خرید بلیط هواپیما یزد سیستمی یا چارتر؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
خرید بلیط هواپیما یزد سیستمی یا چارتر؟

در این محتوا راهکارهایی برای خرید ارزان‌تر بلیط هواپیما یزد را به شما آموزش می‌دهیم و شما را با بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری یزد آشنا می‌کنیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یزد، شهر بادگیرهای خشتی هرساله پذیرای مسافران بسیاری از ایران و همچنین گردشگران خارجی است که آوازه این شهر کویری را شنیده‌اند. آثار تاریخی و باستانی یزد نقطه قوت آن در زمینه جذب توریست است.

به‌به ز یزد و مردم خوش‌نام پرورش/ وان خاک پاک و زر و گوهر برابرش.

این بیت مصداقی ست برای توصیف شهر بادگیرهای خشتی که امروزه گردشگران زیادی برای تماشای زیبایی و شکوه این شهر، بلیط هواپیما یزد را می‌خرند تا مسافر کویر شوند.

خوراکی‌های شیرین و خوشمزه دلیل دیگری است که مسافران را مجنون این شهر کویری کرده است. با این اوصاف می‌توان پی برد که بلیط هواپیما یزد چقدر پرطرفدار است. اگر شما هم شیفته یزد شده‌اید، به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید و بلیط هواپیما یزد را آنلاین خریداری کنید. البته در این مطلب با بلیط هواپیما یزد بیشتر آشنا می‌شوید تا خرید بهتری داشته باشید.

انواع بلیط هواپیما یزد

بلیط هواپیما یزد نیز مانند تمامی بلیط‌های مسیرهای دیگر انواع گوناگونی دارد. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بلیط سیستمی یزد

بلیط سیستمی یزد

افرادی که عادت دارند برای سفرهایشان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کنند و بلیط هواپیما خود را زودتر از زمان موعد خریداری کنند؛ بلیط سیستمی یزد برایشان مناسب است. بلیط‌های سیستمی به‌صورت مستقیم و توسط شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌گذاری می‌شود و فروش آن بر عهده ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی است.

این نوع بلیط کمتر دچار نوسان قیمتی می‌شود، چون برنامه پروازی آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است. اما هرچه به زمان پرواز نزدیک شده، قیمت پرواز سیستمی افزایش می‌یابد.

بلیط چارتری یزد

یکی از پرطرفدارترین بلیط‌ها در میان مسافران این شهر، بلیط چارتری یزد است. بسیاری این بلیط را معادلی بر ارزان بودن می‌دانند؛ اما این مفهوم در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بسیار شده است. بلیط چارتری دیگر ارزان‌ترین بلیط نیست؛ بلکه محدوده قیمتی آن بنا بر قانون سازمان هواپیمایی کشور است.

زمانی که یک آژانس مسافرتی اقدام به اجاره تمام بلیط‌های یک مسیر می‌کند، بلیط‌های چارتری به وجود می‌آید که قیمت گذاری آن دست آژانس چارترکننده است.

در مقابل با کاهش مسافرت‌ها و روزهای عادی، بلیط‌های چارتری بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌شوند؛ زیرا آژانس‌ها برای فروش تمامی بلیط‌های پیش‌خرید کرده، آن را به قیمت بسیار کمتر به فروش می‌رسانند.

بلیط لحظه آخری یزد

بلیط لحظه آخری یزد

بلیط لحظه آخری نوعی از بلیط سیستمی و چارتری است که در همان روز پرواز به فروش می‌رسد. بلیط لحظه آخری یزد، معمولا دارای نوسان قیمتی زیادی است. به‌طور مثال، در زمان‌های مسافرخیز، قیمت بلیط تا لحظه پرواز صعودی است و برعکس در زمان‌هایی که متقاضی سفر کم باشد، افت قیمتی به‌علت خالی نبودن هواپیما رخ می‌دهد.

بلیط لحظه آخری، بیشتر مناسب افرادی است که دقیقه نودی پرواز می‌کنند و تاریخ سفر برایشان مهم نیست  برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان، سایت ره بال آسمان انتخاب خوبی است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد

زمانی که بحث بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد مطرح می‌شود باید دو پارامتر را برای این موضوع در نظر گرفت:

۱.شرایط آب و هوایی 

۲. کم بودن حجم مسافران

یزد یک شهر گرمسیر ایران است به همین علت فصول خنک سال محل تجمع گردشگران می‌شود. بهترین زمان سال برای سفر به این شهر پاییز، زمستان و اوایل بهار است. با توجه به این موضوع حجم مسافران و متقاضیان بلیط هواپیما یزد افزایش می‌یابد که در نتیجه روی قیمت بلیط تأثیرگذار بوده و بالا می‌رود.

در مقابل و با توجه به گرمای ۴۰ درجه تابستان یزد، مسافران کمتری طالب هستند تا به اینجا سفر کنند که با کاهش حجم مسافران، صندلی‌های هواپیماها خالی می‌مانند. پس در این حالت قیمت بلیط هواپیما یزد نیز کاهش پیدا می‌کند.

قیمت بلیط هواپیما یزد

زمان سفر، کلاس پروازی، نوع پرواز، شرکت هواپیمایی، مسافت مبدا تا مقصد و خدمات اضافی بر قیمت بلیط هواپیما یزد دخیل هستند. در حقیقت تا زمانی که اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید، از قیمت دقیق آن مطلع نخواهید شد.

چگونه بلیط هواپیما یزد را ارزان بخریم؟

چگونه بلیط هواپیما یزد را ارزان بخریم؟

اگر طالب خرید ارزان بلیط هواپیما یزد هستید، به نکات زیر دقت کنید:

  • سفر خود را در فصل سفر به یزد کنسل کنید و در زمان‌های کم مسافر مثل تابستان بروید که بلیط ارزانی بتوانید بخرید.
  • اگر تاریخ سفرتان به یزد مشخص است، بلیط سیستمی خریداری کنید.
  • بلیط لحظه آخری برای مسافران آماده سفر، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • آنلاین خریداری کنید. زیرا انتخاب‌های بی‌شماری برای خرید بلیط خواهید داشت.
  • سایت‌ ره بال آسمان را مرتب چک کنید تا ارزان‌ترین بلیط هواپیما یزد را تهیه کنید.
  • از سایت‌های بی‌واسطه مانند ره بال آسمان بلیط بگیرید که شاهد افزایش نرخ نباشید.

معرفی فرودگاه شهید صدوقی یزد

فرودگاه شهید صدوقی یزد در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد که به‌صورت منظم پروازهایی بر آن فرود می‌آید. فرودگاه شهید صدوقی در زمره فرودگاه‌های بین‌المللی ایران حساب نمی‌شود؛ اما پروازهای برنامه‌ریزی شده از مبدا آن به مقاصد عراق، سوریه و در ایام حج به عربستان سعودی انجام می‌شود.

با وجود آنکه این فرودگاه فقط میزبان پنج مقصد است، از نظر ترافیکی دهمین فرودگاه پر رفت‌وآمد ایران حساب می‌شود. تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس از جمله مسیرهای پروازی این فرودگاه هستند.

از جمله امکانات فرودگاه می‌توان به غرفه‌های فروش سوغاتی اشاره کرد. آن دسته از مسافرانی که موفق به خرید سوغاتی نشدند، هنگام بازگشت می‌توانند ره‌آورد سفر خود را خریداری کنند.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند، از جمله ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند، می‌توان به آسمان، کاسپین، پویا، ایران ایر، کیش ایر، آتا و کارون اشاره کرد.

بلیط هواپیما تهران یزد

یکی از پر تقاضاترین مسیرهای پروازی یزد، بلیط هواپیما تهران یزد است. بلیط‌های این مسیر در نوع چارتری و سیستمی قابل خرید است. مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان مناسب‌ترین بلیط این مسیر را مشاهده و تهیه کنند.

مدت زمان پرواز تهران به یزد یک ساعت و ۱۰ دقیقه است.

بلیط هواپیما مشهد یزد

برای خرید بلیط هواپیما مشهد یزد نیز مسافران پرشماری صف کشیده‌اند و قادر هستند بلیط سیستمی و چارتری خریداری کنند.

مدت زمان پرواز مشهد به یزد یک ساعت و ۳۰ دقیقه است.

بلیط هواپیما یزد را به چه صورت خریداری کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما یزد، می‌توانید به‌صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید.

در روش سنتی شما باید یک روز مشخص را معین کنید و به یکی از دفاتر فروش بلیط هواپیما سر بزنید. که در ایام کرونایی حاضر، خرید حضوری به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. بعد از مراجعه به آژانس هواپیمایی، کارشناس فروش بلیط به‌علت سرعت در انجام خدمات، تنها تعداد محدودی انتخاب برای خرید بلیط هواپیما یزد به شما معرفی می‌کند و شما باید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

اما در روش آنلاین بدون حضور در جامعه و ارتباط با افراد، وارد سایت ره بال آسمان می‌شوید و به‌سادگی بلیط هواپیما یزد را می‌خرید. در خرید آنلاین شما قادر هستید، بلیط خود را زیرورو کنید تا تمام اطلاعات آن را به دست آورید.

علاوه بر این، با انتخاب بلیط هواپیما یزد، تاریخ سفر و تعداد نفرات، لیست کاملی از ایرلاین‌ها، ساعت پرواز رفت‌وبرگشت، نوع بلیط، کلاس پروازی، شماره پرواز، قوانین مربوط به استرداد بلیط و قیمت بلیط برای بزرگسال، کودک و نوزاد قابل‌مشاهده است.

هنگام خرید بلیط و در صورت بروز هرگونه سؤال می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت ره بال آسمان کمک بگیرید و خرید دلگرم‌کننده‌ای داشته باشید.

همین حالا به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید تا تمام مواردی که اشاره شد را با چشمان خود ببینید و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه