بازدید از قصر باکینگهام لندن و ساحل پاپ کورن اسپانیا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
بازدید از قصر باکینگهام لندن و ساحل پاپ کورن اسپانیا

سام‌سیر شما را برای بازدید از دو دیدنی خاص لندن و اسپانیا آماده می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ساحل پاپ کورن در اسپانیا

در دنیا شگفتی‌های متفاوتی وجود دارند که همگان را جذب خود می‌کند. یکی از این مکان‌های شگفت‌انگیز ساحل پاپ کورن است. این ساحل مانند صحنه‌های فانتزی و خیالی است که در جزایر قناری اسپانیا قرار دارد. اگر به دانه‌های شن و ماسه‌ی موجود در ساحل نگاه کنید متوجه شباهت بسیار آن با پاپ کورن می‌شوید.

ساحلی پوشیده از ذرت بوداده

اگر در فاصله‌ی دور به ساحل نگاه کنید متوجه تفاوتی خاص نخواهید شد. تنها تفاوت آن این است که کمی سفیدتر به نظر می‌رسد. اما هنگامی‌که نزدیک‌تر بشوید با ساحلی روبه‌رو خواهید شد که تاکنون ندیده‌اید.

 شن و ماسه‌ی آن به‌سان پاک کورن می‌ماند و نام‌گذاری ساحل نیز برگرفته از شکل ظاهری آن است. مسیر سفر خود را در برنامه نقاط گردشگری تور اسپانیا به‌سمت این ساحل شگفت‌انگیز هدایت کنید.

شهر زیبای کورالجو

این ساحل در شهر زیبای کورالجو و جزیره‌ی فرتونتورا وجود دارد که این جزیره رتبه‌ی دوم را در بزرگی در جزایر قناری دارد. شهرت ساحل به‌دلیل سفیدی بیش‌ازحد آن و شکل پاپ کورنی آن است. در برنامه تور اسپانیا و بازدید از جزایر قناری، از این ساحل هم دیدن کنید. با سفر به این جزیره می‌توانید عکس‌های زیبایی را به‌عنوان یادگاری ثبت کنید.

اینستاگرام باعث شهرت این ساحل شد

این ساحل مدت‌هاست که وجود دارد و به این شکل و شمایل است و مردم محلی تائید کننده‌ی این موضوع هستند اما به‌تازگی شهرت بسیاری پیداکرده است. همان طور که می‌دانید صفحات مجازی و اینستاگرام باعث آگاهی بخشیدن به مردم در سراسر جهان هستند که در این مسئله هم صدق می‌کند.

 پیش‌تر توریست‌های کمتری به این ساحل رفته و از آن آگاه بودند. اما روزبه‌روز متقاضیان تور اسپانیا به این ساحل بیشتر و بیشتر می‌شود. شما می‌توانید پیش از خرید تور اسپانیا تصاویر آن را در اینستاگرام و صفحات مجازی مشاهده کنید. با انتشار تصاویر از این ساحل زیبا افراد بسیاری تصمیم سفر به جزیره را گرفتند تا آن‌ها هم بتوانند عکس‌های زیبایی بگیرند.

جمع‌بندی کنیم؟

جزایر قناری یکی از جذاب‌ترین و پربازدیدترین مکان‌های گردشگری اروپا است. اگر این بار قصد انتخاب تور اسپانیا را داشتید، از جزایر قناری و ساحل پاپ کورنی غافل نشوید.

جاذبه‌های گردشگری تور اروپا

طبق آمار به‌دست آمده سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما از اروپا دیدن می‌کنند. آمار بازدید از این قاره هر سال افزایش می‌یابد و هرروز بر تعداد علاقه‌مندان به بلیط خارجی کشورهای مختلف اروپایی اضافه می‌شود. بدین ترتیب تور اروپا توانسته سالانه بیش از نیمی از گردشگران سراسر جهان را به‌سمت خود بکشاند.

 مناظر طبیعی بکر و زیبا، تنوع فرهنگی و جاذبه‌های توریستی متنوع یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما به مقصد اروپا است. در ادامه می‌خواهیم اطلاعاتی را در مورد جاذبه‌های گردشگری برتر اروپا در اختیار شما قرار دهیم در نتیجه اگر قصد خرید بلیط خارجی کشورهای اروپایی را دارید این مقاله کاملا برای شما مناسب است.

سام سیر

کولوسئوم ایتالیا

بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر باستانی جهان، کلوسئوم است که از امپراتوری بر جای مانده است. برای خریداران بلیط خارجی باید بگوییم که از سال ۷۰ پس از میلاد، ساخت این بنا آغاز شد و تا سال ۸۰ ادامه پیدا کرد. در واقع آمفی‌تئاتر کولوسئوم به‌منظور جنگ میان گلادیاتورها و حیوانات درنده مورد استفاده قرار می‌گرفت.

 این جاذبه شگفت‌انگیز تور اروپا با گنجایشی بالغ بر ۵۰۰ تا یک میلیون نفر تماشاچی، در رم ایتالیا واقع شده است. هر طبقه از این بنا سبک معماری مخصوص به خود را دارد که از جمله سبک‌های مختلف بکار برده شده در آن می‌توان به ستون‌های ایونیک، گوتیک و قرنتی اشاره کرد.

علاوه بر این، کلوسئوم یکی از مشهورترین بناهای تاریخی در سینمای هالیوود است و در ساخت فیلم‌های سینمایی مختلفی نظیر گلادیاتور و جامپر به‌عنوان لوکیشن فیلم مورد استفاده قرار گرفت. کلوسئوم کمی از محبوبیت خود را مدیون ساخت این‌گونه فیلم‌ها است.

قصر باکینگهام

پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد لندن می‌توانید از قصر باکینگهام که اقامتگاه اصلی خاندان سلطنتی انگلیس است، دیدن کنید. این جاذبه سلطنتی تور اروپا خانه‌ای متعلق به دوک باکینگهام بوده است که تا مدت‌ها به‌عنوان ملک شخصی از آن استفاده می کرد.

شاید برای خریداران بلیط خارجی جالب باشد که پس از به تخت نشستن ملکه ویکتوریا این مکان به محل زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا تبدیل شد. قصر باکینگهام در حال حاضر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قصرهای دنیا به حساب می‌آید که توسط خاندان پادشاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شهر واتیکان ایتالیا

شهر مذهبی واتیکان یکی دیگر از جاذبه‌های برتر تور اروپا است که در دل شهر زیبای رم ایتالیا واقع شده است. شاید خریداران بلیط خارجی ایتالیا ندانند که در سال ۱۹۲۹ واتیکان که کوچک‌ترین شهر در اروپا بود طبق معاهده لاترین میان موسولینی و پیپسی، به‌عنوان یک منطقه خود مختار در کشور ایتالیا به رسمیت شناخته شد.

 این مجموعه زیبا و مذهبی که در غرب ایتالیا و شهر رم قرار دارد هرساله گردشگران بسیاری را با خرید بلیط هواپیما ایتالیا به سوی خود می‌کشاند. ما بازدید از این شهر زیبا را به تمامی گردشگران قاره اروپا توصیه می‌کنیم.

 

قلعه ادینبورگ اسکاتلند

اگر به‌عنوان یکی از خریداران بلیط خارجی به جاذبه‌های ترسناک علاقه‌مند هستید ما به شما بازدید از قلعه ادینبورگ را پیشنهاد می‌کنیم. این قلعه به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری معروف دنیا، در اسکاتلند قرار دارد و سالیان طولانی محلی برای شکنجه زندانیان بوده است.

 قلعه ادینبورگ به محل زندگی اشباح نیز شهرت دارد به‌طوری که هرساله افراد زیادی پس از خرید بلیط هواپیما و بازدید از این مکان گزارش داده‌اند که در قلعه روح مشاهده کرده‌اند.

 طی سال‌های اخیر این قلعه برای جشن هالووین مورد استفاده قرار می‌گیرد و تورهای وحشت هیجان‌انگیزی برای ماجراجویان در این مکان برگزار می‌گردد. با توجه به آنچه گفته شد اگر اهل هیجان هستید و به بازدید از این‌گونه مکان‌ها علاقه دارید حتما به شهر ادینبورگ اسکاتلند سفر کنید و از قلعه ادینبورگ دیدن کنید.

سفری یک روزه در شهر پاریس

پاریس بهترین شهر فرانسه می‎باشد که به‌دلیل داشتن انواع مختلف جاذبه گردشگری مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و همه ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور فرانسه به دیدن این شهر زیبا خواهند رفت. مقدار جاذبه‎های گردشگری که در این شهر وجود به‌قدری زیاد است که برای دیدن تمامی آن‌ها باید زمان زیادی را صرف کنید.

 با این حال در ادامه به ارائه یک برنامه یک روزه خواهیم پرداخت که با استفاده از آن می‎توانید یک روز متفاوت را در این شهر سپری کنید و در آن از برخی از مهم‌ترین جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر نیز دیدن کنید.

سام سیر

در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به‌تنهایی به این شهر سفر کرده‎اید بهتر است در این سفر از اپلیکیشن‎های مختلف نظیر گوگل مپ استفاده کنید و با استفاده از آن‌ها به دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر بروید.

بعد از اینکه ناهار خود را در یکی از رستوران‎های موجود در خیابان شانزه لیزه صرف کردید وقت آن می‎رسد که به‌سمت برج ایفل که یکی از معروف‌ترین و مشهورترین جاذبه گردشگری موجود در این شهر است حرکت کنید.

همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی برای دیدن این اثر گردشگری به این شهر سفر می‎کنند. این برج نمادی از شهر پاریس می‎باشد که از شهرتی جهانی برخوردار بوده است.

در این خیابان‎ها دستفروشان بسیاری را مشاهده خواهید کرد که محصولات متنوعی را ارائه می‎کنند. این برج مشهور در مکانی پارک شکل قرار گرفته است که برای ورود به آن باید از درب پشتی تعبیه شده در آن استفاده کنید. بعد از اینکه مورد بازرسی قرار گرفتید می‎توانید با استفاده از آسانسورهایی که در این برج قرار گرفته است به طبقه‎های بالا بروید.

 این برج همه ساله پذیرای هزاران نقاط گردشگری تور فرانسه است که با خرید بلیط هواپیماو با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

خیابان‎هایی که در اطراف این اثر گردشگری قرار گرفته‎اند از بهترین خیابان‎های این شهر می‎باشند که در سفر خود با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر می‎توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

  خیابان‎های چامپ د مارس و آناتولی فرانس از دسته این خیابان‎ها می‎باشند که در گردشگرانی با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به دیدن این شهر رفته‎اند می‎توانند از قدم زدن در آن‌ها لذت ببرند.

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید سعی کنید خود را برای دیدن این برج در ساعت 7 بعد از ظهر به این منطقه برسانید تا با نورپردازی جالبی که در این برج انجام می‎شود روبه‌رو شوید و نمایی متفاوت از این اثر گردشگری را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع سام‌سیر

دیدگاه