نان تی کباب و رستوران ساحلی میلاد اشاره کرد. این شهر به‌دلیل وضعیت ساحلی که دارد، به‌عنوان یک شهر جذاب برای خرید سوغات شناخته می‌شود. مهم‌ترین سوغات این شهر ماهی سفید است که طرفداران زیادی دارد.

اقامت در بندر انزلی

حال که با مکان‌های تفریحی و جذاب این شهر آشنا شدید، بهتر است با امکانات اقامتی این شهر آشنا شوید. در این شهر اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که متناسب با نیاز مسافران قابل انتخاب است. شهر بندر انزلی دارای چندین هتل لوکس و مناسب است که برای اقامت در نقاط مختلف شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر هتل دارای سرویس و خدمات مختلف است که می‌تواند خیال مسافران را از بابت سفر به این شهر راحت کند.

اگر بخواهید از میان هتل‌های لاکچری، بهترین هتل انزلی را معرفی کنیم باید به هتل لاکچری ملورین اشاره داشته باشیم. هتل ملورین یک هتل سه ستاره است که با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب به‌عنوان یکی از اقامتگاه‌های لوکس و خوش قیمت بندر انزلی شناخته می‌شود.

معرفی هتل لاکچری ملورین

هتل سه ستاره ملورین در سال ۱۳۹۹ در موقعیت جغرافیایی خاص در شهر زیبای بندر انزلی به‌عنوان اولین و بزرگترین بندر ایران در ساحل جنوبی دریای خزر احداث گردید. این هتل شامل ۲۰ واحد اقامتی در قالب یک تخته، دو تخته، چهارتخته، سوئیت‌های رویال و Fiesta room و چشم‌انداز دریا است. هرکدام از سرویس‌های مختلف این هتل دارای امکانات بی‌نظیر است که باعث می‌شود تا مسافران بتوانند یک سفر خاطره انگیز را در بندر انزلی تجربه کنند. از سوئیت‌های بی‌نظیر هتل ملورین می‌توان به سوئیت عروس اشاره کرد که دارای ظرفیت دو نفره بوده و ویو رو به دریا دارد.

رپورتاژ

عروس و داماد‌های امروزی می‌توانند با استفاده از این سوئیت یک سفر خاطره انگیز را در این شهر شمالی تجربه کنند. از امکانات این سوئیت می‌توان به دیزاین ویژه عروس، آتش بازی، سرو صبحانه در اتاق و غیره اشاره کرد.

هتل ملورین علاوه بر سوئیت‌های رویایی، دارای یک کافه رستوران منحصربه‌فرد است که در طبقه همکف هتل واقع شده و دید رو به دریا دارد. وجود سرآشپزهای حرفه‌ای کشور در این کافه رستوران باعث پخت انواع غذاهای خوشمزه می‌شود. اگر به‌دنبال یک صبحانه خوش‌طعم و رنگ هستید یا می‌خواهید از لذت صرف غذا در کنار ساحل لذت ببرید، انتخاب این کافه رستوران پیشنهاد می‌شود. کافی شاپ ملورین یک مکان دنج و هیجان‌انگیز برای همه ملاقات‌های شما است.

در صورتی که بخواهید از خدمات بهترین هتل بندر انزلی بهره‌مند شوید و اطلاعات بیشتری در مورد این هتل کسب کنید بهتر است به این مجموعه به آدرس hotelmelorin.com سر زده و در صورت داشتن هرگونه سوال از بخش تماس با ما با مدیریت این مجموعه در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه