بازارهای مالی را با آموزش های رایگان در کارگزاری ITBfx تجربه کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
بازارهای مالی را با آموزش های رایگان در کارگزاری ITBfx تجربه کنید

کارگزاری ITBfx با ساعت‌ها آموزش رایگان در حوزه بازار‌های مالی و فارکس و مشاوره و کوچینگ رایگان اختصاصی می‌تواند برای افرادی گزینه‌ای ردنشدنی باشد که آرزوی درآمد دلاری دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ITbfx کارگزاری بین‌المللی است که بیش از ۱۵ سال در بازارهای مالی سابقه‌ی حضور دارد و بیش از ۱۰۰ هزار معامله‌گر ITbfx را به‌عنوان کارگزاری فارکس خود برگزیدند. ITbfx زیر‌مجموعه‌ای از هلدینگ Trading Opportunity Management company LTD است که در کشور BVI ثبت شده و در نظارت قانونی رگولاتوری آن است.

برای فراهم‌کردن بهترین تجربه‌ی معاملاتی، ITbfx با بهترین بانک‌های تأمین‌کننده‌ی نقدینگی و قیمت‌های بازار و بهترین شرکای تجاری کار می‌کند. علاوه بر‌آن، ITbfx برای آموزش بهتر و بیشتر معامله‌گران ویدئوهای آموزشی ساخته است و با برگزاری وبینارهای آموزشی و تحلیلی، معامله‌گران را راهنمایی می‌کند. اگر دنبال کسب درآمد آنلاین هستید یا می‌خواهید جای امنی سرمایه‌گذاری کنید، این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند.

سال‌ها است افراد می‌خواهند مثل میلیونرهای خودساخته وارد دنیای سرمایه‌گذاری شوند و پول زیادی هم ندارند؛ اما در تصمیم خود مصمم هستند. روش‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد؛ ولی می‌توانید تصمیم بگیرید در بزرگ‌ترین و امن‌ترین بازار جهان سرمایه‌گذاری کنید؛ یعنی فارکس. اگر نمی‌دانید بازار فارکس چیست، حتما روی لینک قبل کلیک کنید و مقاله‌ی مرتبط با آن را بخوانید.

سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازار فارکس مشکلات خاص خود را داشت. یکی از مشکلات این بود که این بازار واقعا تخصصی است و برای ورود به آن به دانش کافی در این حوزه نیاز است. این موضوع را با کارکردن آزمایشی و مطالعه‌ی چندین کتاب می‌توان حل و اطلاعات زیادی درباره‌ی بازار فارکس کسب کرد.

بااین‌همه، مشکل اصلی که خیلی‌ها را از ورود به این بازار می‌ترساند، امنیت است. اطلاعات شما درباره‌ی فارکس مهم نیست؛ اما برای سرمایه‌گذاری در بازار فارکس نیاز است با بروکر یا کارگزاری کار کنید که مطمئن باشد و خدمات خوبی به شما ارائه کند. آن زمان این موضوع مشکل اصلی خواهد بود. افراد نمی‌دانند باید چه کار کنند؛ زیرا در ایران نهاد نظارتی معتبری برای این کار وجود ندارد که بروکرهای بازار فارکس را تایید یا رد کند؛ بنابراین، می‌توانید با مطالعه‌ی این مقاله و مطالب مشابه دانش کلی درباره انتخاب بروکر در بازار فارکس به‌دست بیاورید.

رویای درآمد میلیارد دلاری از بازار فارکس آن‌قدر جذاب است که برای سرمایه‌گذاری در این بازار باید عجله کرد. باید راه مطمئنی پیدا کنید. بروکرهای زیادی را بررسی و مقاله‌های زیادی مطالعه کنید. با این بررسی متوجه می‌شوید چند نکته است که باید در انتخاب بروکر رعایت کنید. این نکات عبارت‌اند از:

  • رگولیشن یا نهاد نظارتی:در هر کشور نهادی وجود دارد که وظیفه‌ی آن دادن مجوز و تایید شرکت‌های مالی در آن کشور است؛ بنابراین، بروکری را باید انتخاب کنید که در کشوری معتبر از نهاد نظارتی اصلی آن مجوز فعالیت و تأییدیه داشته باشد.
  • واریز و برداشت:در ایران دسترسی به خدمات پرداخت اینترنتی مثل ویزاکارد، مسترکارد، پی‌پال و... وجود ندارد یا بسیار سخت است. باید بروکر بتواند روش واریز و برداشت پول راحت را فراهم کند.
  • دارایی‌ها و کارمزد معاملاتی:اینکه بتوان برترین سهام‌های جهان را خرید‌و‌فروش کرد، خیلی جذاب است. فکر کنید سهام گوگل یا بنز را خرید‌و‌فروش کنید. واقعا شگفت‌انگیز است. خیلی از بروکرها تعداد دارایی‌هایی که ارائه می‌دهند، بسیار محدود است؛ اما باید بروکری پیدا کنید که تعداد زیادی دارایی ارائه می‌دهد؛ دارایی‌های مثل سهام، بیت‌کوین، طلا، نفت، شاخص‌های بورس دنیا و... . البته بروکر مذکور کارمزد معاملاتی کمی باید داشته باشد، یعنی روی هر معامله‌ای که انجام می‌شود، کارمزد خیلی کمی‌ دریافت کند.
  • پشتیبانی:بازار فارکس پر از هیجان و لذت و البته استرس است. باید مشاوری همراه شما باشد یا وقتی کاری دارید، خیلی سریع جواب شما را بدهد.

فرض کنید در معاملاتتان دچار مشکل شده‌اید، دارید ضرر می‌کنید و هیچ‌کس نیست پاسخ‌گوی شما باشد؛ بنابراین، باید بروکری همیشه‌آنلاین و خوش‌برخورد و مشتری‌مدار پیدا کنید. حالا این بروکر خوش‌برخورد و جذاب اگر طرح‌های تشویقی و جایزه‌هایی هم بگذارد که عالی می‌شود؛ اما نکات گفته‌شده خیلی مهم‌تر است.

مجموعه‌ی ITBFX بروکری است که می‌توانید به‌دلایل زیر به آن اطمینان کنید:

  • این بروکر در لندن ثبت شده و چندین نهاد نظارتی معتبر آن را تایید کرده‌اند.
  • واریز و برداشت ریالی بدون کارمزد دارد؛ یعنی مثلا می‌توان به قیمت دلار روز تهران به حساب صرافشان ریال واریز کرد و آن‌ها حساب را خیلی سریع شارژ می‌کنند. درباره‌ی سرعت و نقل‌و‌انتقال پول هم که فوق‌العاده‌اند. در کمتر از چند ساعت سودتان را برداشت و به حساب داخل ایرانتان واریز می‌کنند.
  • دارایی‌های معاملاتی این بروکر خیلی زیاد است و سهام‌های آمریکا، اروپا، ارزهای دیجیتال، طلا، نفت، نقره و صدها دارایی دیگر را می‌توان در این بروکر خرید‌و‌فروش کرد.
  • درباره‌ی پشتیبانی ITBFX که بحث و صحبتی وجود ندارد. هر زمانی از شبانه‌روز در واتساپ پیام بدهید یا زنگ بزنید، پشتیبان فارسی‌زبان پاسخ شما را خواهد داد و راهنمایی‌تان می‌کند.
  • چندین طرح تشویقی و جایزه و بسته‌ی آموزشی نیز دارند که دراختیار مشتریانشان قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه