عدم ممنوعیت ورود مسافران به مشهد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹
عدم ممنوعیت ورود مسافران به مشهد

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به قرارگیری مشهد در وضعیت زرد کرونایی، از عدم ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست، رییس پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به قرارگیری مشهد در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا، ورود خودروهای غیربومی به این استان را بلامانع دانست و گفت:

تردد‌های خودرو بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها از سوی ستاد کرونا تعیین می‌شود؛ شهر‌های نیشابور، ششتمد، قوچان، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، کاشمر، بردسکن و درگز که در خراسان رضوی کماکان در وضعیت نارنجی قرار دارند. سفر به آن‌ها ممنوع نیست و تنها شامل محدودیت می‌شود، خودرو‌های غیربومی در صورت ورود به این شهر‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

میش‌مست با بیان اینکه مرکز خراسان رضوی به‌تازگی در وضعیت زرد قرار گرفته است، از مسافران درخواست کرد که با سفر‌های غیرضروری به مشهد وضعیت کرونایی در این شهر را مجددا تشدید نکنند؛ چراکه  ترافیک و حضور مردم باعث تشدید بیماری می‌شود. وی همچنین افزود:

با وجود تردد زائران پیاده در محور قدیم نیشابور به مشهد، از امروز صبح این مسیر مسدود شد و در اختیار زائران پیاده قرار گرفت. با توجه به اینکه سایر محورهای ورودی به مشهد را نمی‌توان مسدود کرد، نیروهای پلیس‌راه زائران پیاده را راهنمایی کرده تا به‌صورت ستون در کنار جاده حرکت کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه