برقراری پرواز فوق‌ العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا پنجشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
برقراری پرواز فوق‌ العاده برای بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه

پروازهای فوق‌العاده هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایرتور در مسیر ترکیه به تهران برای بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه برقرار شد.

با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید کشور ترکیه و بسته شدن مرزهای این کشور، بسیاری از ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مجبور به لغو پروازهای خود شده‌اند؛ اما برای رفع مشکل بازگرداندن مسافران ایرانی از ترکیه، پروازهای فوق‌العاده هواپیمایی ماهان، آسمان و ایران ایرتور در مسیر ترکیه به تهران برقرار شده است.

زمان‌بندی حرکت پرواز‌های فوق‌العاده به شرح زیر است:

  • پرواز فوق‌العاده ماهان (از استانبول به تهران) از سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ تا جمعه ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ به‌طور مرتب برقرار است. پرواز ماهان در صورت عدم تاخیر در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک خواهد کرد و ساعت ۰۰:۵۵ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.
  • پرواز فوق‌العاده ایران ایرتور (استانبول به تهران) فقط روزهای چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ و جمعه ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ برقرار است. پرواز ایران ایرتور در صورت عدم تاخیر در ساعت ۱۰:۲۰ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک خواهد کرد و ساعت ۱۵:۲۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.
  • پرواز فوق‌‌العاده آسمان (از استانبول به تهران) ‌شنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ در صورت عدم تاخیر در ساعت ۱۶:۱۵ به وقت محلی فرودگاه استانبول را ترک خواهد کرد  و ساعت ۲۰:۳۰ بامداد در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین خواهد نشست.

مطالب مرتبط:

منبع ایلنا

دیدگاه