5 راه مهم برای اخذ ویزای بشر دوستانه

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰
5 راه مهم برای اخذ ویزای بشر دوستانه

حتما تابه‌حال شده که شما هم مثل بقیه به مهاجرت فکر کنید. حتی راجع به راه های آن تحقیق کنید یا با کسانی که مهاجرت کردند صحبت کنید تا بتوانید قدم در این راه بگذارید.

در ابتدا لازم است بگوییم مهاجرت راه های مختف و زیادی دارد اما بهتر است از وکلای با تجربه و متخصص راهنمایی بگیرید که نه وقتتان ونه پولتان بیهوده هدر نرود.

ممکن است اسم ویزای بشر دوستانه به گوشتان خورده باشد، گرفتن این ویزا کار هر کسی نیست وبه راحتی میسر نمی‌شود وباید بدانید یکی از مشکل ترین راه های اخذ ویزاست.

حالا ممکن است بپرسید چرا سخت ترین راه؟ با ما همراه باشید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

ویزای بشر دوستانه استرالیا:

همان طور که گفته شد گرفتن ویزای بشر دوستانه کار بسیار مشکلی است اما برای اخذ ویزا از طریق هر راهی شما نیاز به تحقیق و پرس و جو دارید. اگر نگاه دقیق و کاملی هم به وب‌سایت ها بندازید از کشورهای مختلفی برای اخذ این ویزا صحبت شده است.

بنابر تجربه و تحقیقات زیادی که توسط تیم ما صورت گرفته به شما پیشنهاد می کنم در این راه اخذ ویزای بشر دوستانه استرالیا را انتخاب کنید، زیرا استرالیا یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که سیستم آموزشی و کاری دقیق و منظمی دارد وآینده ی بسیار روشنی در انتظار شما و فرزندانتان خواهد بود.

 برای اخذ ویزای بشر دوستانه استرالیا چه راه هایی وجود دارد؟

 5 راه مهم برای اخذ ویزای بشر دوستانه استرالیا که در سایت رسمی دولت استرالیا با عنوان The Special Humanitarian Program با وجود دارد که با شما بررسی میکنیم تاهر کدام شرایطش به شما نزدیک تر بود را انتخاب کنید.

اخذ ویزای شماره ۲۰۰: این ویزا برای افرادی مناسب است که در کشورخود یا کشور مبدا، با مشکلات زیادی روبه رو بوده اند و می‌خواهند در استرالیا سکونت کنند به همین علت از طریق کشور سومی مثل ترکیه مراحل مربوط به ویزای خود را پیگیری می‌کنند ودر صورت موافقت به استرالیا می روند.

اخذ ویزای شماره ۲۰۱: این ویزای مناسب برای کسانی است که در حال حاضر خارج از کشور خودشان زندگی می‌کنند و می‌خواهند درخواست ویزا به استرالیا بدهند.

لازم است بدانید این نوع افراد باید اسپانسر یا پیشنهاد دهنده داشته باشند که این اسپانسر باید سیتیزن یا پرمننت یا شامل سازمان‌های حمایتی باشد.

اخذ ویزای شماره ۲۰۳: این ویزا یک نوع ویزای اضطراری محسوب می‌شود و اخذ آن برای هر کسی ممکن نیست و فقط در صورتی که شما خانواده، مال، زندگی، و جانتان در خطر و آسیب جدی قرار دارد و فرصتتان بسیار اندک است این ویزا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اخذ ویزای شماره ۲۰۴(مخصوص خانم های مجرد):

این نوع از ویزا محدودیت جنسی دارد و فقط خانم‌ها می‌توانند از این ویزا استفاده کنند. در این ویزا اگر فرد دچار آسیب‌های جنسی و جانی و مالی خود و فرزندش قرار داشته باشد بهترین نوع درخواست ویزاست.

ویزای شماره ۸۶۶: این ویزا برای آن دسته از افرادی است که به استرالیا آمده اند و دیگر امکان بازگشت به کشور خود یا مبدا را ندارند چون مورد آسیب و خطر قرار خواهند گرفت.

برای اخذ ویزای بشر دوستانه استرالیا چه مدارکی احتیاج است؟

در قدم اول یک کیف برای ارسال این مدارک آماده کنید که این کیف شامل مدارکی اعم از:

_فرم ۸۲۴

_شناسنامه

_در صورتی که برگه یو ان دارید قرار دادن آن را در کیف مدارک فراموش نکنید

_قرار دادن گذرنامه خود در کیف همراه با ترجمه و کپی فراموش نشود

_در صورت تاهل مدارک ازدواج، برگه های مربوط به حضانت فرزند و اگر از همسر خود جدا شدید برگه ی طلاق را هم باید ارائه دهید.

_کارت ملی و کیملیک

_عکس مناسب با اندازه ی 4.5*3.5

_تکمیل کردن فرم ۶۸۱ و ارسال آن.

۱

شرایط ایجاد شده پس از ارسال مدارک به چه شکل است؟

در صورت داشتن پروپوزر طی ۱۰ روز تا ۳ ماه ایمیلی حاوی فایل نامبر برای شما ارسال خواهد شد.

اگر با درخواست شما موافقت شود درخواست شما بررسی می‌شود و به کشوری که در آن ساکن هستید فرستاده می‌شود و با شما تماس می‌گیرند تا روز مصاحبه را اعلام کنند.

افرادی که پروپوزر ندارند هم برای تعیین روز مصاحبه با آن‌ها تماس می‌گیرند ولی زمان آن از 1 ماه تا یکسال و نیم ممکن است طول بکشد.

 

دلایل رد ویزای بشر دوستانه ی ما چیست؟

اگر واقعیت را بخواهید هیچ‌گاه دلایلی که برای رد درخواست ویزا اعلام می‌کنند به‌طور واقعی مشخص نیست.

 آن‌ها ممکن است از دلایلی مثل، ظرفیت کافی نداشتن، نداشتن اسپانسر، و نبودن خطر و آسیب جدی برای شما ایمیل بزنند اما بهترین راه این است که از طریق مشاوران خوب و سازمان ملل این امر را پیگیری کنید.

همچنین شایان ذکر است اگر پرونده شما رد شود آن پرونده باطل است و باید از اول اقدام کنید و بهتر است این بار تغییراتی در پرونده تان ایجاد کنید.

ویزای ۸۰

برای تکمیل فرم ۸۰ چه مدارکی نیاز است؟

شما لازم است زمانی که با درخواستتان موافقت شد در پی تکمیل مدارک این فرم باشید:

_برگه عدم جرایم قانونی

_شناسنامه

_گذرنامه و کارت ملی

_برگه یو ان

_کیملیک

و در آخر اخذ ویزا از طریق ویزای بشر دوستانه راه سخت و طولانی است اما اگر نگاه دقیق تری به آن داشته باشید و مقاله را به‌طور کامل بررسی کرده باشید و از مشاوران و وکلای متخصص استفاده کنید حتما پی خواهید برد که این کار نشدنی نیست. و مهم‌ترین نکته در این راه، صبوری، زمان، و طی مراحل قانونی آن است.

شرکت مهاجران یکی از با سابقه ترین و معتبرترین موسسات مهاجرتی، ارائه‌دهنده خدمات اقامت، سرمایه‌گذاری، اخذ ویزا و پاسپورت با مشاوران و پرسنل مجرب است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه