تعلیق دو هفته‌ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۲
تعلیق دو هفته‌ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس

معاون وزیر راه و شهرسازی از تعلیق پروازهای انگلستان به‌مدت دو هفته با تشخیص وزارت بهداشت خبر داد.

شهرام آدم‌نژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن اشاره به شرایط به پیش آمده در انگلستان به‌واسطه شیوع نوع جدید ویروس کرونا، اذعان داشت:

به‌تشخیص وزارت بهداشت و در راستای جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به‌مدت دو هفته تعلیق شد.

در این راستا، ابولقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، در این باره گفت:

آخرین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر فردا سه‌‎شنبه (دوم دی ماه) به مقصد لندن انجام می‌شود که البته این پرواز تنها مسافرانی را که از تهران قصد دارند به لندن بروند، می‌برد و برای بازگشت به صورت خالی بر می‌گردد. البته کروی پروازی ایرانی نیز که حدود ۱۴ نفر هستند در لندن سوار بر این هواپیما شده و پس از این پرواز دیگری به انگلستان انجام نخواهد شد تا ببینیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا چه می‌گوید.

این در حالی است که پروازهای انگلیس به مقصد ایران هم‌چنان برقرار است و وزارت راه و ‌شهرسازی به طور رسمی ممنوعیتی را برای این پروازها اعلام نکرده است. همچنین، فعلا تصمیمی برای لغو سایر پرواز‌های خارجی به کشور‌هایی از جمله هلند و آلمان توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته نشده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با کمک موتور جست‌وجوی پرواز کجارو می‌توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه