بخش ویزای سفارت بریتانیا در تهران موقتا تعطیل شد

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
بخش ویزای سفارت بریتانیا در تهران موقتا تعطیل شد

در پی شیوع کرونا در کشور، بخش ویزای سفارت بریتانیا در تهران به‌طور موقت تعطیل شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران، تعطیلی بسیاری از مشاغل و تمام مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال ۹۸، دفتر VFS Global سفارت بریتانیا در تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از تعطیلی موقت بخش ویزا خبر داد.

بنا بر اطلاعیه منتشرشده از سوی دفتر این شرکت در تاریخ پنجشنبه ۱۵ اسفندماه، در دو هفته آینده خدمات بایومتریک برای دریافت ویزا به‌طور موقت انجام نمی‌شود؛ بنابراین افرادی که در این بازه زمانی وقت سفارت دارند، باید فرم خود را ریفاند کنند یا وقت سفارت خود را به هفته‌های آینده تغییر دهند.

در حال حاضر از ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) به بعد امکان دریافت وقت سفارت بریتانیا در تهران وجود دارد.

در این اطلاعیه آمده است:

به‌دنبال تاثیری که کروناویروس (کووید ۱۹) روی مسیرهای پروازی منطقه داشته، متاسفانه بریتانیا به‌طور موقت از ارائه خدمات ویزا به متقاضیان در ایران معذور است.

تمام وقت‌های سفارت برای هفته آینده لغو شده است؛ البته ما شرایط را تحت‌نظر خواهیم داشت. طی این مدت متقاضیان به دفتر ویزا مراجعه نکنند.

در صورتی که پیش‌تر به‌خاطر فرایند درخواست ویزا، پاسپورت شما در اختیار امور ویزا و مهاجرت بریتانیا است و تمایل به دریافت گذرنامه خود دارید، با ایمیل در ارتباط باشید. لطفا در ایمیل خود شماره مرجع GWF را ذکر کنید. اگر درخواست دریافت پاسپورت دارید، بعدا می‌توانید مجدد گذرنامه خود را تحویل دهید تا امور درخواست ویزای شما مجدد به جریان بیفتد.

دفتر مرکزی شرایط را بررسی خواهد کرد و برای اطلاعات بیشتر توصیه می‌شود به‌منظور دریافت وقت جدید، وب‌سایت وی‌اف‌اس گلوبال را چک کنید.

به‌محض اینکه بتوانیم خدمات خود در ایران را از سر بگیریم، برگرداندن مدارک و تصمیم‌گیری در مورد مراجعان در اولویت خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع airc vfsglobal

دیدگاه