تداوم محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در هواپیما

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲
تداوم محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در هواپیما

سازمان هواپیمایی کشوری از لزوم رعایت مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در پذیرش مسافر خبر داد. این مقررات شامل رعایت ۶۰ درصدی ظرفیت هواپیما نیز خواهد بود.

سازمان هواپیمایی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای بر مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، از جمله رعایت ۶۰ درصدی ظرفیت هواپیما تاکید کرد. در این اطلاعیه اعلام شده است که هرگونه تخطی از اجرای مصوبات، ابلاغیه‌ها، دستورالعمل‌ها و سهل انگاری در این رابطه تخلف محسوب می‌شود و شرکت‌هایی که از اجرای این مقررات خودداری کنند، این سازمان نسبت به مجوزهای پروازی آن شرکت‌ها اقدام خواهد کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با تاکید بر عدم تصمیم‌گیری‌ در خصوص افزایش بلیط هواپیما، شرکت‌های هواپیمایی را موظف دانست تا بر اساس تصمیمات اخذ شده در آخرین جلسه شورای عالی هواپیمایی عمل کنند و فروش بالاتر از سقف نرخ تعیین شده در جلسه مذکور، تخلف محسوب می‌شود.

مسافران قادر خواهند بود که تخلفات احتمالی را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir اطلاع دهند تا این سازمان در صورت احراز هرگونه تخلف، از مکانیزم‌های قانونی خود استفاده کند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه