تمدید محدودیت سفرهای جاده‌ای و جریمه متخلفان

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند یکشنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
تمدید محدودیت سفرهای جاده‌ای و جریمه متخلفان

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور از تمدید محدودیت‌ها برای انجام سفرهای بین استانی و بین شهری خبر داد و بر جریمه متخلفان بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد.

پس از اتمام موعد تعطیلی دو هفته‌ای مشاغل و ادارات مختلف و محدودیت‌های تردد جاده‌ای شبانه، بین استانی و بین شهری، ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا رای به تمدید مهلت اجرا شدن این محدودیت‌ها داد. از همین رو، تردد خودروها با پلاک غیربومی در مناطق قرمز و نارنجی، اعمال جریمه‌های مصوب را در پی خواهد داشت. «مژگان جلیلیان»، معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در این رابطه اذعان کرد:

بر اساس آن چیزی که تاکنون ابلاغ شده است، محدودیت‌های تردد جاده‌ای بین شهری و بین استانی همچنان ادامه دارد و در این صورت رانندگان متخلف قطعا جریمه خواهند شد.

جلیلیان ضمن اشاره به جریمه‌ آن دسته از خودروهای شخصی که از استان و مناطق قرمز و نارنجی خارج یا به آن وارد می‌شوند، تصریح کرد:

برای مثال اگر یک راننده با پلاک تهران از استان‌های شمالی به مقصد پایتخت حرکت کند، چندین دوربین منتخب که البته عمدتا در ورودی و خروجی شهرها و استان‌هاست، او را جریمه می‌کنند و در واقع این راننده در چندین مرحله جریمه خواهد شد.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با تاکید بر عدم استفاده مردم از سفرهای جاده‌ای و تردد بین شهری در این دوران، اظهار داشت:

مردم حتی الامکان از سفرهای بین شهری خودداری کنند و در این ایام از وسیله نقلیه شخصی برای سفرهای جاده‌ای استفاده نکنند. اگر سفر ضروری پیش آمد، نهایتا می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی سفر خود را با وسائل حمل و نقل عمومی انجام دهند.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه