تور مجازی کیتو؛ پایتخت زیبای اکوادور

علی گودرزی
علی گودرزی یکشنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
تور مجازی کیتو؛ پایتخت زیبای اکوادور

کیتو پایتخت کشور اکوادور، شهری زیبا و باصفا است که برای اکثر گردشگرها ناشناخته مانده است؛ همراه ما باشید تا در یک تور مجازی، به کیتو سفر کنیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ به‌روزرسانی شده است.

کشورهای آمریکای جنوبی همیشه از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده و هستند. قرارگیری این سرزمین‌ها در میان جریان‌های خاص جوی، کاری کرده تا شاهد آفرینش منظره‌هایی بکر و دیدنی در آن‌ها باشیم. کنار این موارد، بهره‌گیری این مناطق از فرهنگ و تاریخ غنی، کاری می‌کند تا گردشگران به بازدید کردن از آن‌ها اشتیاق نشان بدهند. امروز و در قالب تازه‌ترین قسمت از سری تورهای مجازی، به کشور اکوادور و پایتخت آن یعنی شهر کیتو سفر خواهیم کرد.

کیتو یکی از شهرهای کهن در دنیا است که قدمت زندگی در آن، به هشت‌هزار سال پیش از میلاد مسیح باز‌می‌گردد. گفته می‌شود که تمدن کیتو در سال ۵ قبل از میلاد شکل گرفت و تا ۱۵ سال پس از میلاد مسیح، مردم بومی این سرزمین در آن ساکن بودند.

کیتو یک شهر بسیار زیبا است که در آن، معبدها و سازه‌های ساخته شده توسط معماران اسپانیایی، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. کلیسای جامع کیتو یکی از همین سازه‌های معروف است. ساخت این بنای معروف و عظیم در شهر کیتو، در سال‌هایی مابین دو دوره‌ ۱۵۴۵ و ۱۸۰۶ پس از میلاد مسیح انجام شده است. کیتو شهری بود که مهاجمان اسپانیایی برای پیدا کردن شهر طلایی (ال دورادو) به آن مراجعه می‌کردند.

مرکز شهر کیتو، جایی است که بناهای تاریخی بسیار زیادی در آن ساخته شده است. این منطقه از شهر کیتو مثل یک موزه می‌ماند که بازدید از آن کاملا رایگان است! پارک‌ها و جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد؛ یکی از این جاذبه‌ها، ساختمان وزارت امور خارجه‌ اکوادور است. هتل کیتو و ساختمان پارلمان از جمله دیگر دیدنی‌های این شهر تاریخی، باستانی و زیبا است.

تصویری از یک منطقه کوهستانی در شهر کیتو

کیتو، پایتخت زیبای اکوادور، شهری با جمعیت دو میلیون نفر است. در این شهر تفریحات معروف و محبوب شهری مثل تله‌کابین، رستوران‌گردی، بازدید از محله‌های تاریخی و موارد این‌چنینی، توریست‌ها را سرگرم می‌کند. کیتو با اینکه زیبا و بسیار جذاب است اما،‌ توریست‌های بسیاری در سراسر جهان آن را نمی‌شناسند. از طریق بخش ابتدایی مطلب می‌توانید به این شهر سفر کنید و اطلاعات بسیار زیادی از آن را به‌دست آورید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه از کجارو را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع Airpano

دیدگاه