آغاز به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند سه شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
آغاز به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران از از آغاز رسمی فعالیت کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران در سوم مهرماه با برگزاری نمایشگاهی در محوطه کاخ نیاوران خبر داد.

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران با برگزاری نمایشگاهی از ۵۰ خودروی مسافرتی (کمپر) در محوطه کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را از سوم مهر ماه آغاز می‌کند. فعالیت این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی ایران و زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام خواهد پذیرفت.

طبق نظر محققان، با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است؛ هرچند تردد این خودرو‌ها در محورهای ارتباطی ایران قوانینی مدون ندارد و بعضی از کمپرها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می‌شوند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران که به‌تازگی مسئولیت خودروهای سافاری را پذیرفته است، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه‌اندازی کلوپ کمپینگ را چنین تشریح می‌کند:

نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به‌عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.

علاقه‌مندان به شرکت در گردهمایی کمپرها می‌توانند در ساعت‌های اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض‌بخش، نبش کوچه جهان‌گردی، پلاک ۳۳، حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است که بنا بر گفته کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

منبع راه‌بلد

دیدگاه