بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
بازگشایی مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد از هفتم بهمن ماه

روابط عمومی مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد ار بازگشایی این موزه در هفتم بهمن ماه با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا خبر داد.

روابط عمومی مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این مجموعه از روز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه مجددا پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. بازگشایی موزه سعدآباد با توجه به قرارگیری تهران در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا انجام خواهد گرفت. در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس بخشنامه صادره از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا و زرد شدن استان تهران، طبق اطلاعیه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا که موزه‌ها را در گروه شغلی سطح ۳ قرار داده است، تا موعد پایدار بودن وضعیت موجود (رنگ زرد) و با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی، مراکز فرهنگی می‌توانند از روز سه‌شنبه، هفتم بهمن‌ماه نسبت به بازگشایی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی همانند گذشته اقدام کنند.

بر همین اساس، ساعت کار مجموعه تاریخی و فرهنگی کاخ سعدآباد از ۹ صبح تا ۱۷ خواهد بود. امکان خرید بلیط نیز تا ساعت ۱۵ برقرار است.

گفتنی است که مراکز فرهنگی و موزه‌های شهر تهران هم‌زمان با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا، از اسفند ماه سال گذشته تا خرداد ۹۹ تعطیل بودند. در مهرماه نیز با تصمیم ستادملی مبارزه با ویروس کرونا، موزه‌ها در رسته مشاغل پرخطر قرار گرفتند و دوباره تعطیل شدند که این تعطیلی تا دیروز ادامه داشت.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه