عدم ارائه خدمات گردشگری در استان هرمزگان تا اردیبهشت سال آینده

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
عدم ارائه خدمات گردشگری در استان هرمزگان تا اردیبهشت سال آینده

استاندار هرمزگان ضمن تاکید بر کنترل شدید تمام ورودی‌های این استان، از عدم ارائه هرگونه خدمات به گردشگران تا اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در جلسه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در این استان ضمن تاکید بر کنترل شدید ورودی‌های استان و منع تردد خودروهای بومی، اذعان داشت:

محدودیت شدید تردد برای جلوگیری از مسافرت های غیرضروری و ورود گردشگر به هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از این هفته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده، ورودی‌های استان به‌شدت کنترل خواهد شد.

همتی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی صداوسیما و رسانه‌های مرتبط در خصوص وضع چنین محدودیت‌هایی، تصریح کرد:

حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی در هرمزگان برای جلوگیری از ورود مسافران غیرضروری شدیدا کنترل خواهد شد و فرمانداران در شهرستان‌ها باید نظارت لازم را در این خصوص انجام دهند.

استاندار هرمزگان با اشاره به نظارت وزارت بهداشت و سازمان علوم پزشکی بر چگونگی تردد و کنترل مسافران، سفر به این استان را منوط به ارائه پاسخ منفی تست کرونا از مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت دانست. وی همچنین با تاکید بر ممنوعیت هرگونه تجمع در مراکز عمومی و شهری، اذعان داشت:

ورود خودرو به ساحل، نصب چادر در پارک ها و سواحل هرمزگان و رفت و آمد به روستاها جهت تفریح ممنوع است. هر مکانی که خدماتی ارائه می‌شود، مسئولان آن مجموعه موظف به نظارت و رعایت فاصله‌گذاری هستند.

فریدون همتی همچنین ضمن تایید این موضوع که استان هرمزگان در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد:

توجه به گزارش وزارت بهداشت مبنی بر احتمال خیز جدید بیماری کرونا در هرمزگان، از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم تا به‌طور جدی همکاری و همراهی لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری را داشته باشند تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

مطالب مرتبط:

منبع قطره

دیدگاه