تایم لپس یک روز در سالزبورگ

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
تایم لپس یک روز در سالزبورگ

سالزبورگ یکی از بزرگ‌ترین شهرهای اتریش و مهد موسیقی جهان است. جاهای دیدنی سالزبورگ که متشکل از بناهای تاریخی، موزه‌های هنری و جاذبه‌های طبیعی است، طرفداران زیادی در جهان دارد.

سالزبورگ (Salzburg) چهارمین شهر بزرگ اتریش و مرکز ایالتی به همین نام است. نام سالزبورگ با موسیقی‌دان مشهور اتریشی، «ولفگانگ آمادئوس موتزارت» عجین شده است و نوشیدنی محبوب «ردبول» را نیز با نام این شهر می‌شناسند. سالزبورگ در حاشیه رودخانه «زالتساخ» و دامنه‌های شمالی آلپ قرار دارد. اولین نشانه‌های تمدن در این منطقه به قرن پنجم پیش از میلاد و دوران سلت‌ها می‌رسد.

سالزبورگ در قرن ۱۴ میلادی از باواریا اعلام استقلال کرد و پس از جنگ جهانی دوم و فروپاشی امپراتوری اتریش-مجارستان، به بخشی از آلمان-اتریش جدید تبدیل شد. سرانجام سالزبورگ در سال ۱۹۱۹ و پس از معاهده ورسای، به جمهوری اتریش ملحق شد. سالزبورگ شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است و علاقه‌مندان به تاریخ را از سراسر جهان به خود می‌کشاند. این شهر به‌واقع، تصور ذهنی شما را از کشور سوئیس و زیبایی‌هایش به حقیقت مبدل می‌کند و سرشار از قلعه‌های تاریخی، کلیساهای متعدد و جاذبه‌های طبیعی حیرت‌انگیز است.

از جمله جاهای دیدنی سالزبورگ می‌توان به قلعه هوهن، خانه موتزارت، کاخ هلبران، موزه اسباب‌بازی، کلیسای جامع و کمپ اسکی شلادمینگ اشاره کرد. در ادامه، می‌توانید از قاب تصویر و توسط ویدیویی که کجارو تدارک دیده است، به سالزبورگ، مهد موسیقی سفر کنید.

تهیه و تنظیم ویدیو: علی گودرزی

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه