میهمان شو اقامت مسافران را در شمال ایران آسان می‌کند

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات پنجشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
میهمان شو اقامت مسافران را در شمال ایران آسان می‌کند

سفر به شهرهای شمالی به خاطر وجود مسیرهای دسترسی متعدد و راحت در کنار جذابیت‌های طبیعی و خارق‌العاده‌ای که دارد یکی از علاقه‌مندی‌های خاص ما ایرانیان است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فرقی نمی‌کند در کدام ماه و کدام فصل سال باشیم کافی است آخر هفته از راه برسد تا بار سفر ببندیم و راهی یکی از شهرهای شمالی شویم. با نزدیک شدن به روزهای آخر سال و معتدل شدن شرایط آب و هوایی این شور و هیجان برای سفر شمال بیشتر و بیشتر می‌شود؛ و در نتیجه‌ی این ازدحام و شلوغی، نگرانی گردشگران برای پیدا کردن یک منزل مبله با قیمت مناسب هم افزایش پیدا می‌کند.

تا همین چند وقت پیش، زمانی که خبری از سایت‌های رزرو اینترنتی ویلا و سوئیت مبله نبود اجاره ویلا در شمال به هنگام شلوغی نه‌تنها بزرگ‌ترین دغدغه‌ی مسافران بود بلکه گاهی به یک بحران واقعی در سفر تبدیل می‌شد؛ اما خوشبختانه دیگر جای نگرانی نیست، با وجود میهمان شو تنها چند کلیک با رزرو و اجاره ویلای محبوبتان در شمال فاصله‌دارید.

مناطق هدف تهرانی‌ها در سفر شمال

به خاطر نزدیک بودن استان مازندران به تهران اکثر سفرهای شمالی تهرانی‌ها به شهرهای استان مازندران ختم می‌شود و در این میان چالوس به‌دلیل نزدیک‌تر بودن به پایتخت اولین انتخاب برای یک سفر کوتاه چندروزه به شمال است؛ و بعد از آن بابلسر، محمودآباد، نوشهر و رامسر مناطق هدف تهرانی‌ها در سفر شمال هستند.

چالوس با فاصله‌ای کمتر از دو ساعت تا تهران جز شلوغ‌ترین و پرترددترین شهرهای استان مازندران در تعطیلات است، به همین خاطر جدا از جذابیت‌های خاص طبیعی‌اش، امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی بسیاری هم برای مسافران در نظر گرفته‌شده است. با این وجود امکانات اقامتی در چالوس هیچ‌گاه پاسخگوی نیاز مسافران نبود و همیشه محدودیت‌هایی را در سفر برای آن‌ها به بار می‌آورد. تا اینکه رزرو آنلاین انواع سوئیت مبله و اجاره ویلا در چالوس به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر شد؛ اما چطور؟

سامانه‌های رزرو آنلاین ویلا را بهتر بشناسیم!

توسعه‌ی اینترنت و گوشی‌های هوشمند و پیوستن مردم به شبکه‌های مجازی فضا را برای رونق کسب ‌و کارهای اینترنتی فراهم کرد. حالا که مردم برای هر تصمیم یا انتخابی اول به سراغ گوگل می‌روند و نظر او را جویا می‌شوند و برای انجام خریدهایشان به وب‌سایت‌های مختلف اعتماد می‌کنند. چرا برای رزرو و اجاره ویلا ارزان قیمت تا ویلا لوکس و منزل مبله به وب‌سایت‌ها اعتماد نکنند؟

در پاسخ به همین سؤال بود که اولین وب‌سایت‌های اجاره آنلاین ویلا، سوئیت و اقامتگاه بومگردی سروکله‌شان پیدا شد و توانست در مدت‌زمان کوتاهی طرفداران زیادی در میان کاربران فضای مجازی به‌خصوص گردشگران پیدا کند. شاید صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای اجاره سوئیت مبله در سفر از مهم‌ترین دلایلی بود که باعث می‌شد مردم از این روش برای اجاره ویلا در شمال و دیگر شهرها استقبال کنند.

میهمان شو

میهمان شو تحولی در رزرو و اجاره اینترنتی ویلا

در میان تمام وب‌سایت‌هایی که سعی کردند پاسخگوی تقاضای مردم برای اجاره و رزرو اینترنتی اقامتگاه در سفر باشند؛ میهمان شو، سرویس جدیدی است که با پاسخ‌گویی به همان نیاز در بستری به‌روز با امکانات بیشتر، توانسته محبوبیت زیادی در بین مسافران پیدا کند.

میهمان شو با در نظر گرفتن تعداد زیادی سوئیت مبله، خانه محلی و اقامتگاه شخصی با قیمت مناسب در شهرهای مختلف کشور، به‌خصوص شهرهای شمالی مانند چالوس، نوشهر و رامسر نه‌تنها در وقت مسافران برای پیدا کردن اقامتگاه مناسب صرفه‌جویی می‌کند؛ بلکه با در اختیار گذاشتن ویلا ارزان قیمت اقامت مقرون‌به‌صرفه اما باکیفیتی را برایتان تدارک دیده است. حالا شما می‌توانید علاوه بر مدیریت زمانتان، با رزرو ویلا و آپارتمان‌ مبله قبل از سفر هزینه‌های اقامت را هم به‌خوبی مدیریت کنید.

میهمان شو

چرا اجاره ویلا به اجاره هتل ترجیح داده می‌شود؟

شاید با خودتان بگویید وقتی سطح نظافت و استانداردهای بهداشتی در هتل‌ها به خاطر وجود کادری آموزش‌دیده نسبت به اجاره سوئیت مبله و ویلا بالاتر است؛ چرا باید به سراغ رزرو و اجاره اینترنتی آپارتمان مبله و ویلا ساحلی در شمال باشیم و از اقامت در هتل صرف‌نظر کنیم؟

اول از همه باید بگوییم این توهمی بیش نیست که فکر کنیم هتل‌ها استاندارهای لازم بهداشتی را دارند اما خانه محلی و اقامتگاه‌های شخصی خیر! میهمان شو پیش از هر چیزی نظافت و بهداشت را در اقامتتان به شما تضمین می‌دهد. میزبان‌هایی که با میهمان شو همکاری می‌کنند نه‌تنها نسبت به رعایت اصول میزبانی متعهد شده‌اند؛ بلکه آموزش‌های لازم را هم در جهت ایجاد رضایت حداکثری در میان مسافران پشت سر گذاشته‌اند و بعد به این سامانه پیوسته‌اند.

اما اولین دلیلی که مسافران را برای انتخاب اجاره و رزرو سوئیت مبله و خانه محلی همانند اجاره ویلا در رامسر به‌جای هتل مجاب می‌کند، هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه اجاره ویلا در مقایسه با هتل است. شاید جالب باشد بدانید هزینه اقامت در هتل‌ها و حتی مسافرخانه‌ها حداقل ۲ برابر هزینه‌های اجاره ویلا از طریق سامانه‌های رزرو آنلاین است.

فضای بسیار کوچک جهت اقامت در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها یکی دیگر از مواردی است که باعث روی آوردن دومین دلیل اقامت مسافران در ویلا به‌جای هتل فضای محدود هتل‌ها برای تعداد نفرات بالاست. شما می‌توانید به‌جای اجاره یک اتاق بیست متری در هتل یک ویلای 1000 متری را با قیمت مشابه و امکانات کامل اجاره کنید. اجاره ویلا محدودیتی در تعداد نفر برای شما قائل نیست و این یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در ویلا به‌جای هتل است.

حالا که با وجود میهمان شو دیگر خبری از دغدغه‌های اقامت در سفر نیست و تنها چند کلیک تا اجاره ویلا محبوبتان فاصله دارید؛ با خیال راحت نگاهی به لیست شهرهایی که دوست داشتید به آن‌ها سفر کنید اما هزینه‌های بالای اقامت مانع می‌شد بیندازید و برای تعطیلات پیش رو تصمیم بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه