مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا با گلوکال کالج

مهاجرت تحصیلی و سفر به کشورهای اروپایی به‌عنوان گزینه‌ای عالی و ایدئال برای علاقه‌مندان پزشکی به شمار می‌آید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تحصیل در رشته پزشکی سالیان سال است که در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیار دارد و از دلایل مهم این محبوبیت می‌توان به اعتبار پزشکان در جامعه، میزان درآمد آن‌ها، بازار کار خوب و همچنین آینده شغلی آن اشاره کرد. دانشگاه‌های ایران سال‌ها است که میزان پذیرش خود برای رشته پزشکی را ثابت نگه داشته‌اند و این در حالی است که تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور پزشکی هر سال بیشتر می‌شود. کنکور نیز خود به‌عنوان مانعی برای پذیرش در دانشگاه‌های بزرگ به شمار می‌آید، چراکه رقابت بر سر صندلی‌های دانشگاه بسیار زیاد است و از طرفی نیز تعداد پذیرش بسیار کم است. به همین خاطر مهاجرت تحصیلی و سفر به کشورهای اروپایی به‌عنوان گزینه‌ای عالی و ایدئال برای علاقه‌مندان پزشکی به شمار می‌آید و همیشه به‌دنبال راهی برای تحقق آن هستند.

گلوکال کالج اینجا است تا مسیر مطمئن و بسیار هموار برای علاقه‌مندان به رشته‌های پزشکی فراهم کند تا بتوانند مدرک پزشکی خود را از معتبرترین دانشگاه‌های اروپایی دریافت کنند.

گلوکال کالج

گلوکال کالج به‌عنوان تنها مرجع برگزار کننده دوره‌های پیش نیاز رشته‌های پزشکی، توانسته است تا راهی را جلوی پای علاقه‌مندان پزشکی بگذارد تا بتوانند رؤیایی پزشک شدن را به حقیقت تبدیل کنند. گلوکال کالج از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن توانمند کردن دانش‌آموزان برای قبولی تضمینی در دانشگاه‌های اروپایی و در رشته‌های پزشکی مانند گرفتن پزشکی در انگلستان است.

از آنجایی که مسیر دریافت بورسیه و پذیرش از دانشگاه‌های اروپایی مسیری است که نیاز به راهنمایی، مشاوره و حتی آماده‌سازی تحصیلی دارد و در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است هزینه و زمان از دست برود، به همین خاطر گلوکال کالج موسسه خود را راه‌اندازی کرد که این چالش‌ها را در مسیر مهاجرت تحصیلی از بین ببرد.

خدمات گلوکال کالج برای مهاجرت تحصیلی

مهاجرت به اروپا برای تحصیل پزشکی مزایای بسیاری مانند آموزش‌های کاربردی، سطح بالای آموزش، هزینه مناسب و پایین نسبت به آمریکا و کانادا، آینده شغلی و ​بازار کار مطمئن دارد. این موارد، می‌توانند بهترین کشور برای تحصیل پزشکی در اروپا که طبق مقاله وبلاگ گلوکال کالج به آن‌ها اشاره شده است را به‌عنوان مقصد ایدئال برای پزشکی معرفی کنند.

گلوکال کالج با برگزاری دوره‌های پیش نیاز رشته‌های پزشکی در ایران توانسته تعداد زیادی از دانش‌پذیران و علاقه‌مند به تحصیل در اروپا را برای حضور در دانشگاه‌ها و همچنین آزمون‌های ورودی آماده کند و شرایط پذیرش برای آن‌ها را نیز مهیا کند. خدمات گلوکال کالج برای تحصیل در اروپا شامل موارد زیر می‌شود:

رپورتاژ

مهاجرت تحصیلی پزشکی به اروپا

بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی برای پذیرش دانشجو شرایط مشابهی دارند که آزمون ورودی، دوره‌های پیش نیاز و همچنین نمره قابل قبول در دروسی مانند زیست‌شناسی، فیزیک، ریاضی و غیره از جمله این شروط هستند. گلوکال کالج این امکان را برای متقاضیان تحصیل پزشکی در اروپا فراهم کرده که دوره‌های پیش نیاز و آماده‌سازی برای آزمون‌ها را در ایران زیر نظر بهترین اساتید بگذرانند و با اطمینان، پذیرش خود را از دانشگاه مورد نظر دریافت کنند.

مهاجرت تحصیلی دندان پزشکی به اروپا

امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی در اروپا نیز برای بسیاری هدف نهایی از درس خواندن است، چراکه رشته دندانپزشکی هم درآمد خوبی دارد و هم جایگاه اجتماعی بسیار خوبی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در جامعه انتظار می‌رود. از آنجایی که شعار گلوکال کالج تضمین قبولی و قطعی ورود به دانشگاه‌های دندانپزشکی اروپا است و این مهم را با دوره‌های خود عملی می‌کند، به همین خاطر می‌توانید در گلوکال کالج خود را برای پذیرش و قبولی در بهترین دانشگاه‌های اروپایی آماده کنید.

مهاجرت تحصیلی داروسازی به اروپا

یکی دیگر از رشته‌های بسیار پرطرفدار و همچنین آینده‌دار در پزشکی، داروسازی است که دانشگاه‌های معتبر بسیاری در اروپا آن را به زبان انگلیسی آموزش می‌دهند و از ایران نیز افراد بسیاری می‌توانند برای پذیرش در آن‌ها اقدام کنند. گلوکال کالج مسیر رسیدن شما به دانشگاه‌های اروپایی و تحصیل در رشته داروسازی را بسیار کوتاه می‌کند. این مسیر ابتدا با مشاوران گلوکال کالج آغاز می‌شود و سپس با شرکت در دوره‌های پیش نیاز پزشکی و انجام آزمون‌های شبیه ساز و آمادگی کامل برای ورود به دانشگاه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

مهاجرت تحصیلی فیزیوتراپی به اروپا

دوره‌ها و کلاس‌های پیش نیاز گلوکال کالج مناسب با رشته فیزیوتراپی نیز است و اگر به این رشته و تحصیل در دانشگاه‌های اروپایی علاقه دارید، می‌توانید با کمک گلوکال کالج خود را برای قبولی و پذیرش آماده کنید.

رپورتاژ

برای تحصیل در رشته‌های پزشکی در اروپا به جمع دانش‌پذیران گلوکال کالج بپیوندید

فرصت برای تحصیل در رشته‌های پزشکی در اروپا برای همه فراهم است، به شرطی که به آن علاقه داشته باشند، راه صحیح و اصولی را برای رسیدن آن انتخاب کنند و همچنین از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرند. گلوکال کالج می‌تواند نقطه شروع شما در رسیدن به این دانشگاه‌ها باشد. وب‌سایت گلوکال کالج به آدرس www.glocalcollege.com بهترین مرجع شما برای آشنایی بیشتر با خدمات گلوکال کالج است و از طریق این وب‌سایت می‌توانید درخواست مشاوره با مشاوران کالج را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان شما را در مورد انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی در اروپا و همچنین، دوره‌های کالج راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه