محدودیت پرواز به کیش لغو شد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
محدودیت پرواز به کیش لغو شد

به‌دنبال برقراری سفرهای استانی، محدودیت پرواز به کیش لغو و پروازهای کیش از امروز مجددا آغاز می‌شوند.

پس از بررسی‌های صورت گرفته و تصویب شورای سلامت جزیره کیش، محدودیت موقتی سفر به مروارید خلیج فارس لغو شد و از امروز، شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه، سفر به جزیره کیش بدون اعمال محدودیت امکان‌پذیر است. رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، در این رابطه چنین گفت:

پس از کاهش محدودیت‌های سفرهای بین استانی، امکان پروازهای برنامه شرکت‌های هواپیمایی دیگر به جزیره کیش فراهم شده است و محدودیت پرواز به این جزیره برداشته شد که این تصمیم بر اساس صدور مجوز شورای بهداشت کیش بوده است. امکان کلیه ایرلاین‌ها به جزیره کیش از روز شنبه بلامانع است و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از روز شنبه مجوز سفر به کیش را از سازمان هواپیمایی دریافت کنند.

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تمام افرادی که نیاز به سفر به جزیره کیش را دارند، می‌توانند بلیط هواپیما کیش را از دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی یا آژانس‌های هواپیمایی تهیه کنند.

پیش‌تر نیز سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش از بازگشایی هتل‌ها و کلوپ‌های دریایی جزیره کیش پس از عید سعید فطر خبر داده بود.

گفتنی است از ۱۹ اسفندماه سال گذشته ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه‌ای محدودیت سفر به مروارید خلیج فارس را اعمال کرده بود و فقط کیش‌وندان و همچنین افرادی که مجوز ماموریت به جزیره کیش داشتند، می‌توانستند فقط با پروازهای کیش‌ایر به این جزیره سفر هوایی داشته باشند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه