نخستین نشست خبری مستر بلیط برگزار شد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا سه شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
نخستین نشست خبری مستر بلیط برگزار شد

نخستین نشست خبری مستر بلیط با حضور مدیران این شرکت، در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

اولین نشست خبری مستر بلیط، زیرمجموعه هلدینگ عتیق گشت، در محل سالن شیخ بهایی مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما توسط مدیران مجموعه، آقای حمیدرضا اشجع، قائم مقام هلدینگ عتیق گشت، موسس و مدیرعامل مستر بلیط، به‌همراه مدیران مجموعه آقایان مهران رضایی، رضا کرامتی‌نیا و امیرحسین محمدبیگی، با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدا مدیرعامل مستر بلیط به معرفی مجموعه عتیق گشت و فعالیت‌های آن پرداخت. طبق گفته وی، این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در قالب آژانس مسافرتی برگزارکننده سفرهای زیارتی عتبات عالیات آغاز کرد و سپس از تابستان ۱۳۹۳ به حوزه فروش آنلاین بلیط هواپیما با نام وب‌سایت ایرپلین تیکت، وارد شد. به‌دنبال تفاوت قیمت ایجاد شده در بازار فروش بلیط هواپیما، این مجموعه، راه‌اندازی مستر بلیط را با هدف فروش بلیط‌های لحظه آخری، در دستور کار خود قرار داده است.

نشست خبری

طبق گفته اشجع، پس از کسب موفقیت در این حوزه، مستر بلیط از سال ۱۳۹۵ وارد بازار فروش بلیط اتوبوس و قطار شده است. وی در ادامه به میزان فروش مستر بلیط از اپلیکیشن و آمار بازدید از وب‌سایت اشاره کرد.

از مهم‌ترین نکته‌های مطرح شده در این نشست، چهار دستاورد اخیر مستر بلیط بود که شامل راه‌اندازی باشگاه مشتریان، ارائه نسخه دوم اپلیکیشن و وب‌سایت تا پایان سال جاری، راه‌اندازی سامانه خودکار خدمات مشتریان و همکاری با اکیپ در زمینه کارپولینگ در چهارمین سالگرد تاسیس آن می‌شد. در ادامه، مدیرعامل مستر بلیط به برنامه‌های آتی نیز اشاره کرد که یکی از آن‌ها بازطراحی هویت بصری از جمله برند مستر بلیط، فعال‌سازی فروش سازمانی، عرضه خدمات جانبی سفر، رزرواسیون اقامتگاه، پرداخت اعتباری و راه‌اندازی فروش تلفنی است.

البته طبق گفته قائم مقام هلدینگ عتیق گشت، ورود به بازار تاکسی‌های بین‌شهری، سفرهای دریایی سواحل جنوبی کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس و ارائه خدمات اجاره خودرو، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

نشست خبری

اشجع ضمن اشاره به مراحل رشد و توسعه مجموعه عتیق گشت و گذر این مجموعه از فروش آفلاین و ورود به حوزه آنلاین در صنعت گردشگری خاطر نشان کرد که:

عتیق گشت در مرحله سوم توسعه، به بستر مناسبی برای رشد استارت‌آ‌پ‌های گردشگری تبدیل شده است.

در این راستا، تعدادی از زیرمجموعه‌های عتیق گشت با هدف سفر مقرون‌به‌صرفه برای همه با استفاده از تکنولوژی، به شرح زیر معرفی شدند:

  • رادار ۳۶۱ (رزرواسیون آنلاین هتل و اقامتگاه)
  • وینوپر (دستیار حرفه‌ای مجریان تورهای گردشگری)
  • اکیپ (کارپولینگ)
  • گِردگَرد (مجله سفرهای خارجی)
  • پوآرو (گیمیفیکیشن گردشگری)
  • ایرانگرد (تورهای آنلاین داخلی)
  • ایران تاپ تورز (تورهای داخلی برای گردشگران خارجی)

نشست خبری

در پایان نشست نیز مدیران مجموعه به سوال‌های خبرنگاران حاضر در جلسه در رابطه با موارد مطرح شده و نیز مشکلات به وجود آمده برای مستر بلیط در نتیجه حوادث اخیر شامل قطعی اینترنت، حادثه هواپیمای اوکراینی و حملات سایبری پاسخ دادند.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه