یک تیر و چند نشان با اخذ ویزای توریستی کانادا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
یک تیر و چند نشان با اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا انواع مختلفی دارد که متقاضیان اقامت موقت در کانادا با استفاده از آن‌ها می‌توانند در این کشور اقامت کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کشور کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و سفرهای توریستی است. ویزاهای مختلفی نیز برای این منظور صادر می‌شود که یکی از آن‌ها ویزای توریستی کانادا است. احتمالا شما نیز نام ویزای توریستی را برای مسافرت و مهاجرت شنیده اید. ویزای توریستی کانادا انواع مختلفی دارد که متقاضیان اقامت موقت در کانادا با استفاده از آن‌ها می‌توانند در این کشور اقامت کنند.

ویزای توریستی کانادا چند نوع است و چه کسانی می‌توانند آن را دریافت کنند؟

به‌طور کلی می‌توان گفت تمامی افرادی که می‌خواهند به کانادا مسافرت کرده و به‌طور موقت در آن اقامت کنند می‌توانند ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند. هدف افراد از اخذ ویزای توریستی کانادا متفاوت است. برخی برای بازدید از اعضای خانواده، آشنایان یا دوستان، برخی برای مسافرت تفریحی و گردشگری و برخی برای بررسی شرایط یا پیدا کردن کار و فرصت‌های پیش آمده در این کشور به‌دنبال اخذ ویزای توریستی هستند. ویزای سینگل Single Entry کانادا، ویزای مولتی یا مالتیپل کانادا Multiple Entry و سوپر ویزای کانادا انواع ویزاهای توریستی این کشور هستند.

ویزای سینگل کانادا یا یک بار ورود همان طور که از نام آن پیدا است برای یک بار ورود به خاک کانادا صادر شده و تا پایان مدت اعتبار آن اجازه اقامت در این کشور را دارید. اما در این حالت پس از خروج از کانادا ویزای شما باطل شده و نمی‌توانید به کانادا باز شد. حداکثر مدت اعتبار ویزای سینگل کانادا نیز ۶ ماه است.

ویزای مولتی کانادا یا مالتیپل کانادا نیز چند بار ورود بوده و با استفاده از آن می‌توانید به‌طور نامحدود به کانادا رفت و آمد داشته باشید. حداکثر میزان اعتبار این نوع ویزا نیز ۱۰ سال است، هر چند این نوع ویزا معمولا تا پایان مدت اعتبار پاسپورت شما صادر می‌شود که از همین رو با توجه به سقف اعتبار ۵ ساله پاسپورت ایران، به این نوع ویزا ویزای ۵ ساله کانادا نیز می‌گویند.

سوپر ویزای کانادا یکی دیگر از انواع ویزای توریستی این کشور است که مناسب برای پدر بزرگ، مادر بزرگ یا پدر و مادر فردی است که ضمن برخورداری از اقامت دائم کانادا، سن بالای ۱۸ سال دارد. چنانچه فرزندان یا نوه‌های شما شهروند کانادایی هستند یا اقامت دائمی این کشور را دارند به شما مژده می‌دهیم که می‌توانید برای اخذ این ویزا اقدام کنید. سوپر ویزای کانادا ۱۰ سال اعتبار دارد، اما همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم اعتبار گذرنامه‌های ایرانی تنها ۵ سال است، بنابراین با داشتن این ویزا نیز می‌توانید به‌مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید و با هر ورود خود به‌مدت ۲ سال متوالی در کانادا بمانید.

شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا چیست؟

شرایط به خصوصی در زمینه اخذ این نوع ویزا وجود ندارد. پیش نیازهای اخذ این نوع ویزا در اختیار داشتن پاسپورت و مدارک مورد نیاز معتبر و در اختیار داشتن سلامت جسمی است. پر کردن فرم‌های مربوطه و ارائه درخواست ویزای از مراحل بعدی است که سفارت پس از بررسی آن‌ها در مورد صدور ویزا و ورود شما به کانادا تصمیم می‌گیرد. مدت زمان صدور این نوع ویزا نیز به فاکتورهای متعددی وابسته بوده و بین ۴۰ روز تا ۴ ماه متغیر است.

چرا اخذ ویزای توریستی کانادا؟

کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا و یکی از مرفه‌ترین کشورها برای زندگی است؛ به طوری‌که هر ساله افراد بسیاری به‌دنبال مهاجرت به این کشور از طریق روش‌های مختلف هستند. این کشور علاوه بر در اختیار داشتن شرایط بسیار ایدئال اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، دارای طبیعتی و بکر و زیبا است. از همین رو این کشور نه‌تنها یک مقصد مهاجرتی، بلکه یک مقصد مسافرتی و تفریحی نیز است. تنوع بالای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و در اختیار داشتن مکان‌های تفریحی و خدمات بسیار گسترده و جذاب در زمینه‌های تفریحی و گردشگری، کانادا را به یکی از جذاب‌ترین مکان‌های برای توریست‌ها و گردشگران بدل کرده است.

رپورتاژ

با توجه به اینکه مهاجران زیادی در کانادا زندگی می‌کنند، افراد بسیاری نیز به‌دنبال مسافرتی کوتاه به این کشور برای بازدید از دوستان و آشنایان خود هستند. علاوه بر اینها، در کانادا فرصت‌های کاری و تحصیلی بسیاری وجود دارد که می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به مهاجرت به این کشور جذاب باشد. تمامی این افراد برای ورود به خاک کانادا نیازمند ویزای موقت هستند که ویزای توریستی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها باشد. با استفاده از ویزای توریستی کانادا می‌توانید تا پایان مدت اعتبار ویزای خود در این کشور مانده، علاوه بر مسافرت و تفریح، بازدید از دوستان و آشنایان یا خانواده، شرایط زندگی در این کشور را بررسی کرده، به‌دنبال فرصت‌های تحصیلی، شغلی و همکاری با کارفرمایان باشید و زمینه مهاجرت خود را به این کشور هموارتر کنید. همان طور که می‌توان در Canadianvisa مشاهده کرد، یکی از روش‌های تسهیل مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور نیز، ویزای توریستی کانادا و اقامت موقت این کشور است.

از این‌رو، اخذ ویزای تورستی کانادا می‌تواند یکی از بهترین فرصت‌ها برای شما باشد که با استفاده از آن با یکی تیر چند نشان بزنید. از جایی که برای صدور ویزاهای مختلف کانادا سخت‌گیری‌های زیادی وجود دارد، ویزای توریستی هر چند با وجود سختی‌های خود، می‌تواند یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای اخذ ویزای کانادا باشد.

هزینه ویزای توریستی کانادا نیز ممکن است یکی از سوال‌های اصلی متقاضیان سفر و مهاجرت به کانادا باشد. در این مورد باید به شما بگوییم تعیین میزان دقیق هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا ممکن نیست و این هزینه بسته به فاکتورهای مختلف متفاوت است. این هزینه‌ها معمولا هزینه‌های مصاحبه، روند اداری صدور ویزا، انگشت نگاری، ترانسفر و هزینه‌های مشاوره و پیگیری وکلا روی پرونده شما است.

با توجه به همین سخت‌گیری‌ها و مشکلات موجود در مسیر صدور ویزا، برای اخذ ویزای این کشور لازم است با دقت بالایی مراحل را پیش برده و از وکلا و مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید. این مشاوران با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات بالا در زمینه مهاجرت، از آخرین تغییرات و شرایط صدور ویزا و مهاجرت به این کشورها آگاه بوده و می‌توانند با توجه به شرایط شما بهترین روش را پیشنهاد داده و پیگیری‌های لازم در زمینه صدور ویزا و ورود به خاک کشور مقصد را برای شما انجام دهند. پارسی کانادا مفتخر است با مجرب‌ترین وکلای مهاجرتی، شما را در مسیر اخذ ویزای توریستی کانادا همراهی کند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه