بهترین مکان برای خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین مکان برای خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید آنلاین محصولات اورجینال لوازم آرایشی بهداشتی معتبر و استاندارد می‌تواند نقش بسزایی در مراقبت از پوست داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید لوازم آرایشی بهداشتی معتبر و استاندارد می‌تواند نقش بسزایی در پیشگیری از بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست داشته باشد. امروزه به‌دلیل افزایش نرخ ارز و تولید لوازم آرایشی تقلبی، واردات لوازم آرایشی و بهداشتی اصل با مشکلات متعددی همراه است. به همین دلیل، بسیاری از مراکز اقدام به عرضه لوازم آرایشی تقلبی می‌کنند. در صورتی که هدف وب‌سایت میس و مستر سلامت و رضایت مشتریان است و به همین دلیل تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی خود را همراه با گواهی اصالت کالا عرضه می‌کند تا مصرف‌کنندگان از خرید آنلاین محصولات اورجینال اطمینان کامل داشته باشند.

از دیگر قابلیت‌های مثبت فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر می‌توان به پشتیبانی آنلاین اشاره کرد. در صورتی‌که هنگام خرید آنلاین خود به هرگونه سوالی برخورد کردید، کافی است از گزینه پشتیبانی آنلاین استفاده کرده و ابهامات خود را در کسری از ثانیه برطرف کنید. به این صورت، تجربه‌ای مشابه با خرید حضوری در فروشگاه‌ها خواهید داشت و محصول مورد نظر خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی خریداری خواهید کرد.

وجود نقد و بررسی کامل و تصاویر واضح درباره هر محصول، این امکان را به شما می‌دهد تا با دید بازتر و کسب اطلاعات بیشتری نسبت به خرید آنلاین خود اقدام کنید. مصرف‌کنندگان پس از خرید و مصرف هر محصول می‌توانند در قسمت ثبت نظرات به اشتراک‌گذاری تجربیات خود بپردازند و از این طریق سایر کاربران را در تصمیم‌گیری، راهنمایی کنند.

وب‌سایت میس و مستر جهت افزایش رفاه حال مشتریان، هر از چند گاهی برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی خود را همراه با تخفیف‌های کم‌نظیری ارائه می‌دهد. مشتریان عزیز برای اینکه بتوانند زودتر از سایرین در جریان این تخفیف‌های شگفت‌انگیز قرار بگیرند و پیش از اتمام موجودی خرید خود را انجام دهند، می‌توانند در سامانه خبرگزاری میس و مستر عضو شوند و جدیدترین اخبار را از طریق ایمیل خود دنبال کنند.

تمامی این ویژگی‌های مثبت در کنار هم باعث شده‌اند تا وب‌سایت میس و مستر به یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور تبدیل شود. پس فرقی ندارد در کجای کشور عزیزمان قرار دارید؛ کافی است با چند کلیک ساده خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی خود را انجام دهید و ظرف کمترین زمان ممکن آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

رپورتاژ

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از میس و مستر

لوازم آرایشی جزء جدانشدنی لوازم شخصی بانوان است. حتی خانم‌هایی که تمایل چندانی به آرایش های غلیظ و میکاپ روزانه ندارند نیز حداقل یک رژلب و ریمل در کیف لوازم آرایشی خود دارند. ازاین‌رو می‌توان گفت که رژلب و ریمل از جمله پرکاربردترین لوازم آرایشی در بین خانم‌ها هستند. هر ساله مدل‌ها و برندهای جدیدی از این محصولات روانه بازار می‌شوند و میلیون‌ها دلار هزینه صرف خرید آن‌ها می‌شوند.

همان طور که به آن اشاره کردیم، ریمل یکی از انواع لوازم آرایشی پرکاربرد است که مصرف آن تاثیر زیادی در خوش حالت‌تر شدن چشم‌ها دارد. فروشگاه آنلاین میس و مستر یکی از ارائه‌دهندگان انواع ریمل اورجینال با برندهای مختلف داخلی و خارجی و همچنین قیمت‌های متفاوتی است. شما با ورود به این سایت می‌توانید انواع ریمل‌های مشهور جهان را در یک نگاه مشاهده کنید و پس از مطالعه نقد و بررسی کامل و مشاهده نظرات مختلف، بهترین نوع آن را متناسب با نیازها، سلیقه و همچنین بودجه خود خریداری کنید.

یک ریمل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک ریمل خوب باید حاوی مواد اولیه ارگانیک و مرغوب باشد و پس از یک مدت استفاده منجر به بروز حساسیت یا التهاب در چشم ها نشود. اغلب ریمل‌های استاندارد حاوی روغن های طبیعی، موم، رنگدانه و مواد نگهدارنده استاندارد هستند. ریمل‌های دارای انواع مختلفی هستند که هر یک با توجه به نیازهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طور مثال، ریمل حجم دهنده برای افرادی مناسب است که مژه‌های کم پست و نازک دارند. استفاده از این محصول منجر به پرپشت نشان دادن مژه‌ها و همچنین خوش حالت‌تر شدن چشم‌ها می‌شود. شما با خرید ریمل مای می‌توانید لذت داشتن یک ریمل خوب با قیمت بسیار مناسب را تجربه کنید.

تاریخچه استفاده از ریمل چشم

تاریخچه استفاده از ریمل به حدود چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد. در آن زمان افراد از ماده‌ای به نام سرمه جهت تیرگی مژه ها، پلک ها و ابروهای خود استفاده می‌کردند. در زمان‌های بسیار دور، استفاده از ریمل تنها مختص خانم‌ها نبود؛ بلکه آقایان نیز از لوازم آرایشی به‌خصوص سرمه استفاده می‌کردند. افراد در گذشته بر این عقیده بودند که استفاده از ریمل، ارواح شیطانی را دور می‌کند. در آن زمان برای ساخت ریمل از گرده زغال، مدفوع تمساح، عسل و آب استفاده می‌کردند. مردم مصر اولین افرادی بودند که از ریمل چشم استفاده کردند. رفته رفته از طریق نفوذ مصر، استفاده از سرمه و ریمل در امپراتوری های بابل، یونان و روم نیز راه پیدا کرد.

محصولی که امروزه مردم آن را به‌عنوان ریمل می‌شناسند، تا قرن نوزدهم ساخته نشده بود. یک شیمی‌دان به نام اوژن ریمل با استفاده از ژله نفتی یک نوع لوازم آرایشی اختراع کرد که ریمل نام نهاده شد. در سال ۱۹۱۷، شرکت میبلین اقدام به عرضه ریمل کرد.

رپورتاژ

بررسی انواع ریمل چشم و کارایی آن‌ها

ریمل چشم دارای رنگ‌های مختلفی است. در گذشته ریمل چشم را می‌توانستیم تنها در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای خریداری کنیم. امروزه اما رنگ‌های متنوعی از ریمل از جمله آبی، سبز، سرخابی، زرد، قرمز و... در بازار موجود هستند که برای آرایش سبک فشن بسیار پرکاربرد هستند.

در ترکیبات بسیاری از ریمل‌ها ار انواع روغن‌های طبیعی مانند روغن دانه کتان، روغن کرچک، روغن اکالیپتوس، لانولین و روغن سقز استفاده می‌شود. استفاده از روغن های طبیعی در ریمل باعث می‌شود تا از ریزش تارهای مژه جلوگیری به عمل بیاید و رشد آن تقویت شود.

ریمل دارای انواع مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به ریمل ضد آب یا استخری، ریمل سه‌بعدی، ریمل حجم‌دهنده، ریمل بلندکننده، ریمل تقویت کننده و... اشاره کرد. ریمل ضد آب بیشتر در مواقع شنا در استخر و دریا کاربرد دارد. البته پاک کردن این نوع ریمل به مراتب دشوارتر است و احتمال دارد در دراز مدت به مژه‌هایتان آسیب وارد کند. برای پاک کردن ریمل ضد آب بهتر است از پاک کننده آرایشی مخصوص به آن استفاده کنید.

ریمل سه‌بعدی و ریمل حجم‌دهنده برای افرادی که مژه‌های کم پشت دارند، بهترین گزینه است. افرادی که مژه‌های کوتاه دارند نیز می‌توانند از ریمل بلند کننده استفاده کنند. برخی دیگر از ریمل‌ها در بازار موجود هستند که علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمان نیز دارند. این محصولات که به ریمل های تقویت کننده مشهور هستند، مژه‌های شما را در صورت مصرف مداوم بلند و پرپشت خواهند کرد.

ریمل‌ها از لحاظ قیمتی با هم متفاوت هستند. البته قیمت مقرون به‌صرفه ریمل لزوما دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست. اگر به‌دنبال یک ریمل مرغوب با قیمت متوسط هستید، ما به شما خرید ریمل گلدن رز را پیشنهاد می‌دهیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه