خرید آنلاین و مقایسه بیمه های مسافرتی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
خرید آنلاین و مقایسه بیمه های مسافرتی

بیمه مسافرتی برای اخذ ویزا از اکثر کشورها الزامی است.  بیمه‌های مسافرتی با پوشش‌های درمانی و غیر درمانی خود در طول سفر و در کشور مقصد از بیمه‌گزار حمایت می‌کند. بیمه مسافرتی را می‌توانید آنلاین، با بهترین قیمت و شرایط از بیمیتو بخرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیا می‌دانستید که سفرهای خارجی بدون بیمه مسافرتی غیرممکن است؟ فرقی نمی‌کند که به چه منظور می‌خواهید سفر کنید، چه برای تفریح، چه برای کار و چه برای تحصیل و هر مورد دیگر، در هر صورت برای خروج از کشور حتما باید بیمه مسافرتی تهیه کنید. علت آن هم این است که این بیمه برای اخذ ویزا از اکثر کشورها الزامی است.  بیمه‌های مسافرتی با پوشش‌های درمانی و غیر درمانی خود در طول سفر و در کشور مقصد از بیمه‌گزار حمایت کرده و در صورت بروز سوانح یا بیماری، بیمه‌گزار می‌تواند با مراکز کمک‌رسان تماس گرفته و از آن‌ها تقاضای کمک کند یا در بازگشت به کشور خسارات واردشده را از شعب پرداخت خسارت دریافت کند. بیمه مسافرتی مزایای فراوانی دارد که بهتر است قبل از خرید از آن مطلع شوید. در عین حال  بیمه‌های مسافرتی انواع مختلفی نیز دارند و در یک شرکت بیمه ممکن است چندین طرح بیمه‌ای مختلف وجود داشته باشد. در نتیجه باید بدانید که از چه شرکتی می‌خواهید بیمه بخرید و از میان طرح‌های بیمه مسافرتی در آن شرکت کدام‌یک برای شما مناسب است! می‌بینید که انتخاب بیمه مسافرتی مناسب دقت زیادی لازم دارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور بهترین بیمه مسافرتی را بخرید یا اگر می‌خواهید بدانید چکار کنید که در لحظه بیمه‌نامه شما صادر شود، بهتر است این مطلب را دنبال کنید.

سریع‌ترین روش خرید بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی بیمیتو

برای خرید بیمه مسافرتی دو راه وجود دارد. روش اول خرید به شیوه سنتی است که به یکی از نمایندگی‌های بیمه مراجعه کرده و بیمه مسافرتی را فقط از همان شرکت می‌خرید. اما در این روش باید وقت آزاد داشته باشید و بتوانید در طول زمان اداری به نمایندگی شرکت بیمه مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهید. اما روش بهتر برای خرید بیمه این است که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی در همان لحظه از هر شرکتی که می‌خواهید بیمه مد نظرتان را سفارش دهید. سریع‌ترین راه خرید بیمه مسافرتی، خرید اینترنتی آن است. کافی است به سایت بیمیتو رفته و با انتخاب گزینه خرید بیمه مسافرتی و وارد کردن اطلاعاتی مختصر در خصوص مدت سفر و تعداد و سن مسافران به صفحه مقایسه وارد شوید. صفحه مقایسه، صفحه‌ای است که در آن قیمت بیمه مسافرتی مد نظر شما در همه شرکت‌های بیمه به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید اختلاف قیمت بین شرکت‌ها و همچنین میزان پوشش‌ها و سقف تعهدات‌ها آن‌ها را ببینید و در نهایت با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید. در ورود اطلاعات خواسته‌شده دقت کنید زیرا این اطلاعات مستقیماً در قیمت بیمه مسافرتی تاثیر می‌گذارد.

صدور فوری و لحظه‌ای بیمه مسافرتی

برای صدور بیمه مسافرتی در سریع‌ترین زمان ممکن خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. با خرید آنلاین بیمه‌نامه در سریع‌ترین زمان، بیمه‌نامه صادر و برای شما ارسال می‌شود. با توجه به شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید این امکان وجود دارد که بیمه‌نامه در لحظه برای شما صادر شود. خوب است بدانید برای دریافت خسارت از بیمه‌های مسافرتی نیازی به ارائه بیمه‌نامه کاغذی ندارید و این یکی از مزیت‌های مهم بیمه مسافرتی است زیرا باعث می‌شود که بیمه مسافرتی پس از صدور از طریق ایمیل برای بیمه‌گزار ارسال شود. در نتیجه در هیچ‌یک از مراحل خرید نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های بیمه ندارید. کافی است آنلاین شده و بیمه خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن بیمیتو خریداری کنید

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه