برقراری پرواز هفتگی هما از بندرعباس به دبی

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸
برقراری پرواز هفتگی هما از بندرعباس به دبی

مدیرکل روابط عمومی شرک هواپیمایی ایران‌ایر اعلام کرد که مسیر پرواز بندرعباس به دبی برقرار خواهد شد.

حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با اشاره به راه‌اندازی مسیر پروازی بندرعباس به دبی، از برقراری این مسیر پروازی از ۱۱ آبان‌ امسال در روز‌های شنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد. وی در این رابطه اذعان داشت:

این پرواز روز‌های شنبه در ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه فرودگاه بندرعباس را ترک می‌کند. برگشت این پرواز در ساعت ۲۱ از فرودگاه دبی به مقصد بندرعباس پرواز می‌کند. پرواز‌های روز‌های سه‌شنبه در ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه از فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی انجام می‌شود. بازگشت این پرواز در ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه همان روز دبی را به مقصد بندرعباس ترک می‌کند.

جهانی در پایان با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی هما با بهره‌گیری از هواپیما‌های ATR ۷۲-۶۰۰ گسترش پرواز‌های منطقه‌ای را مورد توجه قرار داده است، خاطرنشان کرد:

هم‌اکنون این هواپیما‌ها در جنوب کشور علاوه بر انجام پرواز‌های استانی، پرواز‌های منطقه‌ای را از بندرعباس به کشور‌های حاشیه خلیج فارس انجام می‌دهند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه