ممنوعیت بازدید از شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
ممنوعیت بازدید از شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد

مدیر شهرک سینمایی غزالی اعلام کرد که به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر بازدید گردشگران از این شهرک امکان‌پذیر نیست.

مهدی میرچی، مدیر شهرک سینمایی غزالی، با اشاره به ممنوعیت بازدید گردشگران ار این مجموعه به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شهرک غزالی را در حال حاضر تنها در اختیار تولیدات سینمایی و تلوزیونی دانست. وی در این رابطه اظهار داشت:

تعداد افرادی که در پروژه‌ها مشغول فعالیت هستند، زیاد است و برای صیانت از پروژه‌هایی که در شهرک غزالی ساخته می‌شوند، فعلا بازدید گردشگری نداریم؛ زیرا اگر یکی از بازدیدکنندگان ناقل باشد، به پروژه‌ها صدمه وارد می‌شود.

میرچی با تایید ورود خسارت‌ها به پروژه‌های فرهنگی در حال ساخت در این مجموعه، عدم مجوز ورود گردشگران را به‌دلیل محافظت از سلامت عوامل تولید و فیلم‌برداری عنوان کرد و محدودیت‌های بازدید را تا زمان بهبودی بیماری و واکسیناسیون کامل مردم پابرجا دانست. وی افزود:

در حال حاضر بالای ۱۱ پروژه در شهرک غزالی در حال تصویربرداری هستند.

از جمله پروژه‌های در حال ساخت در مجموعه سینمایی غزالی می‌توان به سریال‌های «نائله»، «جیران»، «خاتون»، «جشن سربرون»، «شبکه مخفی زنان»، «پریزاد»، «خواب و خانه»، «فرزندان ایران»، «شبکه کوچک»، «مهمانی عالیجناب»، استودیوی فعال شبکه مستند، «مستان سلامت می‌کنند» و سینمایی «خط نجات» اشاره کرد.

شایان ذکر است که شهرک سینمایی غزالی که در سال ۱۳۵۸ با طرح و پیشنهاد مرحوم «علی حاتمی» ساخته شد، دکور خیابان‌ها و ساختمان‌های قدیم تهران، شهر کوفه و بیت المقدس را در خود جای داده است و محل تصویربرداری بسیاری از فیلم و سریال‌های ایرانی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه