مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال

افرای که قصد دارند ویزای کانادا خود را از طریق نیروی متخصص فدرال دریافت کنند و به این کشور مهاجرت کنند باید دارای یک سال سابقه کار تمام وقت طی ده سال گذشته در یکی از ۵۰ رشته‌ اعلام شده باشند

کل پذیرشی که در این ۵۰ رشته برای متقاضیان ویزا کانادا وجود دارد برابر با ۲۵۰۰۰ نفر بوده و به‌طور میانگین در هر رشته ۱۰۰۰ نفر پذیرفته می‌شوند.

در ادامه قصد داریم فهرستی از لیست این مشاغل را در اختیار متقاضیان ویزای کانادا قرار دهیم. اگر شما نیز قصد خرید بلیط هواپیما و اخذ ویزای کانادا و سپس مهاجرت به این کشور را دارید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

لیست مشاغل نیروی متخصص فدرال برای متقاضیان پیکاپ ویزای کانادا در سال ۲۰۱۷ به شرح ذیل است:

  1. مدیر رده بالا با تجربه در زمینه مالی، ارتباطات، خدمات عمومی
  2. مدیر رده بالا و با تجربه در زمینه، تجارت، رسانه، خدمات
  3. مدیرمالی
  4. مدیر منابع انسانی
  5. مدیر خرید و تدارکات
  6. مدیر بیمه، مشاور املاک، وام
  7. مدیر بهداشت و درمان
  8. مدیر ساخت‌وساز
  9. مدیر ساخت و تعمیرات و بازسازی خانه
  10. مدیر تولید منابع طبیعی و شیلات
  11. مدیر تولید
  12. حسابرس، حسابدار خبره، حسابدار
  13. تحلیل‌گر سرمایه‌گذاری و مالی
  14. بخش امنیت سرمایه‌گذاری و وام و مالی
  15. دیگر مدیران بخش مالی
  16. افراد حرفه‌ای در زمینه تبلیغات،بازاریابی و روابط عمومی
  17. مسئولان و کارمندان بخش مالی و بیمه
  18. مدیر ساختمان
  19. زمین‌شناسان و اقیانوس‌شناسان
  20. مهندس عمران
  21. مهندس مکانیک
  22. مهندس برق و الکترونیک
  23. مهندس نفت
  24. مشاور و تحلیل‌گر سیستم‌های اطلاعاتی
  25. تحلیل‌گر اطلاعات و مدیر اطلاعات
  26. مهندس کامپیوتر نرم‌افزار و طراح
  27. برنامه‌نویس کامپیوتر و رسانه
  28. تکنسین مکانیک
  29. ارزیاب ساخت و ساختمان
  30. تکنسین برق و الکترونیک
  31. تکنسین ماشین‌های صنعتی
  32. بازرس بخش بهداشت و محیط کار و ایمنی
  33. تکنسین شبکه کامپیوتر
  34. سرپرستار و سوپروایزر پرستاری
  35. پرستار
  36. پزشک متخصص
  37. پزشک عمومی و پزشک خانواده
  38. متخصص تغذیه
  39. شنوایی سنجی و گفتار درمان
  40. فیزیوتراپ
  41. متخصص کاردرمانی
  42. کارشناس و درمانگر تنفسی، قلبی و بالینی
  43. تکنسین رادیولوژی
  44. تکنسین سونوگرافی
  45. پرستار و بهیار
  46. مشاغل پیراپزشکی
  47. استاد و مدرس دانشگاه
  48. روانشناس
  49. معلم و دستیار مهدکودک
  50. مترجم

طبق قوانین مصوب سال ۲۰۱۳ ارزیابی مدارک متقاضیان ویزای کانادا برای نیروی متخصص فدرال انجام خواهد گرفت. افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما کانادا و مهاجرت به این کشور را دارند باید بدانند که امتیازبندی، ملاک ارزشیابی نهایی متقضیان ویزا کانادا بوده و عوامل موثری که در قبولی پرونده شما نقش بسزایی دارند شامل تحصیلات، مهارت زبان، سابقه کار، سن، انطباق‌پذیری در کانادا هستند.

تمامی متقاضیان ویزا کانادا باید در ابتدای کار حداقل نمره زبان لازم را در انگلیسی یا فرانسه داشته باشند.

کانادا

اگر برای مهاجرت اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده‌اید باید بدانید که افرادی که دارای مدرک PHD از کانادا هستند یا افرادی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر از کانادا هستند شامل این برنامه بوده به‌طوری که ۵۰۰ نفر افراد دارای مدرک PHD از کانادا در این برنامه پذیرفته می‌شوند. علاوه بر این سقفی برای افراد دارای پیشنهاد شغلی معتبر از کانادا وجود ندارد و با واجد شرایط بودن می‌توانید براحتی ویزا کانادا را دریافت کرده و پس از خرید بلیط هواپیما به این کشور مهاجرت کنید.

متقاضیان ویزای کانادا باید بدانند که تعدادی از رشته‌های پرطرفدار نظیر کامپیوتر، عمران و مدیریت به سرعت پر خواهد شد در نتیجه توصیه می‌شود که متقاضیان هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به کشورهای خارجی سفر کرده‌اند می‌دانند که داشتن وکیل رسمی کمک شایانی در زمینه‌های مختلف به حساب می‌آید.

شما می‌توانید برای مشاهده ی تعرفه و قیمت ویزای کانادا به سایت آژانس هواپیمایی تهران سام سیر مراجعه کنید.

مهم‌ترین شهرهای کانادا

کشور کانادا که در آمریکای شمالی قرار گرفته است، شامل سه منطقه و ۱۰ استان است. با توجه به مساحت کل این کشور، کانادا توانسته مقام دومین کشور بزرگ جهان را به خود اختصاص دهد. اما از نظر جمعیت در جایگاه سی و شش قرار دارد.

اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید باید بدانید که شهرهای مونترال، تورنتو، اتاوا و ونکوور از جمله بهترین شهرهای این کشور به حساب می‌آیند. با ما همراه باشید تا قبل از خرید بلیط داخلی هواپیما و اخذ ویزا کانادا با مهم‌ترین شهرهای این کشور آشنا شوید.

شهر اتاوا

اتاوا به‌عنوان یکی از شهرهای مهم کانادا، پایتخت این کشور و چهارمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود. این شهر که در کنار رودخانه سن‌لوران واقع شده است به‌همراه گاتینو که در ایالت کبک قرار دارد، تشکیل دهنده منطقه پایتختی ملی هستند. شاید برای دارندگان ویزای کانادا جالب باشد که نخستین سکونتگاه‌های اروپایی در منطقه، به‌دلیل صنعت چوب به وجود آمدند.

 در واقع مهاجرت به اتاوا پس از جنگ سال ۱۸۱۲، از سوی دولت تشویق شده و جمعیت آن به سرعت رشد کرد. با خرید بلیط داخلی هواپیما به مقصد کانادا از این شهر مهم دیدن کنید.

شهر هالیفاکس

بزرگ‌ترین شهر آتلانتیک کانادا، شهر هالیفاکس است. این شهر به واسطه همجواری با اقیانوس اطلس، طبیعت بسیار شگفت‌انگیزی داشته و یکی از پرترددترین بنادر شرق آمریکای شمالی به حساب می‌آید. با تهیه ویزا کانادا می‌توانید از این شهر زیبا که در حوالی دومین لنگرگاه طبیعی بزرگ جهان به نام «لنگرگاه هالیفاکس» ساخته شده است دیدن کنید.

 این شهر که از شلوغ‌ترین بندرهای کانادا است، در سال ۱۹۱۷ به‌دلیل انفجار بزرگی که در آن رخ داد و قبل از ساخت بمب اتمی، بزرگ‌ترین انفجار تولید شده توسط انسان در تاریخ بود، تا حدود زیادی ویران گشت و به مرور زمان قسمت‌های بسیاری از هالیفاکس بازسازی شد.

کانادا

شهر سنت جان

شهر سنت جان که بزرگ‌ترین شهر ایالت نیوبرانزویک است یکی از مهم‌ترین شهرهای کانادا بوده و بسیاری از مهاجران با اخذ ویزای کانادا و خرید بلیط داخلی هواپیما به این شهر مهاجرت می‌کنند. این شهر جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر داشته و مردمان آن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند. نکته‌ای که نظر بسیاری از دارندگان ویزا کانادا را به خود جلب کرده این است که مردمان سنت جان به هویت محلی خود افتخار می‌کنند.

در این شهر صنعت دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و خطوط راه‌آهن به‌دلیل توسعه بسیار خوب این شهر در سال‌های اخیر، جان تازه‌ای گرفته است. سنت جان در رتبه دوم به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه شهری در آتلانتیک کانادا و در رتبه بیستم به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه شهری در کانادا قرار گرفته است. هنگام خرید بلیط داخلی هواپیما و اخذ ویزا کانادا از این شهر زیبای در حال توسعه دیدن کنید.

شهر کبک

شهر کبک مرکز ایالت کبک کانادا بوده و بزرگ‌ترین شهر شرق استان کبک نیز است. کبک به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کانادا از جمله شهرهای مهم این کشور نیز به حساب می‌آید. بسیاری از افراد، ویزا کانادا را برای اقامت در این شهر که بعد از سنت جان، پرت رویال و تدوزاک قدیمی‌ترین شهر کانادا است، دریافت کرده‌اند. این شهر با تاریخ ۴۰۰ ساله‌اش مقصد بسیاری از گردشگرانی است که با خرید بلیط داخلی هواپیما از فضاهای پرجنب و جوش و آثار تاریخی آن دیدن می‌کنند.

 دارندگان ویزای کانادا باید بدانند که مردم کبک عمدتا به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند، اگرچه اکثر آن‌ها به زبان انگلیسی مسلط هستند اما تعصب خاصی نسبت به زبان فرانسوی دارند. این شهر در مجله «مانی» توانسته خود را در فهرست ۱۰ مکان برتر گردشگری آمریکای شمالی قرار دهد.

 از طرفی دیگر بزرگ‌ترین دانشگاه فرانسوی در آمریکای شمالی نیز به نام دانشگاه «لاوال» در این شهر قرار دارد که رتبه ۱۳ را در میان دانشگاه‌های کانادا به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید برای اقامت یا ادامه تحصیل و حتی گردشگری این شهر را برای اخذ ویزا کانادا انتخاب کنید. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه