ارزان ترین ایرلاین ها در مسیر پروازی مشهد تهران کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
ارزان ترین ایرلاین ها در مسیر پروازی مشهد تهران کدامند؟

بلیط پرواز تهران مشهد یکی از پرترددترین و پرفروش‌ترین مسیرهای پروازی محسوب می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با توجه به اهمیت دو شهر تهران و مشهد در طول روز سفرهای بسیار زیادی به‌صورت هوایی و زمینی و جاده‌ای بین آن‌ها انجام می‌شود. به همین دلیل تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی در این مسیر تردد داشته و پروازهایی را در طول روز برای آن‌ها ارائه می‌دهند. هر یک از این ایرلاین‌ها قیمت‌های متفاوتی را برای بلیط‌های خود ارائه می‌دهند که بر اساس نوع هواپیما و کلاس پروازی و شرایط موجود در پرواز با هم متفاوت هستند. سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا در ادامه چند مورد از ارزان‌ترین شرکت‌های هواپیمایی که در مسیر مشهد به تهران و بالعکس پرواز ارائه می‌دهند را معرفی خواهد کرد.

بلیط هواپیما تهران مشهد ساها

با توجه به اهمیت بسیر زیاد هزینه‌های سفر، اغلب افراد به‌دنبال بلیط‌های ارزان قیمت هواپیما است. از آنجا که نوع هواپیما و شرایط ارائه شده در طول پرواز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بلیط داشته باشد، به همین دلیل لازم است در مرحله اول به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی در زمان خرید بلیط توجه کنید. از جمله گزینه‌هایی که می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از رسپینا انتخاب کنید، بلیط پروازهای ارائه شده توسط ایرلاین ساها است. پروازهای این ایرلاین اغلب به‌صورت چارتری بوده و به همین دلیل نرخ‌های آن ارزان‌تر از سایر بلیط‌ها است.

شرکت هواپیمایی ساها در سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ مجوز پروازهای آن باطل و مجدد در ۱۳۹۵ با خرید هواپیماهای بهتر و تجهیز ناوگان هوایی خود فعالیت را از سر گرفت. در حال حاضر پروازهای ساها با هواپیماهای بوئینگ 737 انجام می‌شود و از کیفیت مناسب و قیمت ارزانی برخوردار است.

رپورتاژ

بلیط هواپیما مشهد تهران ایرتور

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان برای خرید بلیط مشهد انتخاب کرد، پروازهای ارائه شده توسط ایرتور است. با توجه به اینکه اغلب پروازهای این شرکت هواپیمایی به‌صورت چارتری ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توان با انتخاب آن از ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران بهره‌مند شد. شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرد و ابتدا زیر مجموعه‌ای از ایران ایر بود و سپس از به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد. پروازهای مشهد تهران ایرتور با هواپیماهای بوئینگ MD 82 انجام شده و از نظر قیمت و همچنین کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارند.

بلیط هواپیما مشهد سپهران

برای خرید بلیط‌های ارزان قیمت در مسیرهای داخلی از جمله مشهد به تهران و بالعکس می‌توانید از پروازهای سپهران استفاده کنید. سپهران از شرکت‌های هواپیمایی تازه تاسیس است که متعلق به شهر شیراز بوده و از سال ۱۳۹۵ اولین پروازهای خود را آغاز کرد. علاوه بر مسیر تهران مشهد، می‌توانید برای سفر در مسیرهای دیگری همچون تهران کیش، تهران شیراز، شیراز مشهد، شیراز کیش و هرمزگان مشهد و قشم تهران از پروازهای سپهران استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که پروازهای ایرلاین سپهران با هواپیماهای بوئینگ B737-500 و Dornier 328 و بوئینگ b737-300 انجام می‌شوند.

رپورتاژ

بلیط هواپیما تهران زاگرس

برای خرید بلیط‌های ارزان قیمت مشهد تهران رسپینا حق انتخاب بالایی دارید، چون تمام پروازهای ارائه شده توسط ایرلاین‌های مختلف توسط این سامانه پوشش داده می‌شود. به‌عنوان مثال، می‌توانید از بلیط‌های ارزان قیمت در مسیر مشهد تهران که با ایرلاین زاگرس ارائه می‌شود، استفاده کنید. این پروازهای در دو گروه چارتری و سیستمی ارائه شده و بر اساس کلاس نرخی قیمت‌های مختلفی دارند.

شرکت هواپیمایی زاگرس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است و در حال حاضر نه‌تنها در مسیرهای داخلی، بلکه در مسیرهای بین‌المللی نیز پرواز ارائه می‌دهد. هواپیماهای زاگرس در حاضر تشکیل شده از ۱۹ فروند هواپیمای مسافربری، که شامل ۱۱ فروند هواپیما Airbus 320 و ۸ فروند هواپیما Boeing MD می‌شود. جالب است بدانید که هواپیماهای زاگرس توانایی این را دارند که، در طول سال حدود ۳ میلیون نفر را جابه‌جا کنند.

بلیط ارزان هواپیما تهران مشهد

علاوه بر انتخاب شرکت‌های هواپیمایی که پروازهای ارزان‌تری را ارائه می‌دهند، با در نظر گرفتن چند نکته دیگر می‌توان بلیط‌های یک پرواز را با قیمت‌های مناسب خریداری کرد که عبارت‌اند از:

به کلاس نرخی در زمان خرید بلیط پرواز دقت کنید. در هر هواپیما بلیط‌های ارائه شده برای صندلی‌های مختلف گروه‌بندی شده و قیمت و همچنین شرایط استرداد آن‌ها با هم متفاوت خواهد بود. به‌عنوان مثال، بلیط‌های کلاس اکونومی ارزان ترین بلیط و بیزینس کلاس در مسیرهای داخلی گران‌ترین بلیط‌ها خواهد بود.

همیشه چارتری بودن پرواز را ملاک بر ارزان و مناسب بودن آن در نظر نگیرید. توجه داشته باشید که بلیط پروازهای چارتری به‌رغم ارزان بودن در اغلب روزهای سال، محدودیت‌هایی دارند که عدم توجه به آن‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برایتان به‌همراه داشته باشد. به‌عنوان مثال، این بلیط‌ها اغلب غیرقابل‌استرداد بوده یا درصد جریمه کنسلی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، برخلاف پروازهای سیستمی، برای بلیط کودکان در پروازهای چارتری تخفیف ارائه نمی‌شود.

به شرایط استرداد بلیط قبل از خرید آن‌ها دقت کنید. هر یک از ایرلاین‌ها بر اساس کلاس نرخی و همچنین مدت زمان باقی مانده تا ساعت پرواز نرخ‌های متفاوتی را برای استرداد و کنسلی بلیط‌ها ارائه می‌دهند. نکته مهم اینکه، ممکن است بلیط در برخی از کلاس پروازی‌ها غیرقابل‌استرداد باشد!

اگر در برنامه سفر خود می‌توانید انعطاف داشته باشید، بهتر است نرخ‌ها را در روزهای مختلف هفته با هم مقایسه کنید، چون نرخ بلیط‌ها دچار نوسان می‌شود.

خرید اینترنتی بلیط پرواز تهران مشهد رسپینا

برای خرید بلیط‌های پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی رسپینا یکی از گزینه‌های مناسب است، چون تمام پروازهای ارائه شده توسط ایرلاین‌های مختلف را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، پروازهای این سامانه شامل چارتری و سیستمی بوده و امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی ۲۴ ساعته برای آن‌ها فراهم شده است. همچنین می‌توانید از امکان خرید بلیط قطار و اتوبوس و رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی به‌صورت کاملا آنلاین و با قیمت مناسب و ارزان استفاده کنید. با رسپینا روی زمین نمی‌مانید...

مطالب مرتبط:

دیدگاه