پروازهای مشهد و تهران به کویت به‌خاطر شیوع کرونا متوقف شد

فرید کریمی
فرید کریمی شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
پروازهای مشهد و تهران به کویت به‌خاطر شیوع کرونا متوقف شد

شرکت هواپیمایی کویت اعلام کرد که به‌دلیل شناسایی موارد ابتلا به کرونا در این کشور، پروازهای تهران و مشهد به کویت را متوقف می‌کند.

شرکت هواپیمایی کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی پروازها از مبدا مشهد و تهران به مقصد این کشور را تا تاریخ ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) متوقف می‌کند. این تصمیم به‌دلیل شیوع بیماری کرونا در ایران و همین طور مشاهده مواردی از ابتلای شهروندان کویتی اعلام شده است که قبلا به ایران سفر کرده بودند. شرکت هواپیمایی کویت دوشنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که تمام پروازهای خود به ایران را کنسل می‌کند.

هواپیمایی کویت در بیانیه هفته گذشته خود عنوان کرده بود:

به دستور وزارت بهداشت و اداره کل هواپیمایی کشور، تصمیم گرفته شد تا تمامی پروازها به جمهوری اسلامی ایران تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآید. این اقدام در پی شناسایی موارد ابتلا به کرونا انجام می‌گیرد.

به گزارش العربیه، در همین راستا، مقامات کشور کویت روز گذشته اعلام کردند که پروازهای این کشور به چین، ایران، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، تایلند، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور و عراق را از روز شنبه موقتا به حالت تعلیق درآورده‌اند.

کویتی‌ها همچنین خاطر نشان کردند که ورود اتباع این هفت کشور به کویت ممنوع است. شهروندان کویتی نیز که از یکی از این کشورها بازمی‌گردند باید به‌مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. در کویت به‌تازگی سه مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا شناسایی شده است که همگی طی دو هفته گذشته به ایران سفر کرده بودند. به این ترتیب، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۶۱ نفر رسید.

مطالب مرتبط:

منبع alarabiya irna

دیدگاه