با تور مجازی از تالاب کانایما دیدن کنید

علی گودرزی
علی گودرزی یکشنبه، ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
با تور مجازی از تالاب کانایما دیدن کنید

تالاب کانایما یک منطقه‌ زیبا در دل طبیعت جذاب ونزوئلا است و در این مطلب، از طریق تور مجازی به بازدید از آن می‌پردازیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۱۳ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ به‌روزرسانی شده است.

تالاب کانایما منطقه‌ای بسیار زیبا و دیدنی است که در کشور ونزوئلا واقع شده است. قرارگیری ونزوئلا در یک منطقه‌ جغرافیایی به‌خصوص که جریان‌های آب‌وهوایی مختلف از آن می‌گذرند، این کشور را صاحب آب‌وهوا همراه با منظره‌های به‌شدت جذاب و دیدنی کرده است.

منظره‌هایی که تالاب کانایما، تمامی آن‌ها را در خودش گردهم‌ آورده است. پارک ملی کانایما در یک منطقه‌ صعب‌العبور قرار گرفته است. جایی که اصلا نمی‌توان از راه‌های زمینی به آن دسترسی داشت و تنها از طریق هوا یا آب می‌توان به کانایما سفر کرد. به‌همین منظور و از آنجایی که دسترسی انسان به این منطقه کاملا محدود شده است،‌ باید انتظار مواجه شدن با طبیعتی بکر و زیبا را داشته باشیم! همراه ما باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، به تالاب زیبا و دیدنی کانایما سفر کنیم.

شاید اولین موردی که با رسیدن به منطقه کانایما توجه شما را جلب کند، سواحل بی‌نهایت زیبا و آبشارهای دیدنی آن باشد. منطقه‌ کانایما یکی از بهترین جاهای دنیا برای ثبت کردن تصاویر دیدنی و خاطره‌انگیز است.

آبشار «هچا» (Hacha Falls) یکی از قسمت‌های دیدنی این تالاب است. آبشاری که در پس آب‌های خروشان آن، زیبایی‌های پرتعدادی جاخوش کرده‌اند. حجم آبی که از این آبشار به پایین سرازیر می‌شود آن‌قدر زیاد است که اگر از سمت چپ یا از سمت راست به جریان آن خیره شوید، آب را به رنگ‌های متنوعی خواهید دید؛ به‌طوری که از سمت راست به رنگ آبی آسمانی و از سمت چپ، با رنگ‌هایی همچون نارنجی، بازتاب نور خورشید از آب‌های آبشار هچا برایتان قابل دیدن می‌شود. برای داشتن یک منظره‌ دیدنی و نفس‌گیر از این تالاب، باید به ارتفاعات این منطقه دسترسی پیدا کنید؛ اما این مهم، به‌این سادگی‌ها هم محقق نمی‌شود و باید از سنگ‌ها و صخره‌های لغزان و پرتعداد، بالا بروید.

کنار تمامی این منظره‌ها، جاذبه‌ای بسیار زیبا و دیدنی تحت عنوان «پارک ملی کانایما» در این منطقه از ونزوئلا وجود دارد که بازدید از آن هرگز خالی از لطف نخواهد بود.

تصویری زیبا از پشت یکی از آبشارهای تالاب کانایما

به‌وسیله بخشی که در بالا قرار داده شده است، می‌توانید به‌صورت مجازی از تالاب کانایما بازدید کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه از کجارو را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع Airpano

دیدگاه