گران ترین هتل های کیش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰
گران ترین هتل های کیش

جزیره کیش یکی از این مقصدهایی است که می‌توانید سفری لاکچری در آن داشته باشید. در هتل‌های کیش می‌توانید اقامتی دوست‌داشتنی را امتحان کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تجربه مسافرتی لوکس و لاکچری آرزوی هر کسی است. شاید بیشتر مردم با خود فکر کنند حتما برای سفری همه چیز تمام باید به خارج از کشور بروند؛ ولی این‌طور نیست. در ایران هم شهرهای وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. جزیره کیش یکی از این مقصدهایی است که می‌توانید سفری لاکچری در آن داشته باشید.

بسیاری از مردم برای سفرهای تفریحی و جایگزین سفر خارجی، جزیره کیش را انتخاب می‌کنند. اولین قدم برای تجربه سفری بی‌نظیر اقامتی رویایی است؛ در هتل‌های کیش می‌توانید اقامتی دوست‌داشتنی را امتحان کنید. برای شناخت بهترین هتل‌های کیش با ما همراه باشید. رزرو هتل راه‌های زیادی دارد؛ راحت‌ترین آن خرید تور هتل به‌شکل آنلاین است.

معرفی هتل ترنج

هتل ترنج شبیه طرح بته جقه در میان آب های خلیج فارس در جزیره طراحی شده است. این هتل با طراحی منحصربه‌فرد و خاص در شمال غربی جزیره در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این مجموعه اقامتی اولین هتل دریایی خاورمیانه محسوب می‌شود که در دو فاز تعریف شده است. فاز اول آن با طراحی بته جقه روی آب و فاز دوم آن به‌صورت طبقاتی در ساحل جزیره ساخته خواهد شد. همه اتاق‌های هتل ترنج کیش بخشی شیشه‌ای در کف اتاق و بالکن دارند. شما می‌توانید به‌راحتی از طلوع و غروب خورشید در جزیره لذت ببرید. پرسنل حرفه‌ای هتل ترنج اقامتی رویایی را در جزیره آرام کیش برایتان مهیا می‌کنند.

ردیف داخلی اتاق‌ها یعنی لایه داخلی ترنج نمایی رو به دریاچه کوچکی دارند که در میان این ترنج شکل گرفته و واحدهای اقامتی بیرونی ترنج رو به آب است. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل‌های کیش و ایران دانست. این هتل زیبا قابل مقایسه با هتل دریایی مالدیو است که از بهترین هتل‌های دنیا به‌حساب می‌آید. هتل ترنج مطابق با استانداردهای حفظ محیط‌زیست طراحی شده و برای جلوگیری از آسیب‌هایی همچون سیل و سونامی‌ها تدابیر لازم را دارد. اگر لیستی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش آماده کنید، بی شک هتل ترنج در جایگاه اول هتل‌های لوکس کیش قرار می‌گیرد. روشی دیگر برای رزرو هتل کیش رزرو اتاق از سایت هتل است.

موقعیت مکانی هتل ترنج

هتل ترنج کیش ابتدای جاده جهان و بین میدان جاسک و کلبه هور قرار دارد. فاصله هتل ترنج تا فرودگاه ۹ دقیقه و تا مرکز شهر کیش ۱۵ دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل تا مکان‌های مهم شهر نظیر مسیر ویژه دوچرخه سواری، کشتی یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، درخت سبز، روستای باغو، دهکده المپیک، شهر باستانی حریره و... کمتر از ۱۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

رپورتاژ

امکانات هتل ترنج

از امکانات و خدمات رفاهی هتل ترنج می‌توان آتلیه، چایخانه سنتی، روزنامه روز، زمین ورزشی، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، کافی‌شاپ، نمازخانه، اتاق بازی، سالن بیلیارد، اتاق چمدان و... را نام برد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل نظیر خدمات باربری، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، ماساژ، سالن ورزشی، استخر، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، سونا، صندوق امانات و... محبوبیت آن را بیشتر می‌کند.

معرفی هتل پارمیس

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور و جزیره کیش است که در آبان ماه سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. ساختمان هتل با طراحی خاص و مدرن در هفت طبقه بنا شده و ۱۶۸ باب اتاق و سوئیت زیبا و مجهز به همه امکانات رفاهی دارد. موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل و نزدیکی آن به مراکز خرید، آن را به اقامتگاهی مناسب برای بسیاری از مسافران و گردشگران تبدیل کرده است. این هتل منظره بسیاری زیبایی دارد که می‌تواند دل هر بیننده‌ای را مجذوب خود کند.

 موقعیت مکانی هتل پارمیس

هتل پارمیس با قرارگیری در میدان پردیس دسترسی آسان به مراکز خرید از جمله پردیس یک و دو و مناطق تفریحی جزیره دارد. کادر آموزش‌دیده و مجرب هتل پارمیس در فضایی دلپذیر و به‌یادماندنی مسافرتی خاص و بی‌نظیر را برای شما به‌ارمغان می‌آورند. از دیگر هتل های کیش با این موقعیت مکانی می‌توان به هتل داریوش کیش و هتل ترنج اشاره کرد.

امکانات وخدمات رفاهی هتل پارمیس

ساختمان هتل پارمیس از خدمات رفاهی و امکاناتی نظیر پارکینگ، آتلیه، مرکز خرید، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری و... برخوردار است. خدمات این هتل به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود و از دیگر خدمات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات تور، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی اشاره کرد.

رپورتاژ

همچنین در اتاق‌های این هتل خدماتی نظیر لوازم بهداشتی، آب رایگان، رخت‌آویز، IPTV، شبکه پخش فیلم، میزتحریر، روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، دراور، آباژور، چای‌ساز، بالکن و سیستم اطفای حریق وجود دارد. همچنین در این هتل رستورانی با ظرفیت ۲۴۰ نفر و پارکینگی با ظرفیت ۲۰ ساخته شده است.

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه