مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت، دسترسی به دکتر در سفر!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت، دسترسی به دکتر در سفر!

برای اطمینان از اینکه، تجربه‌ی سفری بدون مریضی را برای خود رقم بزنید، بهتر است از مشاوره آنلاین پزشکی در سفر استفاده کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از لذت‌بخش ترین تجربه‌های زندگی، مسافرت است. آشنایی با فرهنگ‌های جدید و سبک‌های زندگی متفاوت، دید ما را نسبت به دنیا و زندگی تغییر می‌دهند. ولی ممکن است اتفاقات زیادی آن را تحت‌تاثیر قرار داده و اجازه استفاده بهینه از زمان محدودی که در اختیار داریم را ندهد. بدون شک یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در سفر برای هر کس ایجاد شود، مریض یا بد حال شدن خودمان یا یکی از همسفران‌مان است. اضطرابی که به واسطه بیماری گریبانگیر مان می‌شود، لذت سفر را از ما می‌گیرد. شاید تمام این اتفاقات بعد از سفر برای مان خاطره شود ولی اگر این بدحالی به وجود نمی آمد، قطعا استفاده بیشتری از سفر می کردیم.

برای لذت بردن بیشتر از مسافرت، می‌توانیم دکتر ساینا را همراه خود داشته باشیم تا در صورتی که مشکلی در سفر برای سلامتی خود یا همسفران‌مان اتفاق افتاد در کوتاه‌ترین زمان به بهترین پزشکان ایران به‌صورت آنلاین دسترسی داشته باشیم. با دکتر ساینا در هر کشور، شهر و روستایی می‌توانیم مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت دریافت کنیم.

رپورتاژ دکتر ساینا

حتما! پیش از سفر باید از یک پزشک مشاوره بگیریم

زمانی که تصمیم به مسافرت می‌گیریم، در پی فراهم کردن پیش زمینه‌های آن، اقداماتی انجام می‌دهیم. مثلا اگر قصد کمپ زدن در طبیعت را داشته باشیم، باید از سالم بودن تجهیزات کمپینگ و وضعیت ماشین خود اطمینان حاصل کنیم. ولی کمتر پیش می‌آید که پیش از سفر از عادی بودن وضعیت سلامت خود مطمئن شویم. شاید مشکلی در بدن ما نهفته یا بیماری در مراحل اولیه خود باشد و هنوز علائمی از خود بروز نداده باشد.

پیش از سفر حتما باید از طبیعی بودن وضعیت سلامت خود اطمینان حاصل کنیم تا در طول مسافرت مشکلی برای خود یا دیگران به وجود نیاید. به‌جای مراجعه حضوری به پزشک با استفاده از وب‌سایت دکتر ساینا می‌توانیم به‌صورت آنلاین یا تلفنی با پزشک گفت‌وگو کنیم.

بهتر است از یک پزشک برای داروهایی که لازم است در مسافرت همراه داشته باشیم مشاوره بگیریم.

در بعضی کشور ها و شهر‌ها بیماری‌هایی شایع هستند. در صورتی‌که بخواهیم به این کشورها مسافرت کنیم، لازم است اقداماتی برای پیشگیری از ابتلا به آن‌ها انجام دهیم. همچنین در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی مثل دیابت یا فشار خون باشیم پیش از مسافرت باید با پزشک خود گفت‌وگو کنیم، تا بنا به شرایط داروهایی که ممکن است در حین مسافرت لازم داشته باشیم را تجویز کند. تهیه کردن دارو در برخی کشورهای خارج از ایران کاری بسیار سخت محسوب می‌شود، همچنین قیمت دارو نیز نسبت به ایران گران‌تر است. پس منطقی است پیش از مسافرت با دکتر خود صحبت کنیم و داروهایی که او تجویز می‌کند را خریداری کنیم.

رپورتاژ دکتر ساینا

در صورتی که در مسافرت مشکل پزشکی داشتیم چکار کنیم؟

در بسیاری از مسافرت‌هایی که به شهرهای مختلف داشته‌ایم پیش آمده است که حال خودمان یا یکی از همسفران‌مان بد شود و دلیل آن را ندانیم. پیدا کردن یک دکتر خوب در جاده یا شهر و روستاهایی که به آن‌ها سفر کرده‌ایم، کار آسانی نیست.

 این موضوع زمانی جدی تر می‌شود، که به خارج از ایران مسافرت می‌کنیم. آشنا نبودن کافی با زبان کشور مقصد، بیمه های درمانی، هزینه بالا درمان، سخت‌گیری فروش دارو و... همگی کار را برای ما سخت می‌کنند.

برای برطرف کردن این مشکلات تنها به اینترنت نیاز داریم، با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن دکتر ساینا، به بیش از ۴۰۰ پزشک فوق تخصص و متخصص در ۴۴ تخصص پزشکی دسترسی داریم.

مشاوره آنلاین پزشکی در سفر با دکتر ساینا

به کمک دکتر ساینا، در هر زمان و مکانی با بهترین پزشکان فارسی زبان در ارتباط هستیم. در طول سفر اگر احساس ناراحتی یا بیماری داشتیم، تنها لازم است به اپلیکیشن یا وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کرده و راجع به مشکل خود با دکتر گفت‌وگو کنیم.

پزشکان دکتر ساینا در ۴۴ تخصص آماده پاسخگویی به ما هستند. به این ترتیب، پاسخ تمام سوالات پزشکی را در سفر دریافت می‌کنیم. از جمله این تخصص‌های می‌توان به لیست زیر اشاره کرد.

  • پزشکی عمومی
  • زنان و زایمان
  • کودکان
  • روان‌شناسی و روانپزشکی
  • غدد (دیابت و تیروئید)
  • و دیگر تخصص‌های پزشکی

برای دریافت مشاوره آنلاین پزشکی در مسافرت مراحل زیر را باید انجام دهیم:

۱. به وب‌سایت دکتر ساینا مراجعه کنیم.

۲. تخصص و پزشک مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.

۳. سوال خود را پرسیده و پس از پرداخت هزینه منتظر پاسخ پزشک باشیم.

رپورتاژ دکتر ساینا

مطالب مرتبط:

دیدگاه