رزرو تور آنتالیا نوروز 99 با بهترین قیمت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
رزرو تور آنتالیا نوروز 99 با بهترین قیمت

با توجه به نزدیک شدن عید، از حالا باید به فکر برنامه‌ریزی برای تعطیلات خود باشیم. نوروز طولانی ترین تعطیلات سال است و بهترین فرصت برای سفر، به‌ویژه سفرهای خارجی، محسوب می‌شود

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای کسانی که قصدشان از سفر استراحت و تفریحات ساحلی است، آنتالیا یک گزینه عالی به شمار می‌رود. اگر شما هم قصد دارید سال جدید خود را با یک سفر خارجی آغاز کنید و انرژی مضاعفی برای شروع دوباره کارهای خود به دست آورید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما بهترین راهکارها را برای رزرو تور آنتالیا نوروز 99 با بهترین قیمت در اختیارتان می گذاریم.

چرا باید آنتالیا را برای سفر نوروزی انتخاب کنیم؟

نوروز امسال، وضعیت با سال‌های دیگر کمی متفاوت است. علاقه مردم برای سفر به کشورهای شرق آسیا کمتر شده و همین مسئله باعث شده است تورهای نوروز 99 تنوع کمتری داشته باشند. در حال حاضر، آژانس‌های مسافرتی تمرکز خود را روی ناحیه غرب آسیا گذاشته اند و پکیج ها و آفرها متنوعی را برای ترغیب گردشگران و مسافران ارائه می‌دهند. آنتالیا همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای سفر بوده است و در این شرایط، طرفداران آن حتی از قبل هم بیشتر شده‌اند. اما این شهر چه ویژگی هایی دارد و چرا تا این حد در تبلیغات موسسات گردشگری روی آن مانور داده می‌شود؟

اولین پاسخ به این سوال، مدیترانه است! بله سواحل مدیترانه زیبا عشاق بسیاری دارد و گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. در آنتالیا تنوع بی‌نظیری از سواحل را می‌توانید مشاهده کنید. از ماسه های نرم و طلایی گرفته تا سواحل صخره ای. می‌توانید در ساحل آفتاب بگیرید یا به تماشای برخورد امواج با صخره ها بنشینید. از آبی بی‌نظیر مدیترانه که بگذریم، طبیعت این شهر هم بی‌نظیر است. در پارک ملی می‌توانید پوشش گیاهی و جانوری متنوعی را مشاهده کنید و آبشارها و رودخانه ها را هم نباید فراموش کرد. علاوه بر این، آنتالیا یکی از قدیمی‌ترین سکونت گاه های بشر است و آثار باستانی و بناهای تاریخی بسیاری را در آن می‌توان دید. در کنار همه این‌ها، تفریحات هیجان انگیزی مثل رافتینگ و پارک‌های آبی هم در اختیار طرفداران آدرنالین خواهد بود.

آتنالیا

چگونه تور آنتالیا نوروز را با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

همه این توصیفات برای اینکه کسی را به شرکت در ??? ??????? ????? 99 ترغیب کند کافی هستند! با این حال، هنوز یک عامل مهم را در نظر نگرفته ایم: هزینه و قیمت یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در انتخاب ما هستند. البته آژانس‌های مسافرتی پکیج های متنوعی ارائه می‌دهند و معمولا گزینه‌های متعددی در زمینه پرواز و هتل در اختیار گردشگران خواهد بود. در ادامه بررسی می‌کنیم که چگونه با داشتن یک انتخاب هوشمندانه، هزینه‌های سفر را کاهش دهیم.

اولین موردی که در پکیج سفر با آن مواجه می شوید، مسئله پرواز است. در حال حاضر، بیشتر تورها با پرواز های ترکیش ایرلاین و سان اکسپرس یا زاگرس انجام می‌شود. البته توجه داشته باشید که پروازها به‌صورت مستقیم انجام نمی شوند و یک توقف (معمولا در فرودگاه استانبول) دارند. حالت دیگری هم هست که پرواز به مقصد ازمیر یا اسپارتا انجام می‌شود و ادامه مسیر به‌صورت ترانسفر زمینی صورت می گیرد. در هر صورت یک قاعده کلی وجود دارد: اگر با ایرلاین های داخلی سفر کنید، هزینه بلیط کمتر می‌شود. پس این یکی از راهکارهای کاهش هزینه سفر است.

آنتالیا بریم

مسئله بعدی، انتخاب هتل است. طیف متنوعی از هتل‌ها را در پکیج ها مشاهده خواهید کرد. اساسا آنتالیا به داشتن هتل های عالی معروف است. معمولا بهترین گزینه، هتل های 5 ستاره uall  هستند. هتل هایی که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را دارند: استخر روباز، سونا، جکوزی، اسپا، ساحل اختصاصی، پارک آبی و... . از این گذشته رستوران هتل هم به‌صورت ۲۴ ساعته باز است و غذا، دسر و نوشیدنی های متنوع سرو می‌کند. کسی که وارد این هتل‌ها بشود دیگر نیازی به خارج شدن از آن‌ها حس نخواهد کرد! اگر بودجه کافی دارید و قصدتان از سفر استراحت و کسب آرامش است، این هتل‌ها همه نیاز هایتان را برطرف خواهند کرد.

با این حال، برای خوش‌گذرانی در آنتالیا، نیازی نیست حتما به هتل های 5 ستاره بروید. می‌توانید یک هتل میان رده خوب پیدا کنید و بیشتر زمان تان را به گشت‌وگذار و طبیعت‌گردی بگذرانید. به‌جای لم دادن لب استخر، گوشه و کنارهای زیبای شهر را کشف کنید و به‌جای خوردن غذاها و نوشیدنی های معمول هتل‌ها، کافه و رستوران های دنج محلی را پیدا کنید. در حقیقت این نوع سفر، فرصت بهتری برای آشنایی و ارتباط برقرار کردن با مردم در اختیارتان قرار می‌دهد.

در پایان و با توجه به تمامی این توضیحات، می‌توانیم بگوییم آنتالیا برای هر سلیقه و بودجه ای پیشنهادی دارد و هر سبکی که در سفر داشته باشید، می‌توانید از رفتن به این شهر حسابی لذت ببرید. به سایت رادین گشت بروید و پکیج های متنوع را بررسی کنید. هتل‌ها و پروازها را ببینید و از میان آن‌ها گزینه ای را که بیشتر با شرایط تان تناسب دارد انتخاب کنید. مسئولان آژانس تمامی اطلاعات و راهنمایی های لازم را برای داشتن یک سفر عالی در اختیارتان خواهند گذاشت.

مطالب مرتبط:

منبع radingasht

دیدگاه