گزارش هفتگی کجارو از بهترین تورهای مشهد

ملکه زاوشی
ملکه زاوشی چهار شنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
گزارش هفتگی کجارو از بهترین تورهای مشهد

یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در ایران، مشهد مقدس است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، تورهای آژانس‌های مسافرتی معتبر را در بازار تورهای کجارو مقایسه و انتخاب کنید.

اگر  قصد سفر به مشهد را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا به بررسی تورهای این هفته مشهد در کجارو بپردازیم. با جستجویی آسان در میان تورهای مشهد کجارو می‌توانید ده‌ها تور از ‌آژانس‌های مسافرتی معتبر را با قیمت‌ها و خدمات متنوع مشاهده و مقایسه کنید و بهترین تور مشهد را انتخاب کنید تا اوقاتی خاطره‌انگیز در این شهر مقدس داشته باشید و سفری لذت‌بخش را برای خود و عزیزانتان برنامه‌ریزی کنید. 

ارزان‌ترین تور مشهد

بدیهی است که قیمت‌های تورهای زمینی از تورهای هوایی کمتر است. لذا ارزانترین تور مشهد شامل انواع تور مشهد با قطار می‌شود که عموما از حداقل قیمت برخوردارند. اگر در جست‌و‌جوی تور مشهد ارزان هستید، در نظر داشته باشید که با کاهش تعداد شب‌های سفر و اقامت در هتل‌ها یا مهمانسراهای ارزان، هزینه تور کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر آژانس نهال گشت ارزان ترین تور مشهد را در میان تورهای کجارو ارائه می‌کند. تور مشهد آژانس نهال گشت که هرروز در تیرماه برگزار می‌شود، شامل رفت و برگشت با قطار ۶ تخته و اقامت در هتل آپارتمان ۲ ستاره تاج است و قیمت آن ۳۹۰ هزار تومان است. اقامت در این هتل همراه با تمام وعده‌های غذایی خواهد بود. همچنین با پرداخت تنها ۳۰ هزار تومان بیشتر، می‌توانید اقامت خود را به هتل ۳ ستاره محلات ارتقا دهید و از کیفیت اقامتی بهتری برخوردار شوید.

تور مشهد هوایی

دورنمای شهر مشهد Birdview

تورهای هوایی مشهد، قیمت نسبتا بیشتری نسبت به تورهای زمینی دارند. پایه قیمت این تورها از ۵۹۸ هزار تومان شروع می‌شود و برگزارکننده آن آژانس آوادیس پرواز است. این تور، با دو شب اقامت در هتل آپارتمان شمالی، ارزان ترین تور هوایی مشهد به شمار می‌آید. تور ارزان هوایی آژانس آوادیس پرواز، با هواپیمایی کاسپین و از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ تیر برگزار می‌شود. 

شما همچنین با پرداخت ۳۰ هزار تومان بیشتر، می‌توانید با تور مشهد آژانس خط طلایی آسمان سفر کنید. ارزان ترین تور هوایی این آژانس، با قیمت ۶۳۰ هزار تومان، شامل پرواز رفت و برگشت هواپیمایی وارش و اقامت در هتل یک ستاره انقلاب می‌شود. چنانچه ترجیح می‌دهید در هتل‌های دوستاره اقامت کنید، با پرداخت ۶۷۰ هزار تومان و ۶۹۰ هزار تومان، می‌توانید هتل پانیذ یا هتل آپارتمان سارینا را انتخاب کنید.

تور سه شب مشهد نیز طرفداران خود را دارد و اگر برای تور چهار روزه مشهد برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور مشهد آژانس آوادیس پرواز  را بررسی کنید که از ۱۵ تا ۱۹ تیرماه به‌صورت روزانه و با هواپیمایی کاسپین اجرا می‌شود و قیمت آن، با توجه به هتل مورد نظر شما از ۶۵۰ هزار تومان تا ۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان متغیر است.

تور لوکس مشهد

به‌طور کلی «تور لوکس» به آن دسته از تورهایی گفته می‌شود که بیشترین و بهترین خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می‌کنند. تور لوکس مشهد عموما شامل اقامت در هتل‌های ۵ ستاره می‌شود و شما به واسطه اقامت در این هتل‌ها، علاوه بر تجربه اقامتی با کیفیت، از خدمات و امکانات جانبی بسیاری نیز بهره‌مند می‌شوید. برای نمونه، استقبال و بدرقه فرودگاهی با کیفیت متفاوتی ارائه می‌شود، استفاده از خدمات هتل مانند اسپا و استخر و... به‌طور رایگان یا با هزینه پایین مقدور می‌شود، گشت‌های ویژه به‌صورت رایگان برای میهمانان هتل برگزار می‌شود یا ممکن است ورودی برخی اماکن بازدیدی کاهش پیدا کند.

در میان تورهای مشهد با هتل ۵ ستاره در سایت کجارو، تور مشهد آژانس هماگشت یکی از بهترین گزینه‌ها است. این تور دو شب و سه روزه، شما را با هواپیمایی سپهران راهی مشهد می‌کند و با اقامتی لوکس در هتل مجلل درویشی، سفری دلپذیر را برایتان فراهم می‌کند. قیمت این تور ۱,۳۸۰,۰۰۰ تومان برای هر نفر است و شما می‌توانید انتخاب کنید که اقامت شما تنها شامل صحانه بوفه باشد یا وعده‌های ناهار و شام را نیز در هتل نوش‌جان خواهید کرد. همچنین ترانسفر شبانه‌روزی به حرم نیز برای میهمانان این هتل فراهم است. تور آژانس هما گشت از تاریخ ۱۴ تیر تا پایان ماه، هرروز اجرا می‌شود.

تور ۳ شب آژانس آوادیس پرواز هم یکی دیگر از تورهای لوکس مشهد است که با هواپیمایی کاسپین و سه شب اقامت در هتل بین‌المللی قصر برگزار می‌شود. قیمت این تور ۱,۶۳۵,۰۰۰ تومان است و از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ تیرماه، به‌صورت روزانه اجرا می‌شود. اقامت با صبحانه بوفه یا به‌صورت فولبرد، ترانسفر ۲۴ ساعته به حرم و ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تنها برخی از خدماتی هستند که با رزرو این تور از آن‌ها برخوردار می‌شوید.

تور مشهد آژانس خط طلایی آسمان نیز، که در تاریخ ۱۵ تیرماه و با هواپیمایی وارش برگزار می‌شود، شامل اقامت در هتل ۵ ستاره سی نور به‌مدت دوشب با صبحانه بوفه و دیگر خدمات هتل است و یکی دیگر از تورهای لوکس مشهد به شمار می‌آید.

تور مشهد از کرج

اگر ساکن شهری به‌غیر از تهران هستید، از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی شهر محل سکونت خود می‌توانید به مشهد سفر کنید. هرچند تراکم آژانس‌های مسافرتی در تهران بیش از سایر شهرها است و بیشتر تورهای موجود در بازار تورهای کجارو نیز از مبدا تهران حرکت می‌کنند، اما آژانس‌های مسافرتی برخی شهرها مانند کرج، مشهد، رشت، اصفهان و تبریز نیز در این بازار حضور دارند.

آژانس مسافرتی آوادیس پرواز، یکی از آژانس‌های مسافرتی شهر کرج است که اقدام به برگزاری تور هوایی مشهد به‌صورت زمینی از کرج می‌کند. این تورها که با قطار برگزار می‌شوند، با دو شب اقامت در مشهد همراه هستند و قیمت‌های متنوعی از ۳۸۸ هزار تومان تا ۷۹۹ تومان را شامل می‌شوند. قیمت نهایی به انتخاب شما از میان یکی از هتل‌های این بسته سفر بستگی دارد. این آژآنس تا پایان تیرماه اقدام به برگزاری روزانه این تور می‌کند و شما با سرزدن به صفحه تور مشهد آژانس آوادیس پرواز از کرج می‌توانید از انواع هتل‌ها و قیمت‌های هریک مطلع شوید.

تور مشهد آژانس نهال گشت از کرج نیز یکی دیگر از گزینه‌های مناس برای اهالی کرج است. این تور در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته، به‌صورت مستقیم از فرودگاه پیام کرج و با هواپیمایی قشم ایر برگزار می‌شود و بر اساس هتل انتخابی شما قیمت آن ممکن است از ۹۲۰ هزار تومان تا ۱,۸۷۰,۰۰۰ تومان در تغییر باشد. این تور شامل پرواز رفت و برگشت و سه شب اقامت است و استفاده از سایر خدمات همچون ترانسفر فرودگاهی یا وعده‌های ناهار و شام، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه مجرا داشته باشد. استفاده رایگان از این خدمات به هتل انتخابی شما بستگی خواهد داشت.

رستوران‌های شاندیز

فراموش نکنید که هرگاه تصمیم به سفر گرفتید، با چک کردن تورهای مقصد مورد نظر خود در سایت کجارو، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید در میان آن‌ها به بررسی و انتخاب بپردازید. همچنین اطلاعات تماس آژانس برگزارکننده در صفحه هر تور قرار داده شده است تا برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور مورد نظر خود، با آژانس برگزار کننده آن تور تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه